Wat je even kwijt wil #57

Mijn servies is een bij elkaar geraapt zooitje van studententijd/mijn vriend/wat we erna hebben verzameld omdat iets kapot ging maar ik wil heel graag een keer matching servies. Dus nu heb ik in februari een eerste les/workshop potten bakken :heart_eyes:. Een heel servies zal niet lukken in een workshop maar nog leuker om het iedere maand te doen. Helemaal zin in.

28 likes

ugh dit is zo hatelijk, wij rijden elektrisch en de auto moest opgeladen worden. Hij is én niet opgeladen dus eigenlijk kunnen we het net wel-net niet halen qua kilometers naar onze kerstafspraken. Maar vervolgens komt ook de kabel niet meer los van de laadpaal dus we kunnen überhaupt nergens naar toe. Als iemand toevallig bij ecotap werkt, unlock ff die kabel :crazy_face:

Ik mis films zoals The Hunger Games, The Maze Runner, Divergent (al vond ik die niet zo leuk). Heb het idee alsof ze niet meer goede films in dat genre maken.

10 likes

Simsen! Heb ik gister ook de hele avond gedaan met snacks erbij

3 likes

Ik ben echt poeeeeepchagrijnig. Ik moet verplicht thuisblijven vandaag, terwijl ik elders ben uitgenodigd om kerst te vieren. Maar ā€˜mag’ niet van (ex-)man. Dus zitten we elkaar te irriteren en gaat de bom nog wel enorm barsten vandaag.

1 like

Waarom mag je niet gaan?

2 likes

Dit klinkt een beetje zorgelijk…

Omdat we thuis zijn met onze 3 kinderen. En hij vindt dat hij daar niet alleen voor hoeft te staan vandaag, we moeten het gezellig maken want het is kerst.

@WinterQueen mja… valt mee hoor.

1 like

Ik ben 6 jaar samen met m’n vriend en dit is de eerste ā€œnormaleā€ kerst samen. Eindelijk zonder zorgen, gewoon genieten. Vorig jaar met kerst had m’n vriend net bloed geprikt en moesten we 4 weken wachten op de uitslag van een erfelijkheidsonderzoek van een hersenziekte. 50% kans het wel of niet te hebben. Kerst en oud & nieuw waren verschrikkelijk. Ik geniet nu wel, maar ben ook met m’n gedachten bij iedereen voor wie dat anders is: een hele dikke knuffel :heart: Ik denk aan jullie.

45 likes

Alle familieverplichtingen op kerstavond en eerste kerstdag gehad en vandaag lekker thuis chillen met vanavond afhaal/thuisbereiding van een goed restaurant, wat heerlijk zeg.

9 likes

Op tweede kerstdag voor het eerst de ouders van mijn date/vriend (?) ontmoeten was misschien ook niet zo’n goed plan. Heb een kater van gister en ben al misselijk van de brunch. En dat in combinatie met de zenuwen. Ben benieuwd zo :upside_down_face:

3 likes

Ja wat een geschenk die boy

1 like

Daar sta ik ook altijd mee te kloten. Auto 100x opnieuw op slot doen en ontgrendelen is hier de oplossing meestal. Maar dat zul je wel al geprobeerd hebben

Same! Ik wil deze vakantie een hungergames marathon houden. 2dagen, 2 films per dag :+1:

4 likes

Ah komt goed! Ik heb 3 jaar terug direct de hele familie (15 man) ontmoet en dat heb ik ook overleefd. Veel plezier!

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst gebruikgemaakt van een wc die je kont schoonmaakt en het was een bijzondere ervaring :crazy_face: ik zat te lachen op de wc haha. Maar voelt wel lekker fris.

13 likes

Ik vind hem dus niets aan ofzo? :sweat_smile: Vind zijn rol wel tof maar de man niet.

Meer voor mij :raised_hands:t2:

1 like

Heb allemaal hapjes op tafel voor de visite zo. Zit nu als een kind naar de hapjes te gluren want mag er van mezelf niet van eten. Pas als de visite er is. Waarom schieten ze niet oohoop?

5 likes

Omdat het kerst is heb ik vandaag voor t eerst een nagellak topcoach met glitters over mijn gewone nagellak gebruikt. Lekker sparkly.

2 likes