Wat je even kwijt wil #57

Nou eigenlijk wel nu je het zegt!
Denk dat ik er wel mee door ga nog, gebruik het nu een week

2 likes

Mijn katten zullen me wel haten dat ze zometeen weer alleen zitten omdat ik weer wegga tot weet ik hoe laat. Arme diertjes. Ben overigens normaal wel veel thuis :slightly_smiling_face:

2 likes

Heh posten ze een foto met een positieve zelftest?😵‍💫

Edit: o je bedoelt niet dat ze daarna ergens heen gaan

Echt een chille kerst dit jaar. Beetje eten met mijn broertje, beetje films kijken met me mannetje :heart: Geen schoonfamilie :rofl: Morgen deel 2.

17 likes

Supermarkt

1 like

Staan hier overal en nergens in de winkel, sowieso wel bij de kassa’s in de buurt! En anders apotheek.

2 likes

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik geen familie verplichtingen heb (op kerstavond na) wel een lekkere chille dag gehad vandaag maar had het ook leuk gevonden om nog ergens te gaan eten. Maar mijn zus heeft kerst gecanceld en mn vriend heeft geen contact met zn familie of ze wonen aan de andere kant van de wereld.

5 likes

Ik ben helemaal niet zo’n familiemens en ben ook echt the odd one out (niet meer religieus, niet getrouwd etc.).

Maar ik vond het zó gezellig vandaag met m’n ouders en siblings aan het kerstdiner en iedereen had echt lekker gekookt. Zit helemaal na te genieten in de trein. :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Nou het was weer top hoor. Een kind kan beter een vader hebben die op zijn 8e doodgaat fan mij als moeder werd me vandaag duidelijk gemaakt. Echt een heel fijn gevoel heb ik nu. Dus nu maar in bed en hopen dat ik dit van me af kan zetten :unamused:

13 likes

Ah de hond van m’n zus is ziek en ik kan het echt niet aan, het is zo zielig. En ook zielig voor m’n zus. Zo maar naar bed, hopelijk morgen een betere dag.

7 likes

Wtf is mis met die persoon? Wie moeten wij op de bek slaan?

7 likes

Familie.

Ik ben bezig om alleenstaande moeder te worden en dat is het ergste wat ik een kind aan kan doen. Dode ouders, vechtscheidingen, liefdeloze gezinnen, alles is beter dan ik alleen als moeder :ok_hand:

18 likes

Leuke familie, zo heb je geen vijanden nodig. Als het kan, zou ik voorlopig geen/minimaal contact hebben met die mensen

9 likes

Is 1 iemand die dit zo uit, en als ik dan fel daarop reageer ben ik de boeman en moet ik het gezellig houden. Top dit. Laten we vooral diegene die kut doet niet aanspreken maar diegene die er wat van zegt.

3 likes

Ik zou nieuwjaar, Pasen en alle andere feestdagen, lekker ergens anders vieren voorlopig.

Een kind opvoeden is al zwaar genoeg en dit soort ongein wil je er niet bij. Zeker niet wanneer jouw kind het doorkrijgt op een of andere manier

4 likes

Wtf dit is echt niet oke. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten, hoe moeilijk dat ook is! :heart:

Ja, ik! Wel een lompe boer af en toe maar verder echt een leuke kerel! :sweat_smile: (oh en een leuke schoonfamilie haha)

2 likes

@Oprah lordmaclean heeft weer een nieuwe video!

1 like

Zo gaat het vaker he, ongelooflijk sneu. Knuffel!

2 likes

Lang verhaal kort. Ik had de persoon waar ik altijd oudejaar mee vier afgezegd omdat familie me heel graag erbij wou. Blijken ze nu nog maar eens slecht gecommuniceerd te hebben waardoor ik dus alleen zit met oudjaar. En ik wil mezelf niet ergens uitnodigen :worried:.