Wat je even kwijt wil #57

Pff hopelijk gaat deze werkdag snel voorbij, motivatie moet zo ongeveer uit mijn tenen komen de hele week al haha

9 likes

Door al t gezeik zie ik er zo tegenop om te gaan werken. Ga echt met lood in mn schoenen heen.

Maar zelfs een website van de cao/vakbond zegt dat ik gelijk heb dus dan heb ik gewoon gelijk.

Ik ga me vandaag moeten vervoegen in de Ap en bij de slager :hot_face:

urgh ik moet ook nog maar zo geen zin. was gisteren na werk al gegaan maar toen snel de winkel ontvlucht.

Ik ben vrij, maar moet vandaag zoveel doen en optijd thuis zijn vanwege een pakketje :sob:

Ik heb echt te weinig borden en kommen. Nu de hoeveelheid van een grote kom soep verdeeld over drie kleine kommen en gisteren mijn avondeten verdeeld over kleine bordjes. Alleen omdat ik de vaatwasser pas aan wil zetten zodra die vol is. Maar zo lang ik geen pannenkoeken ga omdraaien met de kaasschaaf vind ik de studentikositeit nog meevallen. :joy:

4 likes

Ik wilde dit ook, maar na 20x kijken lukt het me nog niet :joy:

2 likes

Ik schrik net wakker, helemaal een paniek gevoel van omg ik heb mij verslapen en toen bedacht ik dat ik vandaag vrij heb genomen :laughing:

11 likes

Ik ga bijna de hele dag in de keuken staan en heb er - nu nog - zin in.

4 likes

Als je kat vingers zou hebben

37 likes

Ten eerste heel kut van je bouillon, maar als je kat zoveel zout heeft binnengekregen moet je misschien ook even naar de dierenarts om ‘m te laten checken want dat kan wel gevaarlijk zijn!

8 likes

Laatste dag voor de vakantie en kan me nieeeeet meer tot werk zetten. Zal wel moeten want alles moet af voor ik vrij kan nemen.

Ik heb een error. Ik moest vandaag eigenlijk werken maar heb nu een dag vrij. Ik zit nu maar een beetje op de bank voor me uit te staren?

2 likes

Soms lijkt t me heel fijn om kort haar te hebben. Geen haar tussen je tenen als je een sok aantrekt omdat er een haar in die sok zit. Geen honderd uur laten drogen. Niet denken dat er iets op je loopt maar t gewoon een wandelende haar is. Niet zonder bril denken dat er ergens een spin ligt maar dat t gewoon een propje haar is.
Maar mn hoofd kan t echt niet hebben helaas. Al zou er makkelijk 20cm af kunnen.

5 likes

Aahh gelukkig! Dan heeft je kat gewoon een lekker maaltje gehad haha

4 likes

Die kat heeft echt het kerstdiner van zijn leven gehad

47 likes

Dat is de grootste anti climax ooit als je ergens trek in hebt :sob:

1 like

Eten in de slowcooker gegooid, nu doe ik de rest van de dag niks meer

1 like

Ik heb straks een onlinr sollicitatie en mn buik besluit dat het tijd is om mega erg te rommelen en te borrelen.
En daarna moet ik boodschappen doen… aka proberen geen mensen te vermoorden.

4 likes

Kattenvoer is op dus nu moet mijn kat blikvoer eten dat ze niet lust :cry:

Het leven is zwaar als je nooit zelf iets mag beslissen.

1 like