Wat je even kwijt wil #57

€15 euro door de plee gespoeld, want ik heb een halve staatslot gekocht. Blijkbaar hebben die koekoesvogeltjes mij gehersenspoeld. Ik verwacht er niet veel van

Die halfbakken hond deed mij niets, egeltjes laten mij koud, maar bij computer geanimeerde koekoesvogeltjes trek ik mijn portemonnee

6 likes

Ik zit mijn moeder over te halen om een Switch voor zichzelf te kopen, maar nu hoort ze de naam Animal Crossing en raakt ze in paniek.
‘Nee dat klinkt als een heel moeilijk spel hoor. Moet je dan racen?’
Koop nou gewoon ouwe!

10 likes

Ik heb een slimme thermostaat besteld voor m’n appartement want werd gek van het handmatig bedienen van de thermostaat en denk ook dat ik soms voor de mussen stook daardoor als de verwarming aan is terwijl ik niet thuis ben (woon alleen). Was best ff een investering maar toch noodzakelijk. Mijn opa is eigenaar van m’n appartement en heeft gewoon de kosten van dat ding overgemaakt á bijna €200. Ik vind dat echt lief want in ons huurcontract staat dat hij dat eigenlijk niet hoeft te doen.

33 likes

Ik ben ook met mijn kledingkast bezig, al 3 zakken weg voor hergebruik en 1 is te kapot en gaat recycle bak in.
En nog zit mn kast vol en is het teveel.
Heb zoveel moeite om wat weg te doen. Moet ook nette kleding hebben voor werk, maar hoeveel blazers heb ik nodig. Ben ook zwanger dus veel broeken zitten net niet. Zit nu in de, na de bevalling bak en als nog niet aangeraakt is daarna mik ik die hele bak weg.

Misschien nu zomerkleding uitzoeken ook wel goed idee. Van de herfst gedaan maar dacht steeds, ohh ook nog leuk volgend jaar.

1 like

Heerlijk dat het zo koud en ijzig is, maar oooh ik vind het zo irritant dat het zorgt voor verstijfde spieren. Stap je naar buiten op de fiets en pas na een kwartier ofzo is het goed.

2 likes

Mijn tenen kraken met deze kou, dus elke ochtend hoor je krak,krak,krak met lopen

Ik heb echt zoveel gedaan vandaag :astonished:. Mn huis schoongemaakt, een bandje aan een topje gezet, wasjes gedraaid, bananenbrood gebakken, een ei van het raam gewassen (?), twee keer boodschappen gedaan, een zorgverzekering uitgezocht, een thuisworkout en net de vuilnis weggebracht?

Zo maar thuisbezorgd bestellen en netflix om te compenseren voor al deze productiviteit :grinning_face_with_smiling_eyes:

39 likes

Ah waarom was er een ei op het raam?
Maar lekker bezig!

Af en toe krijg ik van een koper op Vinted een berichtje als ze de kleding ontvangen hebben met dat ze er zo blij mee zijn of dat het perfect past, vind ik dan zo leuk om te horen! Ben ik helemaal blij dat mijn kleding goed terecht is gekomen :laughing:

23 likes

Ja geen idee? Ik denk dat een vogel het heeft laten vallen? Het zat aan de tuinkant maar het raam zit wel onder het balkon dus daar komt verder niemand behalve ik zelf.

Ik mis jouw barista verhalen echt. Net als @Banananana ‘s ex werkplek verhalen

4 likes

Ahhw jaa :sob: moet zeggen dat hoe leuk t ook was ik er nu met corona niet wil werken. Want er zijn geen tastings dus ook geen gezellige gekkies aan de bar!

Katten en videovergaderingen blijven een uitdaging.

3 likes

Mensen met een switch. Spelen jullie dit ook in het openbaar? Ik zoek een reden maar moet binnenkort wekelijks 2u reizen. Zou een reden kunnen zijn😂

Ja of zet het niet op de voorpagina dat je niet gaat handhaven? Ik snap dat niet zo goed. Ik bedoel, als er een dagje geen snelheidscontroles zijn staat dat toch ook niet een week van te voren op al nu.nl…

10 likes

Ik heb mijn switch bijna altijd bij mij en zit dan onbeschaamd skyrim of Zelda te spelen. Gewoon pakken en spelen. Niemand die er iets van gaat zeggen en anders is het waarschijnlijk zelf een gamer.

3 likes

Ja wel eens gedaan in de trein en bus. Why not? Of je nu op je telefoon zit of e-reader zit…

3 likes

ik moest gister verplicht the streamers kijken en nu heb ik al 24 uur dat kut Amsterdam lied in mijn hoofd

Hier ook ‘s avonds vaak veel last dus tegenwoordig vul ik online bij de politie een formulier in van vuurwerkoverlast. Ze hadden me daar een keer over gebeld dat dat de way to go was :joy: ok. Daar kan je ook invoeren of het op dat moment nog bezig is (alle keren ja), of je exact weet waar het is (ja!). Makkelijk idd om iemand langs te sturen zou je denken. Krijg ik zo’n 4 uur na dat verstuurd te hebben bevestiging dat ze het nu verwerkt hebben. Ja top, rijkelijk laat. Waarom vul ik dan steeds zo’n formulier nog in

2 likes

Ik vier oud en nieuw in mijn badkamer om een trillend hondje gerust te stellen :champagne::clinking_glasses:

4 likes