Wat je even kwijt wil #57

Ik manifesteer al sinds 2014 een marathon :joy: Nooit verder gekomen dan een halve. Maar ben al heel vaak opnieuw begonnen en vind het juist heel fijn aan hardlopen dat je relatief snel merkt dat je langer aan een stuk kan lopen. Geef niet op!

3 likes

Fake it. Gewoon neppakjes leggen.

1 like

Nee ook niet, ze wonen in een andere galerij flat dan wij.
Bedankt voor het mee denken!

1 like

Nee, hoor. Bij ons luiden de kerken wel voor een dienst, maar zo uitgebreid als nu is bij ons ook alleen met Kerst en Pasen.

1 like

Ik weet niet of het een biecht moet zijn maar ik heb voor het eerst Dinseys christmas carol gekeken. Dadelijk lekker lopen in het kroondomein

4 likes

Ik ga altijd helemaal kapot van een zelftest. Niesbuien en tranen over m’n wangen, rode ogen :hot_face: Terwijl m’n vriend heel zen zo’n stok in z’n neus stopt en geen kick geeft

5 likes

Apart begin van de kerst: hond krijst vanochtend opeens om z’n poot. Dus hup, naar de spoeddienst van de DA. Alles nagekeken, niets raars te vinden. Dus waarschijnlijk alleen een verzwikking of zo. Hij zit er verder chill bij. Voor de zekerheid een pijnstiller en hopen dat ie opknapt. Straks moet ik als een malle het huis opruimen & mini kerstdiner voorbereiden, maar het belangrijkste is dat m’n hondenkind oké is :heart:

10 likes

Dat kan je zeker! Het komt echt goed! Ik ben zo onsportief als wat en heb deze zomer 5 km kunnen rennen. Probeer te gaan op het moment dat je je het fitst voelt, bij mij is dat s’avonds en als ik in de ochtend ging was ik na twee minuten al kapot. Zet door, de ene keer gaat beter dan de andere :blush: het gaat je echt lukken!

Misschien op een onlogische plek?
Was het een groot pakket?

Misschien duurt het even voordat ze komen, en komt het nog boven water.
Ik had laatst geen briefje in de deur gekregen en zou mailtje krijgen maar niet gekregen je ook niet in de app. Buren kwamen het zelf brengen.
Heb ik ook al voor buren moeten doen.

1 like

Mannen… de mijne ligt nog in z’n nest, zelfs de kerstlunch die ik had gemaakt kon hem niet overtuigen op te staan. Dus die heb ik nu maar samen met de kinderen gegeten. Hij zoekt het maar uit. Kut kerst.

4 likes

Ik weet het gewoon niet meer dat is het probleem, sinds mijn burn-out vergeet ik zo veel. En nu kwam dat pakket terwijl ik aan het koken was en met alles bezig was waardoor ik het compleet uit zicht ben verloren.
We hebben echt alle kastjes en plekken gehad. Ga straks even mijn ouders bellen of hun het niet perongelijk mee genomen hebben ofzo. Bedankt iig!

edit: omg kennelijk toen mijn ouders binnen kwamen, kwam tegelijkertijd die mevrouw aan en heeft mijn moeder dit mee gegeven en is ze vergeten dit aan ons te vertellen. hahahahahahaha slapeloze nacht voor jan lul gehad, maar ben zo blij dat het terecht is :’)

95 likes

Oh my hahah, wat fijn dat het dus allemaal met een sisser afloopt! Zou er ook echt niet van kunnen slapen gewoon.

2 likes

Wat een geluk dit weer. Zoveel zon :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik moest er net weer aan denken dat een paar serieuze ambtenaren bij een gemeente dachten dat het leuk was om een verkiezing te houden voor de naam van de grootste zeesluis ter wereld en dat Sluisje McSluisface had gewonnen hahahaha. En dat ze toen dachten neh laten we gaan voor Zeesluis IJmuiden, net een artikel van de speld gewoon. Echt jammer dat die verkiezing niet bindend was.

45 likes

En toen met dit spetterende onthullingsfilmpje kwamen :sob:

8 likes

Hahaha wat droog dit. Er was trouwens ook een baby olifant geboren ergens en toen hadden mensen Zeesluis IJmuiden als naam ingestuurd :joy:

23 likes

Als ik me onzeker voel heb ik soms zo’n bui dat ik allemaal kleding online ga bestellen omdat ik dan ergens hoop dat ik er met die kleren wel leuk uitzie, echt zo kinderachtig en baal achteraf altijd, maar ja het geeft toch een kortstondig geluksgevoel ofzo. Misschien ga ik mezelf wel weer een koopverbod opleggen in het nieuwe jaar

14 likes

Gelukkig!! Fijne kerst!

2 likes

Zeer herkenbaar, krijg dan bizarre koopdrang, kleding maar ik ook beautyspul, sieraden etc. Echt zo stom en zonde maar het is een copingsmechanisme.

5 likes

Moet zo naar mn broer en schoonzus en ik ben gewoon zenuwachtig, wil zo graag thuis blijven maar ik moet mezelf echt even toespreken dat ik normaal moet doen. Als ik er ben is t toch wel leuk.
Hoop dat mijn therapie ooit een keer vruchten gaat afwerpen voor mijn buiten proportionele sociale angst.

12 likes