We zijn bij mijn schoonouders en slapen hier vanavond ook. Mijn vriend moet morgen wel gewoon werken dus ik moet ook op tijd opstaan morgen
Dit wordt een zware werkweek na zoân leuk maar druk weekendđ
Ik kreeg heel de dag geen hap door mijn keel, dus heb net heel culinair met mijn vriend alle ovensnacks uit de vriezer opgewarmd. Was echt genieten
Eerste dag deze week dat ik me rustig voel en geen paniek heb gehad (tot nu toe, hopelijk blijft dat zo de rest van de avond)
Bizarre prestatie, best sneu ook dat dit het toppunt van de week is eigenlijk. Omgekeerde wereld, maar t is even niet anders helaas
Heb zojuist dit interview bekeken, het stuk wat ik ga delen is echt hartverscheurend maar een realiteit voor veel mensen. Ik zou willen dat iedereen die âNou, ik wil eerst wel eens bewijsâ het verhaal van iemand zoals haar zouden horen.
Vanaf 46:45.
En natuurlijk kijk ik weer the holiday ik geef de mooie soundtrack en cottage in de film de schuld.
Vandaag voor het eerst zoân pizzarette ding moeten eten, nou vreselijk, kan geen pizza meer zien
Door die film krijg ik altijd zoân zin om ook zoân vakantiehuizenruil te doen! Zou in het echt alleen waarschijnlijk niet zoân goed idee zijn
Pfoe ik vind dat liedje âdat heb jij gedaanâ van Meau zo mooi.
Ik ben beland bij het kaliber âfout Nederlandstaligâ. Op dit moment is het Toppertje, echt een toppertje ( )
Ik ging vandaag tanken en tijdens het tanken ging opeens mân auto alarm af. Snapte er niets van want ik wist niet eens dat mân auto een alarm had??
jippie kerst is voorbij
Ik ben in een vakantiehuisje waar we de verwarming niet zelf kunnen regelen
Tot veel te laat Dexter gekeken maar het maakt niet uit want we hebben de vrienden lunch afgezegd zodat we lekker NIKS kunnen doen, zin in
Ahh mijn familie is echt zo leuk zoân leuke fijne avond gehad met goed eten en veel wijn en iedereen. Was echt perfect!
Ik heb zoân fijne avond gehad met vriendinnen en gewoon al momenten gehad dat ik even kon vergeten dat ik net weer single ben. Afleiding is zo fijn en gek genoeg heb ik ondanks alles toch veel mooie momenten mogen hebben met mijn dierbaren deze kerst.
Morgen ochtend gaan we lekker ontbijten met de afbakbroodjes die ik eigenlijk voor ons samen had gekocht, zodat ik daar niet de hele tijd tegenaan hoef te kijken.
Oh en gek genoeg voel ik me ook zo gesteund door jullie lieve berichtjes en likes. Dat je toch zo een gevoel van medeleven kan ervaren op een forum.
Urgh ik ben zo klaar met mijn nachtdiensten. Morgen nog 1 nacht en dan zitten 8 diensten achter elkaar erop
Ik ben er ook helemaal klaar mee, moet er morgen ook nog 1
Ik heb voor vandaag en morgen een hotelkamer geboekt om niks te doen en weg te zijn van huis.
Ik werk me rot ook met de kerstdagen en dacht even ontstressen.
Vergeet ook te eten enzo.
Omdat ik thuis werk dus op die manier de deur uit.
Tussendoor zoveel mogelijk pyamaâs en chill kleding gewassen om mee te nemen.
En daar moet ik ook nog standby zijn/werken maar dan in ieder geval meer rust (en hopelijk roomservice).
Zit nu met dit knaagvoer omdat mân maag zegt hallo komt er nog eten maar ik heb geen zin.
Kut situatie kut break-up kut kerst kut werk kut shit ik voel me rot