Omdat het schijnbaar alcoholgebruik zou verheerlijken/aanmoedigen (om die reden is ook het drugstopic weg) 
Dat het drugs of dronken topic weg is oke. Maar dat iemand een keer zo’n bericht post en dat gerapporteerd wordt gaat dat niet wat ver. 
Ah nee iemand stond een uur te vroeg aan te bellen voor iets via marktplaats. Maar ik lag nog in bed en moest het nog in elkaar zetten (verder is het product in orde). Ik raakte in de war en toen heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was. Ze bleef maar bellen en toen ging ik twijfelen, maar ja, het is ook gek om na 5x aanbellen opeens wél verwilderd open te doen, toch?
Wordt ongemakkelijk straks…
Edit: ik heb verder geen berichtje of iets ontvangen
Ik ga maar niet meer door de woonbuurt fietsen met die ijzel. Ben daarnet op mijn kont gevallen. Geen schade verder. De dikte van mijn jas en lichaamsvet verzachtte de landing
Oh my god ik zie net een video van Trinny (die van Susannah, styliste uit Engeland) en ze heeft 153 jassen in haar huis, wtf, snap dat het haar werk is hoor, maar:
.
Ja sowieso, ben ik het zeker mee eens dat dat overdreven is. Vandaar de sarcastische 
Wow, hoe groot is haar huis?
Gelukkig! Hopelijk krijg je geen blauwe plekken. Hier valt de weg mee, maar op de stoep knispert het ijs gewoon als je loopt. Ben snel weer naar binnen geschuifeld
Anders heb ik morgenochtend een hele blauwe kont 
Ik hang aan de telefoon met een bedrijf en mevrouw is wat aan het opzoeken maar dat doet ze in complete stilte. Logisch wel, maar het is aan de andere kant van de lijn al zeker 4 minuten stil en het enige wat ik hoor is keihard getyp
Zo ongemakkelijk want ik durf geen geluiden te maken
Oh dat vond ik altijd zo ongemakkelijk toen ik nog bij een klantenservice werkte, ik schraapte dan vaak mijn keel of kuchte een keer ofzo, eigenlijk ook echt dom 
Lol sommige collega’s van mij sturen nu al een automatische mail dat ze hun mail vandaag al niet meer lezen, ondanks ze pas morgen verlof hebben opgenomen. Lekker handig.
Verder valt er voor mij nog maar 1 excel opdrachtje te doen en het is nog geen eens 12 uur :’)
Ben benieuwd wat ze daar vroeger over gezegd zou hebben in What not to wear…
Aaah zo lief 
graag gedaan nogmaals 
Dit doe ik zelf ook wel eens en dan vind ik het ook mega ongemakkelijk, maar weet ook nooit wat ik tegen de andere kant vd lijn moet zeggen.
Afgelopen week had ik wel het toppunt van zo’n situatie, ik had problemen met m’n programma’s openen, dus belde ict. Die collega had m’n scherm overgenomen, dus we zaten een kwartier in stilte aan de telefoon, terwijl hij op mijn computer bezig was
ik dacht echt als ie nu opeens wat zegt ga ik door t plafond van schrik 
Ik lig nog in bed en heb echt geen zin om op te staan. Blegh
lief van je!
Hahaha dat vermoedde ik al, wat een kleinzerig gedoe 🥲
edit: de post is ook weg zie ik!
Ik moest zoveel mogelijk praten en vertellen wat ik aan het doen was, weet niet wat ik ongemakkelijker vind haha.
Wat super lief zeg!!!
Ik had alvast een bestelling gedaan voor nieuwe eiwit repen, want als ik weer kan bewegen wil ik graag weer sporten en gezonder eten. Nu kreeg ik mijn bestelling binnen maar normaal zit er altijd een extra reepje gratis bij. Ik helemaaaaal teleurgesteld dat het reepje er niet bij zat. Daarna zag ik pas dat ik een 1 doos teveel met 12 repen heb gekregen
.