Wat je even kwijt wil #57

Ik ben ook zo moe. Ben ook helemaal niet meer gewend om drie dagen lang sociaal te moeten doen.

4 likes

Haha echt zo’n haat aan dat een paar ambtenaren dan denken: ā€œleuk!! We doen een namenwedstrijd, goed voor de betrokkenheid’ en dan de allersaaiste naam kiezen 🄲

Ook dit jaar op m’n werk had iemand dat bedacht. Ik al van: ā€˜nouuu ja het kĆ”n wel, maar dan moet je wel bereid zijn ook zo’n naam te kiezen. Niet zoals met zeesluis Ijmuiden’. Ja waren ze het helemaal mee eens. Wedstrijd gedaan en ja hoor: ā€˜ja we vonden uiteindelijk na lang beraad toch gewoon de naam die het al had het beste’ aaargh haha

2 likes

Zoals dit. Boaty mcBoatface had de meeste stemmen maar werd toch niet gekozen

10 likes

Hahaha ja precies. Ik had letterlijk dit voorbeeld meegestuurd nog, als ā€˜zo moet het nĆ­et’. En dan toch :cry:

1 like

Na een urenlange zenuwinzinking (Met kerst altijd depri) een heerlijk avondmaal aan’t bereiden en vanavond heerlijk op de bank… besef me inmiddels dat het erger kan :upside_down_face:

8 likes

Ben dus niet te enige met depri gevoelens met kerst? Had het gisteravond heel erg. Bleh

6 likes

Ik zit dus in een hotel in Amsterdam en er komt zo heerlijk italiaans eten en ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om gewoon in m’n eentje een nachtje weg te gaan. Omdat ik single ben en verder niet meer echt verplichtingen heb met familie vandaag en morgen was dit echt een beter idee dan alleen op de bank zitten of bij m’n ouder op de bank blijven zitten want bij beide opties had ik me dan toch weer naar gevoeld, waren er irritaties ontstaan en/of had ik me verveeld. En nu neem ik de tijd voor mezelf en daar was ik zeer aan toe :blush:

Als ik volgend jaar opnieuw geen verplichtingen heb ga ik het weer zo doen.

100 likes

Je bent niet de enige :kissing_closed_eyes: al moet ik bekennen dat ik niemand in mijn omgeving heb die het ook zo ervaart?

De dagen voor kerst vind ik altijd heerlijk, totdat het zover is. :sweat:

Sterkte daar :kissing_heart:

2 likes

Same! Vanmiddag alweer wat beter! Ben ook altijd wat bewuster van alles ofzo :kissing_heart:

2 likes

Ben stiekem benieuwd, is het nu beter met de geur na een paar dagen gebruiken? (Of maybe heb je al een update gedeeld en heb ik die over het hoofd gezien, dan sorry haha)

1 like

Wat heerlijk! Je brengt me op ideeƫn voor volgend jaar. Geniet er van :smiling_face_with_three_hearts:.

4 likes

Zie nu een clown/goochelaar op de televisie. Ik heb een hekel aan clowns en goochelshows, dus dit is echt een top combinatie

1 like

het is echt

11 likes

Ik wil dat deze dagen voorbij zijn. :dizzy_face:

9 likes

ik ook!

6 likes

Morgen nog en daarna nog een weekendje en dan ben je voorlopig ervan af. Heb je iets om je gedachten te verzetten?

3 likes

Ik ook :sob:

2 likes

Beste anticonceptie is toch wel neefje en nichtje op bezoek hebben voor een hele dag.

38 likes

Ben echt blessed, zit met m’n fwb in een fijn hotel en we gaan zo heerlijk roomservice bestellen en de sauna in en dan in bad :relaxed: Had eigenlijk helemaal geen plannen voor met kerst dus dit is wel echt genieten.

64 likes

Omg op mezelf, nog geen vijf minuten bezig met All You Need is Love en ben alweer aan het janken :pleading_face::sob:

3 likes