Wat je even kwijt wil #57

Oh dat doen er bij ons ook genoeg hoor. Snap die hele cultuur van je mag niet ziek zijn niet.
Bij ons word er ook gewoon slecht over je gepraat als je je een keer ziekmeld.

2 likes

Ik probeer de vriendenloterij op te zeggen (ja echt dom om ooit mee te spelen i know), heb er al 5 keer voor gebeld en nu is er weer geld afgeschreven echt wtf

Storneren gewoon. Mocht je dan wel iets winnen heb je pech :rofl:

Ja dat doe ik al een half jaar :joy: Ze zeggen elke keer dat het is opgezegd maar dat is dus onzin

2 likes

Gister express vrij genomen om bij te komen van kerst. Voelt het alsnog of ik een dikke kater heb en door 3 vrachtwagens ben overreden. Laat het snel 5 uur zijn.

1 like

Ik heb mijn werk voor vandaag al af. Normaal moet ik reageren op dingen die in de mail binnenkomen, maar bijna niemand is aan het werk, dus er komt ook niet zoveel binnen.

Heb het werk dat ik moest afronden nog ook al zo goed als af.

1 like

Je kunt de incassant ook helemaal blokkeren. Wss niet via een app maar wel via internetbankieren op computer/laptop. Zou dat doen :sunglasses: scheelt je werk

3 likes

Ik snap niet hoe sommige mensen gerust veelste laat zijn. We zouden om 10:00 ontbijten, we gaan waarschijnlijk over een minuut of 10 echt beginnen… En we moeten om half 12 weg dus ik zie al voor me dat we straks kunnen haasten om op tijd op onze afspraak te komen… Geen ramp, maar in dat geval had ik net zo goed nog wel een uur in bed kunnen blijven liggen en ik vind het stom om te moeten haasten terwijl ik zelf op tijd was. Nou ja, als het maar wel goed gaat als we een ochtend vlucht moeten halen haha

Edit: okƩ het lijkt mee te vallen, ontbijt ging een stuk sneller dan normaal dus ik denk dat we soort van op tijd kunnen vertrekken, scheelt weer

8 likes

Ben gisteren begonnen aan een schilderproject. Plafond (na lekkage), heeft nog 1 laag nodig nu (wordt morgen) en de slaapkamermuur.
Vanmorgen om half 9 begonnen en lig nu al gedoucht weer op de bank.

7 likes

Het gaat er volgens mij meer om dat ze dan niet meer mensen in de bieb hebben dan dat aantal mandjes. Meestal kun je ze ook zelf schoonmaken.

9 likes

Een vriendin komt morgen (vrij onverwacht) helpen met het schilderen van mijn tweede slaapkamer en daar ben ik zo intens blij mee :heart: Ik vind het nogal een project en zolang die kamer niet geverfd is zit ik ook nog met verhuisdozen in m’n woonkamer dus de hulp is enorm welkom en kijk er nu al naar uit dat ik die kamer straks gewoon definitief kan inrichten en ook verder kan met het deel van de woonkamer waar nu nog dozen staan. Echt heerlijk :blush:

45 likes

Ik bracht een online bestelling retour en zag daarna dat ze teveel geld terug gestort hadden. Liep dus even terug want dacht anders krijgt dat meisje misschien gedoe erdoor (al zal ze geen kasverschil krijgen erdoor gezien het om een online bestelling ging maar wie weet indirect), maar zij wist niet hoe het te corrigeren, riep d’r baas erbij en die zei dat het prima was zo en ze het zo mocht laten. Chill, krijgt zij geen gezeik en ik heb zomaar 6euro gekregen voor een bestelling terugbrengen :sweat_smile:

27 likes

Er is niet zoveel te doen hier, vanwege kerstvakanties. Dus…IK VERVEEEEEL ME

2 likes

Vanochtend wentelteefjes gemaakt van oud wit brood. Nu gaan mijn vriend en ik in onze kerst onesie samen gamen.
Voelt echt als een kerstvakantie zoals vroeger.

10 likes

Ben al sinds vanochtend aan het wachten tot het droog is om naar de supermarkt te gaan, meh. Enige voordeel van dit weer: de vervelende buurtjochies met hun knalvuurwerk blijven ook lekker binnen.

2 likes

Er is sinds 22 december een grote envelop via brievenbuspost onderweg volgens die Mijn Post scan in de PostNL app, maar ik herken het handschrift niet. Ben zoooo benieuwd wat dit is en van wie dit is! Hoop echt dat het morgen met de postbezorger mee gaat, ben hier te nieuwsgierig voor

8 likes

Net een gourmetschotel besteld voor oudjaarsavond. En nu voel ik me zó burgerlijk en degelijk maar heb er ook wel zin in :rofl:. Daar ga ik nog op terugkomen, maar voor nu iets om naar uit te kijken :tipping_hand_woman:.

En het kon ook lekker makkelijk via de telefoon, hoef ik daar niet in de winkel in de rij te gaan staan.

5 likes

Ik zag net dit we hebben volgend jaar gwn een jubileum jaar.

10 likes

Met een 0 uren contract heb je niet altijd een keus, want geen werk is geen geld, dus misschien wilde ze het toch proberen?

2 likes

Wow ja is zij er eigenlijk nog?

Ik heb gister een seksdroom over een collega gehad, en vannacht over twee vriendinnen. Wtf?

1 like