Leuk potje, maar raya mist wel veel zeg
Ja maarja die man is ook al jaren met pensioen natuurlijk
Niet!!! Echt dat is mijn grootste ergernis aan die maskers gvd. Ik zie met maar ook zonder niks (-5
). De laatste paar weken riskeer ik maar gewoon mijn leven terwijl ik door de supermarkt loop hopende dat ik niet ergens tegenaan loop en geen macaroni meeneem ipv spaghetti.
Ja, hahahq net nog ff de terugblik op zān uitgebreide afscheid 
Er zit een fucking wesp in mijn huis!! In december!! En hij wil niet weg 

Ik durf zometeen echt niet te slapen als hij nog in huis is. Geen idee waar die ook vandaan komt en hij blijft stilzitten op de lamp in de keuken.
Ahww ik kan echt zoān medelijden hebben met van Barneveld
met zān puppy ogen
Compilatiealbums tellen zeker niet
Dat commentaar ook nu haha. Maar ik zou ook huilen als ik Barney was
Ja dat kan ie echt goed!
Ahw nu ligtie eruit
hij was echt mega teleurgesteld
En dan hadden dit jaar de scholen open kunnen blijven, want dan zijn alle opaās en omaās geboosterd tegen die tijd. Ik zeg win win. Heb het voorgesteld aan Rutte en Hugo, maarja die Slob werkte tegen he, had niet anders verwacht van een CU partijlid, kerst verplaatsen

Opzuigen!
Hahaha wat verschrikkelijk
Helemaal omdat je je dan zo gaat focussen op het feit dat hij kan gaan praten zorgt er al voor dat je je rot schrikt
Hij zit nu opgesloten in de badkamer! In ieder geval kan ik dan rustig slapen vannacht. Vraag me echt af waar die ineens vandaan kwam. Nou ja probleem voor later.
Kan je het proberen met een glas en een papiertje? Zo zet ik insecten altijd buiten.
Ik zit series te bingen en pizza te bestellen om half 1 s nachts alsof ik vakantie heb⦠Heb ik ook ware het niet dat ik om 11 uur bij de psycholoog een afspraak heb. Oops 
Ooh goed idee pizzaš¬
Ik dacht dat mijn elektrische deken kapot was maar hij stond op 1 ipv 3 
Bah, ik kan niet slapen. Ik ben denk ik blij als deze dagen over zijn ofzo. Misschien ook wel corona stress en gewoon last van mān benen.
Nou, ik wacht nog steeds 
Edit: Hij is geannuleerd dus nu heb ik vloekend een van mijn fancy bakjes pesto aangebroken en mag ik morgen nieuwe halen. 
Ik ben net uit mn comfortzone gestapt om te vragen of mn buren wat zachter kunnen doen.
Ze lopen nog steeds te schreeuwen 
Oh top, wakker worden met een koortslip.