Wat je even kwijt wil #57

Ik heb twee Otto’s voor mensen gekookt, voorgerecht en hoofdgerecht en ik was voor het eerst in m’n leven echt een soort getrainde chef, m’n tijdsplanning werkte perfect en alles was helemaal goed gelukt en ik had nul stress en zelfs de opmaak van de borden was echt heel goed gelukt?!

Normaal lukt het echt nooit om alles warm op hetzelfde moment te krijgen, maar lief dagboek vandaag was God met me :pray:t3: :sparkling_heart:

52 likes

Ik had dit woensdag ook. Was echt gek.

3 likes

Ik had dat toen mijn reuk en smaak begonnen te herstellen van COVID!

2 likes

Op werkdagen om half 8: laat me slapen :sob:
Op vrije dagen om half 8: en dan ga ik eerst die mega afwas eens doen.

Volgens mij word ik oud. Ik kan niet meer uitslapen.

13 likes

Voornemen was om lekker uit te slapen, maar er is zo te horen een behoorlijke brand in de buurt. Dan maar op tijd top2000 kijken :dancer:

In Enschede en omgeving noemen ze kliko’s Otto’s haha was even in de war van je post.

5 likes

Ik hoor ineens allemaal verschillende kerken door elkaar heen luiden omg wat vreselijk. Heb het te doen met de bijbelbelt. Daar gebeurd dat elke zondag toch?

2 likes

:heart::kissing_heart:

2 likes

Ik moet zo naar een kerstlunch maar lig zoooo lekker in mn nest. Why why

1 like

Iedereen in mijn familie heeft het treuzel-gen behalve ik, schiet eens even op jongens

9 likes

Heerlijk gewandeld in de kou en zon. Klaar voor de rest van de dag!

10 likes

Dit heb/had ik ook. Of dat geuren anders roken dan normaal. Inmiddels is het minder omdat ik zwanger ben en m’n neus daarbij beter is geworden.

2 likes

Ah nee je moet zeker niet de bezorger onder de bus gooien inderdaad. Wat klote zeg. Inmiddels al gevonden of?

1 like

Nee nog steeds niet :cry:

Nou dit is echt een top kerst. Man sinds gisteren mega hoofdpijn, overgeven, koorts, kan geen geluid of licht verdragen dus ligt in bed. Migraine achtig haast. Van de huisarts moet ie maar gewoon voldoende pijn stilling nemen.

Kinderen zijn bij opa en oma en ik zit in m’n eentje op de bank chocola te eten.
Ergens vind ik het wel lekker rustig, maar had het mij toch anders voorgesteld.

Zo maar eens wat wasjes draaien :grimacing:

2 likes

Ik had geen zin om met al m’n spullen richting m’n ouders te gaan, want ik heb een paar grote cadeaus er tussenzitten dus nu heb ik m’n ouders en m’n broertje uitgenodigd voor een brunch bij mij thuis en daarna gaan we met z’n allen naar m’n ouders voor het diner.
En vers brood en croissantjes van de bakker op eerste kerstdag is echt een blessing

14 likes

Nou ik ging 8 minuten rennen met steeds 2 minuten lopen er tussen ben echt af-ge-pei-gard :hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:, lijkt me zo chill om dit gewoon te kunnen en af en toe zo je energie en emotie kwijt te kunnen maar kan me niet voorstellen dat ik ooit langer dan 5 minuten aan een stuk kan rennen.

5 likes

Joh niet zo streng voor jezelf, dit is al super knap! Ik kon in het begin niet eens een minuut volhouden. Logisch toch als je het nooit doet, het wordt vanzelf beter als je het rustig opbouwt

13 likes

Ahh ben zo vaak begonnen en weer gestopt met dezelfde “wanhoop” die jij nu beschrijft, en toch is het uiteindelijk een keer gelukt om wel door te zetten.

(Heb trouwens zelf het idee dat, ondanks alle schema’s en adviezen, het bij mij omsloeg toen ik een jaar elke dag 10.000 stappen ging wandelen. Leek of ik daardoor een ander uitgangsniveau had en toen kon ik ineens uit het niets 5km achter elkaar hardlopen, was een rare gewaarwording voor mezelf.)

3 likes

Elke dag? Er valt een woordje weg, ik ben overigens verplaatst naar het hardlooptopic. Goed om te horen. 2022 wordt mijn jaar (ik had eerst ‘wie weet’ er voor gezet maar nope, fuck it, let’s manifest it!)

10 likes