Ik had geen zin om met al m’n spullen richting m’n ouders te gaan, want ik heb een paar grote cadeaus er tussenzitten dus nu heb ik m’n ouders en m’n broertje uitgenodigd voor een brunch bij mij thuis en daarna gaan we met z’n allen naar m’n ouders voor het diner.
En vers brood en croissantjes van de bakker op eerste kerstdag is echt een blessing
Nou ik ging 8 minuten rennen met steeds 2 minuten lopen er tussen ben echt af-ge-pei-gard 

, lijkt me zo chill om dit gewoon te kunnen en af en toe zo je energie en emotie kwijt te kunnen maar kan me niet voorstellen dat ik ooit langer dan 5 minuten aan een stuk kan rennen.
Joh niet zo streng voor jezelf, dit is al super knap! Ik kon in het begin niet eens een minuut volhouden. Logisch toch als je het nooit doet, het wordt vanzelf beter als je het rustig opbouwt
Ahh ben zo vaak begonnen en weer gestopt met dezelfde “wanhoop” die jij nu beschrijft, en toch is het uiteindelijk een keer gelukt om wel door te zetten.
(Heb trouwens zelf het idee dat, ondanks alle schema’s en adviezen, het bij mij omsloeg toen ik een jaar elke dag 10.000 stappen ging wandelen. Leek of ik daardoor een ander uitgangsniveau had en toen kon ik ineens uit het niets 5km achter elkaar hardlopen, was een rare gewaarwording voor mezelf.)
Elke dag? Er valt een woordje weg, ik ben overigens verplaatst naar het hardlooptopic. Goed om te horen. 2022 wordt mijn jaar (ik had eerst ‘wie weet’ er voor gezet maar nope, fuck it, let’s manifest it!)
Ik manifesteer al sinds 2014 een marathon
Nooit verder gekomen dan een halve. Maar ben al heel vaak opnieuw begonnen en vind het juist heel fijn aan hardlopen dat je relatief snel merkt dat je langer aan een stuk kan lopen. Geef niet op!
Fake it. Gewoon neppakjes leggen.
Nee ook niet, ze wonen in een andere galerij flat dan wij.
Bedankt voor het mee denken!
Nee, hoor. Bij ons luiden de kerken wel voor een dienst, maar zo uitgebreid als nu is bij ons ook alleen met Kerst en Pasen.
Ik weet niet of het een biecht moet zijn maar ik heb voor het eerst Dinseys christmas carol gekeken. Dadelijk lekker lopen in het kroondomein
Ik ga altijd helemaal kapot van een zelftest. Niesbuien en tranen over m’n wangen, rode ogen
Terwijl m’n vriend heel zen zo’n stok in z’n neus stopt en geen kick geeft
Apart begin van de kerst: hond krijst vanochtend opeens om z’n poot. Dus hup, naar de spoeddienst van de DA. Alles nagekeken, niets raars te vinden. Dus waarschijnlijk alleen een verzwikking of zo. Hij zit er verder chill bij. Voor de zekerheid een pijnstiller en hopen dat ie opknapt. Straks moet ik als een malle het huis opruimen & mini kerstdiner voorbereiden, maar het belangrijkste is dat m’n hondenkind oké is 
Dat kan je zeker! Het komt echt goed! Ik ben zo onsportief als wat en heb deze zomer 5 km kunnen rennen. Probeer te gaan op het moment dat je je het fitst voelt, bij mij is dat s’avonds en als ik in de ochtend ging was ik na twee minuten al kapot. Zet door, de ene keer gaat beter dan de andere
het gaat je echt lukken!
Misschien op een onlogische plek?
Was het een groot pakket?
Misschien duurt het even voordat ze komen, en komt het nog boven water.
Ik had laatst geen briefje in de deur gekregen en zou mailtje krijgen maar niet gekregen je ook niet in de app. Buren kwamen het zelf brengen.
Heb ik ook al voor buren moeten doen.
Mannen… de mijne ligt nog in z’n nest, zelfs de kerstlunch die ik had gemaakt kon hem niet overtuigen op te staan. Dus die heb ik nu maar samen met de kinderen gegeten. Hij zoekt het maar uit. Kut kerst.
Ik weet het gewoon niet meer dat is het probleem, sinds mijn burn-out vergeet ik zo veel. En nu kwam dat pakket terwijl ik aan het koken was en met alles bezig was waardoor ik het compleet uit zicht ben verloren.
We hebben echt alle kastjes en plekken gehad. Ga straks even mijn ouders bellen of hun het niet perongelijk mee genomen hebben ofzo. Bedankt iig!
edit: omg kennelijk toen mijn ouders binnen kwamen, kwam tegelijkertijd die mevrouw aan en heeft mijn moeder dit mee gegeven en is ze vergeten dit aan ons te vertellen. hahahahahahaha slapeloze nacht voor jan lul gehad, maar ben zo blij dat het terecht is :’)
Oh my hahah, wat fijn dat het dus allemaal met een sisser afloopt! Zou er ook echt niet van kunnen slapen gewoon.
Wat een geluk dit weer. Zoveel zon 
Ik moest er net weer aan denken dat een paar serieuze ambtenaren bij een gemeente dachten dat het leuk was om een verkiezing te houden voor de naam van de grootste zeesluis ter wereld en dat Sluisje McSluisface had gewonnen hahahaha. En dat ze toen dachten neh laten we gaan voor Zeesluis IJmuiden, net een artikel van de speld gewoon. Echt jammer dat die verkiezing niet bindend was.