Wat je even kwijt wil #57

ik heb voor mijn werk een boek geschreven en nu heb ik een eigen auteurspagina op de site van bruna en ako en bol enzo en dat vind ik veel leuker dan zou moeten hahaha

ik kreeg gewoon betaald om dat boek te schrijven en het is niet eens een leuk onderwerp

39 likes

lol, ik ben zelfs aan het overwegen volgende week toch een paar dagen te gaan werken… Well well well, if it isn’t the consequences of my own actions…

nou gedaan, zowel de Boni als de AH waren hier prima te doen. Blij dat ik het onder werktijd heb gedaan.

1 like

Samesies! Ik moet er vandaag 2 nieuwsbrieven uit sturen.

2 likes

Ja iedereen zit altijd te stressen voor die kerstboodschappen maar ik ben natuurlijk altijd veel te laat en het is dus juist heerlijk winkelen op 24/25/26 december. Alle schappen vol (behalve slagroom) en geen kip in de winkel want die stonden al met zijn allen een week van tevoren de schappen te plunderen.

7 likes

Ik begreep er ook legit niks van tegenover de drukte van gisteravond. Ben toen legit maar gewoon weggegaan omdat ik die mierenhoop niet trok. Was karig eten uit de vriezer. maar goed, alles is nu binnen. Ben nu al tegen mijn dieet aan het in gaan want ik heb kerstkransjes voor mezelf gekocht. vind het wel best

1 like

Ik heb voor mijn katten ook een kerstdiner voorbereid, namelijk dit gekocht. Ziet er toch onwijs luxe uit:

46 likes

Mijn ene kat mist echt letterlijk álle filters die een kat qua eten zou moeten hebben en eet echt álles wat hij tegenkomt. Die vreet nog een reep chocola op als ik hem dat zou geven, maak me voor hem weinig zorgen :joy:

5 likes

Dacht laat ik weer een keer gitaar gaan spelen, vonden mn vingertoppen geen leuk idee en mn kerstnagels al helemaal niet

2 likes

Precies dit. Het is normaal nooit zo rustig op vrijdagochtend. Doe mij dit altijd maar. Geen irritante bejaarden die staan te kletsen, mensen die eeuwen staan te treuzelen om iets te kiezen, amper winkelwagentjes dus je kan fatsoenlijk je kont keren. En vast nog veel meer voordelen. Love boodschappen doen met kerst.

2 likes

Mooi nieuws voor het kerstweekend, mijn ex mag in onze woning blijven en ik heb definitief akkoord van ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid. Kom maar door met die moneys.

56 likes

Jeeej gesprek ging goed heb begin volgend jaar ern tweede gesprek. Ben zo blij.

100 likes

Typisch weer dit, maar ik bedenk nu dat ik graag een decemberkalender wil kopen. Waar kan dat überhaupt :sweat_smile:

1 like

Leuk!! Wat voor soort werk?

1 like

Ik ben net pas wakker :scream:, had het kennelijk nodig.

3 likes

Kom maar door! Haha heeft hij het kip er al uitgevist?

Ptoductie werk (voor nu nog ) bij een bedrijf dat vega vlees maakt.

13 likes

Oh leuk!!!

1 like

Zo geen zin in kerst, laat me gewoon chagrijnig met mijn fleecedeken op de bank zitten svp

1 like

Haha ik was hier dus net heengelopen, hadden ze alleen nog die van €10. Dat had ik eigenlijk niet in gedachten qua budget maargoed toe maar. Dus ik zeg dat ik ze wil, werd ik om legitimatie gevraagd en die had ik natuurlijk niet mee :sleepy: (ben ook al een stuk ouder dan 18 maar word vaker jonger geschat, zeker makeuploos en met mn haar vast dus had het kunnen weten). Dus ben op de gok naar het kruidvat ernaast gelopen en daar hadden ze nog die van €5 én ben ik niet om legitimatie gevraagd :partying_face:

Lang verhaal kort: ik heb nog decemberkalenders voor €5 bij kruidvat kunnen kopen :joy:

3 likes