Wat je even kwijt wil #57

Tja zou kunnen maar ik vind moeten overgeven wel een grens, buikgriep is super besmettelijk en het is toch ook heel naar voor jezelf om te werken als je je zo voelt

9 likes

Ik ook niet! Het is een nieuwe collega dus snap wel dat ze zich bezwaard voelde maar ze was idd overduidelijk ziek dus heb haar snel naar huis gebonjourd.

Ze kon ook echt niet werken zo. Naast dat t idd besmettelijk is, is je eigen grens aangeven in ons vakgebied ook wel belangrijk. Naja vond het gewoon sneu voor haar.

@Luzarl Ja, dan is je afweging weer anders, sneu genoeg.

1 like

Mijn auto is op en ik moet dringend een andere tweedehands auto gaan kopen en het geeft me zoveel stress :cry:

2 likes

Met een 0 uren contract moet je alsnog uitbetaald krijgen als je ziek bent terwijl je ingepland staat.
Of bedoel je dat werkgevers je minder snel inplannen omdat je ziek bent geweest?

In realiteit krijg je dan bijna nergens betaald

7 likes

Oh :frowning: wat zijn werkgevers toch enorm klote.

Vaak is er sprake van een wachtdag dus de eerste dag krijg je dan sowieso niet betaald.

5 likes

He wat ontzettend rot voor jullie :broken_heart: als dierenarts kunnen we geen keuze voor jou maken. Sommige eigenaars willen hun diertje tot de laatst mogelijke dag bij hen, sommige mensen zien de medicatie en wetende dat er geen goede uitkomst niet zitten en besluiten hun dier sneller te laten gaan. Geen van beide is verkeerd. Afhankelijk van de grootte van de tumor, uitzaaiingen etc kan je zien of het met hart- en pijnmedicatie (en evt cortisone) te managen is. Als je hond het daar goed op doet, heb je nog wat tijd extra. Als je dat liever niet doet, dan is dat helemaal te begrijpen en kan je je hondje laten inslapen. Het is een vreselijke keuze en het is heel kut hoe plots dit gekomen is. Volg vooral je hart hierin en het belangrijkste is dat je dier geen pijn heeft, hierin kan medicatie ondersteunen. Sterkte :heart:

11 likes

Oude mensen typen zo traag en ze doen t ook allemaal (die ik ken tenminste) en t is aandoenlijk en irritant tegelijk als je 5 minuten …aan het typen ziet staan.

6 likes

Ik wil zo graag een hond :dog: maar ben bijna nooit thuis. Wat zou dat mijn leven zin geven en mooier maken :sparkling_heart: zo’n knuffel golden retriever of labradoodle. Oh I wish …

6 likes

Of soms gaan helpen bij een dierenasiel bij de honden.

Ik ben net voor het eerst gepest op de weg?!

Ik haalde iemand in en blijkbaar vond diegene dat ik te vroeg weer in voegde, want hij ging toeteren en met z’n handen omhoog. Toen ineens ging hij versnellen en mij inhalen en schuin naast de auto voor mij blijven rijden waardoor beide banen bezet waren. Toen ging hij weer voor mij invoegen, dus ik wilde hem inhalen, ging hij snel voor mij naar de andere baan, zodat ik er weer niet langs kon?!?! En ook niet versnellen ofzo, maar zorgen dat ik niet verder kon.
Gelukkig was daar mijn afslag, maar wtffff

Had wel zin in ruzie, maar dan niet op de weg :joy:

11 likes

Of een leenhond die je soms uit kunt laten!

1 like

Ik ben een enneagram-test aan het invullen en voel me echt met de stelling meer een bitch :sweat_smile: echt confronterend

4 likes

Heb voor het eerst geen plannen met oud en nieuw en vond het best wel stom. Maar nu hebben man en ik een luxe diner box besteld en gaan we lekker uitgebreid eten en daarna met oliebollen op de bank dus vind het toch wel gezellig :blush:

17 likes

Laatste uur van verveling op kantoor is ingegaan :stopwatch:

6 likes

Na 3 dagen met de schoonfam in een huisje, heb ik mezelf net na het thuiskomen op de bovenverdieping opgesloten om de rest van de dag/avond ALLEEN te zijn :sob::heart:

31 likes

Volgende stap verschillende playlisten:

ACT I: De Verwekking
ACT II: De Genderreveal
ACT II: De Babymoon
ACT VI:De bevalling

9 likes

Ja? Voor de studie over 18 jaar?

Het huis van mijn buurvrouw staat te koop en ik kan alleen maar denken: het is maar goed dat ze overdag komen kijken want dan mis je de dronken onderbuurman (die alcoholist is) en met enige regelmaat midden in de nacht enoooorme ruzie maakt met zijn partner, uren buiten staat te schreeuwen etc. Als ik daar al wakker van word wil ik niet weten hoeveel overlast je hebt als je er boven slaapt.

1 like