Morgen gaan wij verhuizen dus nu ben ik alles aan het inpakken en mijn kleine kerstboompje zit ook alweer in de doos. Echt 0.0 kerstgevoel gehad dit jaar.
Mân moeder zit al heel de dag te stressen over het feit dat we de omaâs en opa dadelijk komen en alles
wat er nog gedaan moet worden. Dus ik zei net iets in de trant van relax, duurt nog ff plus dan is het maar zo als het niet af is
Staat mân oma een uur te vroeg voor de deur
Kan ze mooi helpen
Ik word zo gek van de omaâs en moeder van mân vriend die zĂł bezig zijn met het huishouden en schoonmaken en dat ze dan hier komen en letterlijk dingen bekritiseren. Hallo ik vind het allemaal niet zo boeiend en werk fulltime als ik de hele week thuis zat dan had ik idd ook wel wat vaker tijd om de jaloezieĂ«n af te stoffen en bovendien verdeel ik het huishouden met mân vriend dus ga lekker hem aan zân hoofd zeuren
Vind het nog het ergste dat het toch in mân hoofd blijft hangen en die dingen toch wat vaker aan ga pakken
Vooral zo met kerst denk ik meerdere keren per dag hier op het forum; wat zouden jullie levens relaxter zijn als jullie je eens wat minder van andere mensen aan zouden trekken. Ik vind het soms onbegrijpelijk dat je je geluk zo van de meningen van anderen af laat hangen. Hoe gaat dat je verder brengen. Nou ja, kijk alvast uit naar de reacties die me gaan vertellen dat het allemaal niet zo makkelijk is
2e kerstdag: puzzelen, eten en de Verhulstjes kijken. Heerlijk.
Ik heb zoân kater dat ik nog steeds nauwelijks kan eten maar goed dat er vandaag niks op de planning stond behalve in bed liggen
Ik geniet echt van de mensen die nu al hun kerst spullen opruimen. Thats the spirit babes!
Haha en nu zijn mân oma en opa ook een half uur te vroeg.
Mân moeder momenteel:
Ik heb weer helemaal niks te doen met oud&nieuw, twijfel om net zoals vorig jaar weer een suite met jacuzzi te boeken want dat was top. Maar geld
Chill zeg, zou ik ook wel willen maar ik zou niet weten waar. Heb je een plek in gedachten?
Ja ik zou wel weer naar dezelfde willen, Renaissance hotel vlakbij Schiphol. Heeft weer dezelfde goede suite deal op hotels.nl. Alleen het ligt een beetje afgelegen, vorig jaar had ik een auto ter beschikking maar nu niet dus dat is ook niet ideaal.
Nee, de Christmas spirit gaat nu naar zolder
Pooohhhh die prijzen inderdaad
Ik ben de kerst alleen thuis met de katten en vond het best zo. Alleen spijt dat ik niet wat luxer had uitgepakt met eten.
Zit zo vol. Ben vergeten hoeveel buikpijn je daarvan kan krijgen
Wel stom dat er morgen weer gewoon gewerkt moet worden. Moet mijn spullen nog uitpakken, schoonmaken in huis en wil nu eigenlijk even een klein dutje doen maar ben bang dat slapen vanavond weer moeilijk wordt.
Ik neem volgend jaar ook gewoon vrij tussen kerst en oud en nieuw, vind het wel best dan mogen de collegaâs die deze week vrij zijn en voor wie ik op oudjaarsdag extra werk lekker voor mij werken
Ik kijk een kerstfilm met michiel huisman en een muis. T kan erger.
Wat een verschrikkelijke film vond ik dat
Ja uiteindelijk na maar dan 'n uur nam er iemand op maar daardoor komen we nu wel 7km te kort voor onze rit