Wat je even kwijt wil #57

Er wordt hier zoveel vuurwerk afgestoken de laatste tijd. Ook geen siervuurwerk dat er dan in ieder geval nog leuk uitziet, maar echt alleen van die harde knallen

1 like

Ik heb echt zin om geld uit te geven.
Weet alleen niet waaraan

3 likes

Giro 55Doperwtje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee flauw, wat ik dan meestal doe is een mini bedrag naar de spaarrekening overmaken (max 50)

5 likes

Ja kan ik doen.
Voor nu staat het nog wel even lekker zo.

2 likes

Ik wil inderdaad best even een liedje zingen voor die baby!

Vraag me wel af hoeveel mensen zo’n baby playlist gaan beluisteren.

1 like

Cracker eten?

3 likes

Voor de volgende keer: gaviscon werkt echt beter dan Rennies.

3 likes

Ik ben al ruim 4 jaar iedere ochtend rond 5 uur wakker gemaakt en er was niet 1 dag dat ik uit mezelf wakker ben geworden omdat ik uitgerust ben. Help? :sleepy:

Ik vind dit altijd zo skeer van werkgevers. Heb bij een werkgever ook gehad dat we tijdens vertrek moesten worden uitgeschreven en gecheckt op diefstal door een manager/beveiliger. Moesten we eerst een zoektocht doen naar iemand die beschikbaar was en dan met z’n allen wachten tot we gecheckt en uitgeschreven waren. Leuk ook als je om 9/10 uur 's avonds naar huis wil. Ben weleens een uur later naar huis gegaan door dit soort capriolen :sweat_smile:

8 likes

Kat wil kroelen. Lief! Alleen meneer is dus kletsnat van buiten. :joy: Pootjes nat, buik nat. Dan is het wat minder.

En ondertussen struikel ik over gedachten in mijn hoofd die ik eigenlijk uit moet spreken, maar niet goed weet hoe.

1 like

Ik ben alweer zenuwachtig voor morgen en dat vind ik echt stom. Morgen is het spannende pas om 0900 en duurt ongeveer 1 uur tot 1,5 uur. ARGH.

1 like

Ik was eerst blij dat er een lockdown is met m’n werk maar de tering hĂ©, ik zet 20.000 stappen op een werkdag inclusief zware pakketten uit stellingen sjouwen. Ik heb het gevoel dat ik overreden ben door een vrachtwagen maar ik mag vandaag weer :clap:t4: Er hangt wel een super sfeer dus zingend met de top2000 door het magazijn.

17 likes

Je hoeft niet meer naar de sportschool? Niet dat dat kan maar toch. Ik vind lockdown werken ook leuk. Bij ons is iedereen in eigen kleding ook dus t oogt meteen anders en t is ook wel gezellig. En natuurlijk t beste van alles: geen klanten.

Ik haat t als ik wakker word en mn lijf doet t niet goed.

1 like

Dat is zo naar :sob: Bij mij helpen rennies ook 0. Pak meestal meteen gewoon Omeprazol :sweat_smile: Wel wat slechter natuurlijk, maar dan ben ik er na 1 dag vanaf ipv dat ik nog dagen met maagpijn loop

2 likes

Haha nee ik beweeg meer dan ooit haha! En goed voor de armspieren, al moet ik wel zeggen dat m’n onderrug het tillen minder leuk vindt. Wel chill dat jullie in eigen kleding mogen. Wij moeten gewoon in werkkleding met veiligheidshesje inclusief werkschoenen met stalen neuzen. Hebben jullie veel te doen?

1 like

Gisteren stond er bij buren een eindje verderop in de straat ineens super veel politie voor de deur, drie ambulances en brandweer en was ook een traumaheli opgeroepen. Straat helemaal afgezet en het heeft ook echt uren geduurd voordat alles weer rustig was. Echt doodeng allemaal. Politie heeft er ook tot laat in de avond nog gestaan. En nu hangt er ineens een ‘hoera een baby’-bord???

Ik denk wel de overtreffende trap van heftige bevallingen. :fearful:

38 likes

Nog werken tot half 4 ongeveer en dan 5 dagen weekend. Had 3 weken geleden nog bijna een week vrij maar heb het nu alweer nodig đŸ„Č

3 likes

Verschrikkelijk, mijn vorige werkgever eiste dit ook. Elke week stond ik dus 1 uur per week voor Jan lul te werken
Maar ik moest het wel doorgeven als 15 minuten eerder naar huisging. En 10 minuten opschrijven als ik later wegging mocht niet.

Je begrijpt dat in de afgelopen 4 Jr mijn pauzes vaak uitgebreid heb en echt vaak eerder vertrok (dat kon, want werkte alleen op een vestiging).

Ik ben op een kitten aan het passen en is er een snooze knop? Superleuk diertje maar zo.veel.energie!

6 likes

Ik was laatst bij je collega’s en er hing ook zo’n goede sfeer!

2 likes