Wat je even kwijt wil #57

We zijn aangekomen in ons huisje op de Utrechtse heuvelrug.
En het is zo compleet! We hebben zelfs een kerstboom! Een een klein kerstpakketje met bubbels en worst en koekjes.
En koffie en handdoeken en badjassen!

81 likes

Omg mijn dag kan niet meer stuk. Ik wou een latte maken en ging even kijken in een doos welke smaakjes koffie ik nog had. Vind ik ineens een hele dichte sleeve met macaron koffie. Mn favo :heart_eyes:

23 likes

Wat is dit ineens. Wordt het zomaar ff een warmere winter?!?!! Aankomende dagen rond de 15 graden.

Ik wil echte wintertijden :triumph:.

10 likes

Ik heb een hele stapel kleding uitgezocht!! Daar weer een scheiding in gemaakt versleten en nog goed, die laatste berg mik ik op vinted voor een paar euro per item en over een maand gaat het in de kledingcontainer.
Ik had een stapel met bijna 20 ā€˜misschien heb ik ooit een oude/klusbroek nodig’-broeken die ik niet eens meer pas :joy:

10 likes

Heb echt poetsdrang alsin wil alles uitzoeken en opruimen maar geen zin in het proces. Zit nu met tig parfums voor m’n neus. :joy:

3 likes

Hahaha die ā€œmisschien heb ik ooit een oude klusbroek of top nodigā€ is zo herkenbaar. Slaat echt nergens op. :joy:

7 likes

Ik heb ook net mijn hele kledingkast uitgezocht, 3 vuilniszakken doe ik weg. Heerlijk gevoel. En zo herkenbaar @anon41596379 haha, heb ook maar mijn eventuele klusbroeken weggedaan. Hoewel ik nu weer twijfel of ik er niet eentje moet houden. Hmmm

2 likes

Ik heb dus mijn laatste stageweek en ik heb besloten niet nog bij mijn bijbaantje te gaan werken zodat ik even de tijd heb om alles rustig af te ronden, maar nu voel ik me meteen zo lui. Terwijl ik anders dagen maak van 10.00-00.00 dus zeker niet lui…

13 likes

Doe het niet!! Ik kan je beloven dat je die niet nodig hebt.

1 like

Ik heb een paar vrije dagen deze week en ik wilde eigenlijk even goed bezig gaan met mijn studie, want dat is er door werk, kerst en andere dingen even niet van gekomen. Ik schijn alleen elk jaar te vergeten dat ik het brein van een dronken goudvis met een halve hersencel krijg als ik dagen achter elkaar ongezond (veel suiker) vreet. Dus nu zit ik hier met mijn studieboek terwijl de woorden door elkaar heen rennen en mijn hoofd geen normale zin kan vormen omdat mijn hoofd op snelheid ā€˜versneld afspelen’ werkt. En dat gebeurt elk jaar, maar ik schijn het nooit te onthouden. :thumbsup: Misschien zo maar even hardlopen haha.

Hahaha ja ik had op een gegeven moment echt een klus-garderobe alsof ik een fulltime klusbedrijf had :joy: en bij elke oude trui, broek etc nog denken; ah nee handig voor de klusstapel

10 likes

Wat rot om te lezen @Sjern
Gelukkig ben je goed opgevangen :heart:

1 like

Ik heb een overall (ooit gekocht voor een verkleedfeestje) van de Lidl, dat is echt perfect, je ziet er meteen heel profi klusserig uit, dus je krijgt ook niet direct de kutklusjes, en je hoeft buiten dat ene kledingstuk nooit meer iets anders te bewaren ā€˜voor als ik ooit nog ga schilderen’ :+1:t2:

15 likes

Ik heb voor het eerst sinds de middelbare school weer eens twee weken kerstvakantie. Heb allemaal plannen, maar zit echt zo lekker op de bank onder een nieuw dekentje, heerlijk voor een middag.

11 likes

Ja verdorie, ik heb vorige week een nieuwe winterjas besteld maar die kan ik denk ik annuleren :unamused:

Vet, we hebben gewoon een upgrade gehad want we hebben zelfs een sauna!!

55 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Ik ga er gelijk een bestellen nu, zoveel chill kleding verpest, omdat ik altijd spontaan besluit te verven. Snap niet dat ik dit niet eerder heb bedacht.

Echt irritant ja. Vooral omdat ik nu lekker winterdekbed heb maar dat is dan eigenlijk te warm :pleading_face:

1 like

Ja! Ik heb sinds deze week een vierseizoenendekbed, en na ƩƩn koude nacht lekker onder beide te hebben gelegen heb ik er nu maar een helft afgehaald :sob: stomme klimaatverandering.

2 likes