Ik ben ook zo moe. Ben ook helemaal niet meer gewend om drie dagen lang sociaal te moeten doen.
Haha echt zoān haat aan dat een paar ambtenaren dan denken: āleuk!! We doen een namenwedstrijd, goed voor de betrokkenheidā en dan de allersaaiste naam kiezen š„²
Ook dit jaar op mān werk had iemand dat bedacht. Ik al van: ānouuu ja het kĆ”n wel, maar dan moet je wel bereid zijn ook zoān naam te kiezen. Niet zoals met zeesluis Ijmuidenā. Ja waren ze het helemaal mee eens. Wedstrijd gedaan en ja hoor: āja we vonden uiteindelijk na lang beraad toch gewoon de naam die het al had het besteā aaargh haha
Zoals dit. Boaty mcBoatface had de meeste stemmen maar werd toch niet gekozen
Hahaha ja precies. Ik had letterlijk dit voorbeeld meegestuurd nog, als āzo moet het nĆetā. En dan toch
Na een urenlange zenuwinzinking (Met kerst altijd depri) een heerlijk avondmaal aanāt bereiden en vanavond heerlijk op de bank⦠besef me inmiddels dat het erger kan
Ben dus niet te enige met depri gevoelens met kerst? Had het gisteravond heel erg. Bleh
Ik zit dus in een hotel in Amsterdam en er komt zo heerlijk italiaans eten en ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om gewoon in mān eentje een nachtje weg te gaan. Omdat ik single ben en verder niet meer echt verplichtingen heb met familie vandaag en morgen was dit echt een beter idee dan alleen op de bank zitten of bij mān ouder op de bank blijven zitten want bij beide opties had ik me dan toch weer naar gevoeld, waren er irritaties ontstaan en/of had ik me verveeld. En nu neem ik de tijd voor mezelf en daar was ik zeer aan toe
Als ik volgend jaar opnieuw geen verplichtingen heb ga ik het weer zo doen.
Je bent niet de enige al moet ik bekennen dat ik niemand in mijn omgeving heb die het ook zo ervaart?
De dagen voor kerst vind ik altijd heerlijk, totdat het zover is.
Sterkte daar
Same! Vanmiddag alweer wat beter! Ben ook altijd wat bewuster van alles ofzo
Ben stiekem benieuwd, is het nu beter met de geur na een paar dagen gebruiken? (Of maybe heb je al een update gedeeld en heb ik die over het hoofd gezien, dan sorry haha)
Wat heerlijk! Je brengt me op ideeƫn voor volgend jaar. Geniet er van .
Zie nu een clown/goochelaar op de televisie. Ik heb een hekel aan clowns en goochelshows, dus dit is echt een top combinatie
Ik wil dat deze dagen voorbij zijn.
ik ook!
Morgen nog en daarna nog een weekendje en dan ben je voorlopig ervan af. Heb je iets om je gedachten te verzetten?
Ik ook
Beste anticonceptie is toch wel neefje en nichtje op bezoek hebben voor een hele dag.
Ben echt blessed, zit met mān fwb in een fijn hotel en we gaan zo heerlijk roomservice bestellen en de sauna in en dan in bad Had eigenlijk helemaal geen plannen voor met kerst dus dit is wel echt genieten.
Omg op mezelf, nog geen vijf minuten bezig met All You Need is Love en ben alweer aan het janken