Wat je even kwijt wil #57

Nouja goedkoper weet ik niet, maar denk in ieder geval niet dat het rendabel is om dit aanbod aan te nemen (mijn leverancier was failliet).
Nog een paar maanden afzien en dan hopelijk ergens een gunstiger aanbod

1 like

Mijn vriend en ik vieren oud en nieuw bij mijn moeder. Mijn moeder zou oliebollen regelen, dus dat komt goed. Appt ze net dat ze voor ons drieën 36 oliebollen en 8 appelbeignets heeft besteld en of dat genoeg is :grin: Denk nét genoeg, mam. Heerlijk, kan die dingen blijven eten, dus komt wel goed.

60 likes

Omg jaloers, mijn moeder lust geen oliebollen dus als ik haar vraag om ze mee te nemen dan is het 1pp want “meer is toch veel te veel en vies” 🥲

8 likes

Gaat het een beetje?

Knuffel… soms zit het allemaal niet mee en is het gewoon kut.

3 likes

Je bent toch binnenkort weg toch? Probeer je daar op te focussen. Je kunt ook een melding maken van intimidatie, maar dat kost veel energie en levert waarschijnlijk weinig op.

Hoop dat je morgen wat beter voelt

1 like

Knuffel! En knap dat je er wat van gezegd hebt! :heart::heart:

3 likes

We zijn op vakantie in eigen land en hier is een bad. Dus net lekker in warm bad geweest met koud blikje cola.
Heerlijk! En nu een soort lokale donut eten novenneke’s oid.

Edit. Zijn nonnevotten en lijkt meer op brood/ brioche.

3 likes

Oewh yess dr was weer heerlijke drama in de buurt. Ik geniet daar zo van he.

16 likes

Duimen jullie voor mijn ouders, hebben een bod gedaan op een huis en het is echt perfect🤞 Ik gun het ze zó!

66 likes

Ik heb vandaag 4 dodelijk giftige slangen gehanteerd, allemaal prima, nog nooit wat misgegaan. Also me: struikel daarna over een richeltje en ontvel m’n halve onderbeen.

44 likes

Ja, helaas wel.

ja hallo spill the juice

5 likes

De tijd gaat echt snel, zit hier blijkbaar al een jaar.

3 likes

Wat leuk voor ze :heart_eyes:
Ga jij binnenkort ook nog heen of komen ze naar Nederland?

De laatste maanden vraag ik mij steeds meer af of mijn vrienden wel de juiste vrienden zijn. Er is zo ontzettend veel gebeurd de laatste 2 jaar (alleen al buiten covid om) dat het ook logisch is dat mensen hierdoor veranderd zijn en/of mijn gevoel/kijk op vriendschap misschien veranderd is.

geen idee waarom ik dit typ… ik moest het blijkbaar even kwijt. En laat dit topic nou toevallig net zo heten

16 likes

Jammer zeg, zou leuk zijn als je dochter haar neefjes/nichtjes kan ontmoeten!

1 like

Ohh nu zijn er dus mensen die zijn wezen kijken en die wel besloten hebben even aan te bellen. Bij de overlastgevende buren 🥲 die beste man gaat natuurlijk nooooit zeggen dat zijn partner alcoholist is en dat met regelmaat zorgt voor ruzies met geweld, geschreeuw in de tuin etc.

Ik vind het echt gemeen dat ze nu ouderen de schuld geven van de woningcrisis. Als ik het zelf was ging ik ook niet weg uit het huis waar ik jaren gewoond heb, waar ik alles naar mijn hand gezet heb en waar ik me fijn voel.

5 likes

Nou zo zwart wit is het niet. Er zijn veel ouderen die graag weg zouden wíllen, omdat ze bijvoorbeeld gelijkvloers willen wonen omdat ze simpelweg niet mobiel genoeg meer zijn om trap te lopen. Maar die kúnnen niet weg omdat ze niets anders kunnen kopen.

7 likes