Wat je even kwijt wil #57

Ik wilde jullie dit heuglijke nieuws niet onthouden:

https://www.ad.nl/show/coldplay-stopt-na-2025-met-albums-maken~ab32d7c7/

30 likes

Laat je niet gek maken. Deze meiden beweren ook dat saaie koekjes the best thing ever zijn.

5 likes

Yesss m’n mini kerstvakantie van 5 dagen is begonnen. Morgen lekker een dag klusjes doen zodat m’n hoofd leeg is, dan kleinschalig kerst vieren, in m’n chillpak, lekker eten en eindeloos films kijken. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Iets andere categorie maar bell hooks laatst ook al. Had dat eerst helemaal gemist.

1 like

Ik heb vandaag nog desert boots Ugg’s overwogen te bestellen met een cadeaukaart. Toen bedacht ik mij dat mijn Dr Martens meer steun geven. :grin:

1 like

Ik fietste vanmorgen op het fietspad, komt er ineens een oudere man op een elektrische fiets aanrijden. Rijdt hij zo tegen de stoeprand omhoog en valt keihard op de grond. Dus ik er gelijk naar toe op af om te checken of hij oké was. Eerst maar even samen zitten op grond zitten, niks gebroken en goed aanspreekbaar gelukkig. Fiets deed het nog ( die dingen zijn nog zwaar joh) en hem een stukje op weg geholpen. Hij zal wel onder de blauwe plekken zitten. Bijna niet verantwoord die snelle fietsen voor de oudere mensen.

15 likes

Nu als een beurse kont. Alsof ik de hele dag op een houten kerkbankje heb gezeten

1 like

Jeetje wat enorm naar en verdrietig. Misschien stom, maar mocht het toch gebeuren dat hij overlijd misschien een pootafdrukje maken in klei of met inkt op papier oid. Dat geeft een mooie tastbare herinnering.

Ik loop zo altijd op mijn teenslippers, op de een of andere manier zijn of die dingen of mijn voeten mega scheef op elkaar afgestemd :laughing:

4 likes

Kan iemand niet een ingebouwde en stille stofzuiger per traptrede uitvinden? Ik kan de trappen eindeloos blijven stofzuigen. Het houdt niet op!!!

1 like

Doe dit altijd met de kruimeldief, ideaal want met zon zwaar ding vind ik niet te doen.

1 like

Goeie ja. Ik doe ‘t met de Dyson. Ook snel. Maar kan het wel 5 keer per dag doen

1 like

Hoezo is het overmorgen al kerst? Of eigenlijk morgenavond zelfs. Ik heb het gevoel alsof die vage periode tussen kerst en oud & nieuw dit jaar veel eerder begon. (En misschien ook nog wel langer gaat duren.)

31 likes

Ik heb zojuist mijn haar geverfd maar had te veel gemaakt. Zo zonde om dat weg te moeten gooien! Nu zit ik met een elfenkapsel op de bank te wachten tot ik het uit kan spoelen.

1 like

Voor mijn gevoel is het hele jaar zo’n rare vlek haha.

7 likes

Omdat jezus dan jarig is.

14 likes

Leugens! Hij is van hartje zomer. Sowieso een Leeuw denk ik.

1 like

Ik trek verrassingen toch zo slecht. Ik ben binnenkort jarig en ik mag/hoef niets te regelen aldus m’n vriend. Ook moet ik morgen de deurbel aan hebben want er kan iets gebracht worden. En nu appte ook een vriendin dat ze een cadeau voor mij heeft voor september. Goed dan weer ik wel al eerder wat het is maar argh

3 likes

Omgg waarom vieren we t dan in de kou!! Als t in de zomer was had ik er niet zon pleuris hekel aan gehad. En dan kun je vet leuk buiten eten.

3 likes

Ik ben zo blij. Vandaag mijn stage afgerond en baan aangeboden gekregen voor na het afronden van mijn studie. Voelt zo goed haha

68 likes