Wat je even kwijt wil #57

Ah shit :frowning: Omboeken naar iets anders last minute niet meer mogelijk?

O nee wat kut zeg! Moet meteen denken aan dat die stapel daar misschien wel lag omdat iemand schurft had en het hele huis heeft weggegooid :woozy_face:

4 likes

Net diepvries dumplings gekocht, dan kan ik die lekker vreten bij oud en nieuw

3 likes

Oeh lekker! Kan daar zo van genieten, zelf maken heb ik nu ook echt de energie niet meer voor haha

1 like

Zo lekker, welke heb je gekocht? Ik heb nu 4 zakken in de vriezer haha, maar vind die met kipgehakt het lekkerst.

1 like

Ik heb gyoza gekocht met varkenen groenten. Ik stoom ze gewoon, want ik ben een barbaar.

En zulke grote baozi met bbq pork.

Het is dat ik deel en iemand hiero eet geen kip en is allergisch voor garnalen. Volgende keer haal ik ook groenten dumplings

Dumplings > oliebollen

@Doperwtje heb zelf een keer dumplingvellen zelf gemaakt. De conclusie; ben hier echt te lui voor

5 likes

Ja, gaan we vanmiddag nog naar kijken. Hopelijk kunnen we iets vinden.

1 like

Ik ook :sob:

Maar het is geen schurft! Het is hoogstwaarschijnlijk een allergische reactie die zowel mijn vriend als ik heel synchroon hebben! Heb nu pillen en koelende zalf

19 likes

Het verven van en muurtje doe ik volgend jaar wel, gaat mij te veel stress bezorgen in combinatie met de katten en vuurwerk.

En ik ben behoorlijk kieskeurig met wie ik deze kerstvakantie afspreek, ben sowieso een beetje klaar met mensen die alleen met mij afspreken om hun hart te luchten over hun shitbaan waar ze al 7 jaar ontevreden over zijn maar blijven hangen want VaSt ConTract of kansloze relatie.

En nieuwjaarsresoluties. Als je iets wilt veranderen begin er dan gewoon direct mee.

9 likes

Waarom moet ik hier als een hysterische maniak om lachen?

Had het nog mooier gevonden als niemand dit wist en half Nederland met mislukte oliebollen zat de 31e. Heerlijk sadistisch.

36 likes

Koopmans in 2022 op FB:

27 likes

Dus je koopt suiker, bloem en weipoeder in een pakje. Dit is echt extreme geldklopperij als je suiker en bloem standaard in huis hebt

1 like

Echt he, maar dat is met pannenkoeken ook zo. En dan moet je vaak alsnog melk en ei toevoegen :neutral_face:

3 likes

Mijn vriend en ik gaan zo richting zijn ouders om nog kerst met ze te vieren. Ik zit vol in de glam, want weer een reden om te glammen en een van mijn lockdown aankopen eindelijk aan te trekken, ik kom net de woonkamer in en hij zat echt zo van eeuh waar ga je heen :joy: Hij verbeterde zichzelf gelukkig snel door te zeggen dat het ook leuk stond.

Oh as we typ is hij zelf ook maar wat netter gaan aantrekken :sweat_smile::joy:

22 likes

Zooo zou ik dit dan nog met terugwerkende kracht van mijn vorige werkgevers kunnen eisen? Dan zou ik wel veel binnenharken. Ik dacht dat het normaal was om dit onbetaald te doen

1 like

Niemand houdt je tegen

2 likes

Groot gelijk! Heb ook wel eens bij een baan boor het minimumjeugdloon gehad dat ze het schoonmaken als de winkel gesloten was niet meer wilden uitbetalen. Afsluiten/kas opmaken/schoonmaken etc moest dan in je eigen tijd. Ja dikke doei, drie keer raden wie er een kwartier voor sluiten alvast de boel stond te stofzuigen :wave:

14 likes

Ik wil een tas kopen maar ik wil ook minimaliseren, zucht…

Edit: kut ik ben gezwicht, er kwam opeens nog meer korting in beeld

5 likes

Ik vind dit een heel confronterend gesprek tussen jullie twee haha. Het is dat je toch niet zoveel anders kan doen en er nu ook veel meer werk ligt dan normaal, maar misschien moet ik hier toch maar weer eens een goed voornemen van maken.

3 likes

Ugh ik ben chagrijnig en heb nergens zin in dus ik dacht, ik ga de badkamer schrobben want ik vind het een lekker gevoel als alles schoon is (en ok het was al een tijdje geleden). Alleen ik krijg de kalk niet goed weg dus nu ben ik nog chagrijniger.

4 likes