Ik heb dat een keer gedaan, precies zoals in de film dus huizen ruilen via een website en je kent die andere personen niet. Hun huis stond in Frankrijk en het was hartstikke leuk en geslaagd!
Sterkte en veel plezier!
Thanks ik wil gewoon eens 8-9 uur aan 1 stuk slapen en niet verdrietig of overprikkeld zijn en mân wekker zetten voor 4-5 uur later weer nog niet of dat lukt maar in ieder geval even mijn huis uit (waar mân kantoor ook is) en vooral chillen en slapen en even voor me laten zorgen
Ga je verder nog iets doen? Wandelen?
Nou daar zeg je wat. Dat is dus het enige wat ik hoop te gaan doen, in de kleren en gewoon wandelen. Mensen zeggen vaak ja maak je daar tijd voor het kan altijd. Maar het lukt me nooit. Ik zou zo graag elke dag een uur willen wandelen. Alleen de laatste jaren ging ik op in mijn werk en dat van mân ex, en kon ik de tijd niet vinden of maken voor mân gevoel dan, want zoveel mensen zeggen dan, ja daar moet je tijd voor maken. En ik denk dan altijd: hoe dan?
Maar het is een mooie omgeving dus ik ga morgen in de middag erheen, en dan wil ik dinsdag en woensdag gewoon wandelen, In de periode dat ik er voor mijn gevoel nog âtijd voor kon makenâ deed ik dat niet omdat het te moeilijk voor me was, te confronterend.
Kerst voorbij en nu nog 2 weken vakantieeee. Van mij mag kerst altijd wel in ât weekend vallen
Aah die zijn zo lekker! Ik ga ze straks ook eten
Komen ze dan helemaal uit argentinie hier heen?
Zijn het jehova getuigen?
Ik wil shoppen, maar ik ben over paar weken jarig. Ik vind het zonde om mijn geld te verbrassen zonder die verjaardagskorting
Voelt echt alsof ik als enige op aarde moet werken deze week, is ook helemaal niemand online op werk
Same same same, er is ook geen bal te beleven want mijn werk bestaat uit werk krijgen van andere mensen. Hopelijk kom je de dag snel door!
Hier hetzelfde. Ik mag een vergadering voorzitten vanmiddag maar de mensen die punten voor vandaag hebben ingebracht zijn er helemaal niet vandaag. Volgens mij waren ze zelf ook vergeten dat ze er niet zouden zijn vandaag đ”âđ«
Ik ben ook gewoon lekker aan het werk. Vandaag vanuit huis, morgen verplicht vanuit kantoor. Ik ga zo oliebollen halen om het morgen gezellig te hebben op kantoor.
Mijn ouders hebben allemaal vogelhuisjes in de tuin en het ziet er zo gezellig uit. Ik zie nu drie musjes en twee merels (en één duif haha). Vraag me echt af of ze onderling met elkaar communiceren over deze hangplek
Gebeurt me echt bijna elke dag dat ik uren buiten loop met fucking cacaopoeder op mijn voorhoofd of tussen mijn wenkbrauwen⊠ik doe dat altijd op mijn cappuccino in de ochtend maar ik kan blijkbaar niet drinken. En leer het nog niet om in de spiegel te kijken voor ik de deur uitga
Goed idee, ga ik ook doen. Van die stomme gifjes?
Ik snap cacaopoeder op cappuccino nooit, want ik proef er eigenlijk niks van. Jij dus wel?
Ja ik vind wel lekker geeft dat schuim een beetje een chocoladesmaakje
En het ziet er leuk uit