Ben gisteren begonnen aan een schilderproject. Plafond (na lekkage), heeft nog 1 laag nodig nu (wordt morgen) en de slaapkamermuur.
Vanmorgen om half 9 begonnen en lig nu al gedoucht weer op de bank.
Het gaat er volgens mij meer om dat ze dan niet meer mensen in de bieb hebben dan dat aantal mandjes. Meestal kun je ze ook zelf schoonmaken.
Een vriendin komt morgen (vrij onverwacht) helpen met het schilderen van mijn tweede slaapkamer en daar ben ik zo intens blij mee Ik vind het nogal een project en zolang die kamer niet geverfd is zit ik ook nog met verhuisdozen in m’n woonkamer dus de hulp is enorm welkom en kijk er nu al naar uit dat ik die kamer straks gewoon definitief kan inrichten en ook verder kan met het deel van de woonkamer waar nu nog dozen staan. Echt heerlijk
Ik bracht een online bestelling retour en zag daarna dat ze teveel geld terug gestort hadden. Liep dus even terug want dacht anders krijgt dat meisje misschien gedoe erdoor (al zal ze geen kasverschil krijgen erdoor gezien het om een online bestelling ging maar wie weet indirect), maar zij wist niet hoe het te corrigeren, riep d’r baas erbij en die zei dat het prima was zo en ze het zo mocht laten. Chill, krijgt zij geen gezeik en ik heb zomaar 6euro gekregen voor een bestelling terugbrengen
Er is niet zoveel te doen hier, vanwege kerstvakanties. Dus…IK VERVEEEEEL ME
Vanochtend wentelteefjes gemaakt van oud wit brood. Nu gaan mijn vriend en ik in onze kerst onesie samen gamen.
Voelt echt als een kerstvakantie zoals vroeger.
Ben al sinds vanochtend aan het wachten tot het droog is om naar de supermarkt te gaan, meh. Enige voordeel van dit weer: de vervelende buurtjochies met hun knalvuurwerk blijven ook lekker binnen.
Er is sinds 22 december een grote envelop via brievenbuspost onderweg volgens die Mijn Post scan in de PostNL app, maar ik herken het handschrift niet. Ben zoooo benieuwd wat dit is en van wie dit is! Hoop echt dat het morgen met de postbezorger mee gaat, ben hier te nieuwsgierig voor
Net een gourmetschotel besteld voor oudjaarsavond. En nu voel ik me zó burgerlijk en degelijk maar heb er ook wel zin in . Daar ga ik nog op terugkomen, maar voor nu iets om naar uit te kijken
.
En het kon ook lekker makkelijk via de telefoon, hoef ik daar niet in de winkel in de rij te gaan staan.
Met een 0 uren contract heb je niet altijd een keus, want geen werk is geen geld, dus misschien wilde ze het toch proberen?
Wow ja is zij er eigenlijk nog?
Ik heb gister een seksdroom over een collega gehad, en vannacht over twee vriendinnen. Wtf?
Tja zou kunnen maar ik vind moeten overgeven wel een grens, buikgriep is super besmettelijk en het is toch ook heel naar voor jezelf om te werken als je je zo voelt
Ik ook niet! Het is een nieuwe collega dus snap wel dat ze zich bezwaard voelde maar ze was idd overduidelijk ziek dus heb haar snel naar huis gebonjourd.
Ze kon ook echt niet werken zo. Naast dat t idd besmettelijk is, is je eigen grens aangeven in ons vakgebied ook wel belangrijk. Naja vond het gewoon sneu voor haar.
@Luzarl Ja, dan is je afweging weer anders, sneu genoeg.
Mijn auto is op en ik moet dringend een andere tweedehands auto gaan kopen en het geeft me zoveel stress
Met een 0 uren contract moet je alsnog uitbetaald krijgen als je ziek bent terwijl je ingepland staat.
Of bedoel je dat werkgevers je minder snel inplannen omdat je ziek bent geweest?
In realiteit krijg je dan bijna nergens betaald
Oh wat zijn werkgevers toch enorm klote.
Vaak is er sprake van een wachtdag dus de eerste dag krijg je dan sowieso niet betaald.
He wat ontzettend rot voor jullie als dierenarts kunnen we geen keuze voor jou maken. Sommige eigenaars willen hun diertje tot de laatst mogelijke dag bij hen, sommige mensen zien de medicatie en wetende dat er geen goede uitkomst niet zitten en besluiten hun dier sneller te laten gaan. Geen van beide is verkeerd. Afhankelijk van de grootte van de tumor, uitzaaiingen etc kan je zien of het met hart- en pijnmedicatie (en evt cortisone) te managen is. Als je hond het daar goed op doet, heb je nog wat tijd extra. Als je dat liever niet doet, dan is dat helemaal te begrijpen en kan je je hondje laten inslapen. Het is een vreselijke keuze en het is heel kut hoe plots dit gekomen is. Volg vooral je hart hierin en het belangrijkste is dat je dier geen pijn heeft, hierin kan medicatie ondersteunen. Sterkte