Ja ik ga een tijd ochtend/middag/avond/nachtdiensten houden in de straat van m’n potentiële nieuwe woning
Ain’t nobody gonna belazer me
Ja ik ga een tijd ochtend/middag/avond/nachtdiensten houden in de straat van m’n potentiële nieuwe woning
Ain’t nobody gonna belazer me
Haha, dit waren wij toen onze buurvrouw haar huis verkocht. Super lieve vrouw en waren bang dat het verkocht zou worden aan een huisjesmelker. Toen er bezichtingen waren zaten we dus ook constant te kijken.
Gelukkig hele fijne buren voor terug gekregen. Ik heb zelf ook een hele vervelende ervaring gehad in het verleden dus was me al aan het instellen op het ergste…
Nee, ligt echt niet aan het merk van je auto hoor! Sommige mensen zijn nu eenmaal kut (op de weg)
Ik had vandaag ineens een instagram login vanuit New York. Nou heb ik een extra verificatie en ik heb niets raars kunnen vinden (en natuurlijk mijn wachtwoord veranderd) maar het maakt mij altijd zo panisch. Op zulke momenten haat ik het digitale tijdperk
Ziekenhuis: Sorry maar bel maar 6 weken van tevoren, wij maken verder vooruit geen afspraken.
belt in november; sorry de arts zit tot half februari vol, even kijken wanneer hij tijd heeft.
Old news, dit hadden Mascha en Gregor ook voor hun kind
Don Leo Blokhuis
Ik heb de lambrisering in de keuken geverfd vandaag en het voelt echt alsof ik de hele dag vet intensief werk heb gedaan. Mij hoofd zit helemaal vol? Van naar de kleur blauw staren?
Nu al zin in de keukenkastjes morgen.
Pff ik merk dat mijn wereld echt klein aan het worden is. Ik werk thuis, sport niet meer (mag niet in deze lockdown), zie mijn vriendinnen alleen om in de regen mee te wandelen en het grote deel van mijn familie heb ik al 2 jaar niet meer bij elkaar gezien.
Echt geen zin om morgen weer de wekker om 05.45 te hebben en dan 8.5 uur te moeten werken op de vroege ochtend . Ik vind late diensten zoveel chillerrr pff.
Dat snap ik wel. Is het een optie om de training morgen te doen?
Het is gelukt
Dit zijn voor mij echt altijd van die plannen die nu een heel goed idee lijken, maar morgenochtend haat ik mezelf dan nog tien keer zo hard. Maar misschien ben jij anders, haha
Haha ja voor mij ook. Ik zou me sowieso morgen nog een x omdraaien als de wekker gaat. Maar om nu nog iets te gaan doen, terwijl t donker, koud, regenachtig is zou ik ook echttt geen zin in hebben
Iig succes @Ohappyday ik zou het sowieso knap van je vinden als je deze training gaat doen
Zóveel zin om op vakantie te gaan naar een mooi en warm land. Maar iets met een pandemie en geld.
Ik ga nu pas douchen. Doe een schone pyjama aan en ga gelijk naar bed
Vooral die pandemie houdt me tegen en ik vind het gek en verwarrend om te zien dat andere mensen ‘gewoon’ op vakantie gaan. Dan heb ik echt het idee dat er parallelle universums bestaan of zo met andere versies van De Werkelijkheid.
Jaa haha! Aan de ene kant denk ik; deze pandemie blijft waarschijnlijk ‘nog wel even’ en dan denk ik oke ik ga volgend jaar ‘gewoon’, maar in the end zit ik gewoon thuis op de bank (of hoogstens in een hotel in Nederland) omdat ik niet durf/het heel verkeerd voelt. Ondertussen staat m’n Instagram wel vol met mensen die gewoon gaan en lijkt er bij hun geen pandemie te bestaan?
Pas? Douche je normaal ‘s ochtends?
Mijn vader haalt Leven & Dood uit zo’n bieb op straat.
“Vaiaan ik heb een nieuw Twilight boek voor je gevonden.”
“Ja die heb ik al.”
“Maar dit zijn 2 boeken in 1.”
“Ja, maar ik heb hem al.”
“Echt? Het zijn namelijk 2 boeken in 1.”
JA DAT WEET IK WANT IK HEB HEM AL
Ach, hij heeft het geprobeerd