Wat je even kwijt wil #57

Dit klinkt echt zo heerlijk, ik kan er ook extreem van genieten om voorin op de passagiersstoel te zitten en rond gereden te worden, word daar helemaal rustig en ontspannen van, superfijn.
Absoluut niet fijn natuurlijk dat het mentaal niet lekker met je gaat, ik hoop dat je je gauw ietsje beter voelt :heart:

4 likes

Ja, grootse plannen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker hahaha, o.a een wat groter huis, ook een huis voor m’n zusje (want die kan in deze markt gewoon niks kopen/huren in haar eentje) en wat leuke reisjes (als Corona het weer toelaat). Verder zou ik het fijn vinden dat ik dan mensen kan helpen die het niet zo goed hebben en zou graag geld willen geven aan een goed doel voor wetenschappelijk onderzoek. Maargoed dromen mag he hahaha

2 likes

Mijn ex vriend kwam laatst gierige gerda tegen in een nieuwsartikel en toen zei hij dat hij even dacht dat het mijn moeder was :joy:

5 likes

Ik: Hee ik vind die acteur wel leuk in die film. Niks bijzonders hoor.
YouTube: SAY NO MORE! Hier heb je filmpjes met diegene.
Ik: Nee dank je. Ik ga wel op mijn andere apparaat op een ander account kijken, zodat je me niet stalkt.
YouTube: Hehehe too bad! Ik heb je wel door.

Echt hoor, volgens mij luisteren ze je af :frowning:

3 likes

Ik wou dat ik zo slim was geweest

Ik liep mijn oude leidinggevende bijna omver in de supermarkt maar hij herkende me niet met los haar en een mondkapje. En ik heb dat mooi zo gelaten want had geen zin in sociaal doen :eyes:

2 likes

Jaloers! Ik had echt zo zin om in mijn vakantie lekker weer een museum te bezoeken, hoop dat het in Nederland snel open gaat.

1 like

Nee precies! Op wat historische huizen na kun je ook gewoon de 1.5 meter afstand houden en met een qr code ging het ook gewoon prima.
Ik hoop dat ik volgend jaar mijn museumkaart weer wat vaker kan gaan gebruiken.

2 likes

Moest en zou een bank hebben, gratis bank gevonden. Toen vond ik het kut. Nu heb ik mijn bed weer terug voor de tv geplaatst en staat de bank aan de andere kant ban de studio. Vind het helemaal best zo. Als er een keer bezoek komt verschuif ik het wel weer.

2 likes

Hoop dat het goed met je gaat!

Pff ik ging voor de grap alvast op zoek naar een nieuwe energieleverancier, maar ik ga echt overal zo veel meer betalen… heb ook al wel een aanbod gehad en dat is waarschijnlijk gunstiger dan het nu is, maar alsnog is mijn gasprijs dan 5x zo duur?
Nouja snap dat het voor iedereen nu zo is hoor en op zich mag ik niet klagen want ik kan het financieel missen, maar had mijn spaargeld graag in iets anders gestopt

2 likes

Mijn contract loopt ook af en dat loopt nu over in een variabel contract, het gewoon door laten lopen is goedkoper dan het weer vast zetten voor een jaar/langer dus misschien voor jou ook wel

1 like

Nouja goedkoper weet ik niet, maar denk in ieder geval niet dat het rendabel is om dit aanbod aan te nemen (mijn leverancier was failliet).
Nog een paar maanden afzien en dan hopelijk ergens een gunstiger aanbod

1 like

Mijn vriend en ik vieren oud en nieuw bij mijn moeder. Mijn moeder zou oliebollen regelen, dus dat komt goed. Appt ze net dat ze voor ons drieën 36 oliebollen en 8 appelbeignets heeft besteld en of dat genoeg is :grin: Denk nét genoeg, mam. Heerlijk, kan die dingen blijven eten, dus komt wel goed.

60 likes

Omg jaloers, mijn moeder lust geen oliebollen dus als ik haar vraag om ze mee te nemen dan is het 1pp want “meer is toch veel te veel en vies” 🥲

8 likes

Gaat het een beetje?

Knuffel… soms zit het allemaal niet mee en is het gewoon kut.

3 likes

Je bent toch binnenkort weg toch? Probeer je daar op te focussen. Je kunt ook een melding maken van intimidatie, maar dat kost veel energie en levert waarschijnlijk weinig op.

Hoop dat je morgen wat beter voelt

1 like

Knuffel! En knap dat je er wat van gezegd hebt! :heart::heart:

3 likes

Ja het budgettopic. Moet je ff terugzoeken.

1 like