Wat je even kwijt wil #57

Ja ik wist wel dat jij het sarcastisch bedoelde, maar is de reden dan vooral dat die forummer naar het dronken topic vroeg dat het gerapporteerd wordt? Of mag niemand überhaupt posten dat ie heeft gedronken/dronken is. Wordt wel lastig met de feestdagen en oud en nieuw, dan komen er juist vaak van dat soort berichten lol.

Ik postte laatst een keer dat ik een bepaald soort cake had gegeten en ik er lol mee had en dat werd ook verwijderd.

1 like

Het lijkt wel alsof alles en iedereen om me heen aan het klussen en schoonmaken en bladblazeren (of in elk geval iets buiten) is geslagen. Zo veel lawaai overal en ik moet nog aan studie vandaag :rage:

3 likes

Ik ben echt niet vooruit te branden op het werk vandaag, buhhg

2 likes

Dat lijkt me toch wel handig in een crematorium…

31 likes

Ik vind het altijd zo mooi om te zien tijdens deze dagen, die kerst gedachte tijdens het boodschappen doen. En het begrip kom alleen boodschappen doen is blijkbaar ook heel lastig te begrijpen. Hele families met zijn allen heel de boel blokkeren. De boomers met zijn tweeën die eeuwig staan te twijfelen bij de schappen.

Nou ik heb de boodschappen binnen in ieder geval. Mij zie je er voorlopig niet meer.

5 likes

Idd super ongemakkelijk! Ik begrijp ook niet waarom ze de wachtstand niet gewoon gebruiken.

3 likes

Mn tante van 80+ die morgen pas dr booster krijgt gaat morgenmiddag boodschappen doen. Wel met dr dochter maar ze is echt niet zo hulpbevoevend dat ze niet alleen naar de supermarkt kan.

Iedereen die morgen vrijwillig naar de super gaat is gek.

3 likes

Waarom bestaan er bonbons waar er niet bij staat wat er in zit. Wat een helse vieze russische roulette. Ik had een met marsepein en rozijnen denk ik.

17 likes

Niet te doen, complete gezinnen waarbij de kinderen rond rennen en de pa met een lege kar overal achteraan sjokt. Ga. Gewoon. Alleen.

4 likes

Beter gezegd

7 likes

Haha ja dat dacht ik ook toen ik t las. Maar t waren geen hele. Maar alsnog. Terwijl er vast ook lekkere smaken in de doos zitten. Maar ik ga t niet meer proberen. Bah.

Eindelijk iemand die minder jassen heeft dan ik heb. :joy:

3 likes

Ik ben net even geweest in de pauze, hele parkeerplaats vol, gelukkig zelf op de fiets. Winkel zelf redelijk druk maar ik ging nog best vlot, lijstje en op volgorde geschreven.
Alle kassa’s waren open en was nog best snel aan de beurt. Als goed is niks vergeten anders pech.

Geen zin om morgen met kind te moeten (geen oppas).

3 likes

Ik ga wel morgen boodschappen doen. Vind de drukte op zich niet zo erg. Ik hoop alleen dat alles wat ik wil kopen nog beschikbaar is

1 like

Waarom zet je die persoon dan niet even in de wacht?

Love in de trein zitten met mensen die met hun vriendinnen bellen. Ik ben altijd aan het afluisteren :rofl: (ofja afluisteren, zij bellen gewoon in de coupé). Lekker gesprekken over one night stands, drugs, whatever aanhoren.

13 likes

Kan iedereen ff kappen met rucola kopen ik heb dat ook nodig ja

13 likes

Wel chill als je die luxe hebt om dat te doen hoor!
Ik had alleen zelf nog wat dingen geregeld willen hebben :sweat_smile:

Misschien kan je 1 afzeggen omdat het niet doorgaat en verplaatst wordt?

1 like