Wat je even kwijt wil #57

We zijn op vakantie in eigen land en hier is een bad. Dus net lekker in warm bad geweest met koud blikje cola.
Heerlijk! En nu een soort lokale donut eten novenneke’s oid.

Edit. Zijn nonnevotten en lijkt meer op brood/ brioche.

3 likes

Oewh yess dr was weer heerlijke drama in de buurt. Ik geniet daar zo van he.

16 likes

Mijn buurman en zijn vriend hebben al 5 dagen constant ruzie, dan hele luide seks die 2-3 uur duurt, slapen en dan begint het weer met ruzie in de ochtend. De seks is zojuist begonnen… Vandaag kon een collega via zoom het geruzie horen.
ik ben toch te bang om er iets van te zeggen, maar zelfs als ik de moed had kan ik door de rare huizenblok structuur niet eens uitvogelen waar de ingang van dit blok zit. Linkerhuis, rechterhuis, achterhuis, voorhuis etc. Zit al een tijdje naar Google maps te staren

6 likes

Duimen jullie voor mijn ouders, hebben een bod gedaan op een huis en het is echt perfect🤞 Ik gun het ze zó!

66 likes

Ik heb vandaag 4 dodelijk giftige slangen gehanteerd, allemaal prima, nog nooit wat misgegaan. Also me: struikel daarna over een richeltje en ontvel m’n halve onderbeen.

44 likes

Ja, helaas wel.

ja hallo spill the juice

5 likes

De tijd gaat echt snel, zit hier blijkbaar al een jaar.

3 likes

Wat leuk voor ze :heart_eyes:
Ga jij binnenkort ook nog heen of komen ze naar Nederland?

De laatste maanden vraag ik mij steeds meer af of mijn vrienden wel de juiste vrienden zijn. Er is zo ontzettend veel gebeurd de laatste 2 jaar (alleen al buiten covid om) dat het ook logisch is dat mensen hierdoor veranderd zijn en/of mijn gevoel/kijk op vriendschap misschien veranderd is.

geen idee waarom ik dit typ… ik moest het blijkbaar even kwijt. En laat dit topic nou toevallig net zo heten

16 likes

Jammer zeg, zou leuk zijn als je dochter haar neefjes/nichtjes kan ontmoeten!

1 like

Ohh nu zijn er dus mensen die zijn wezen kijken en die wel besloten hebben even aan te bellen. Bij de overlastgevende buren 🥲 die beste man gaat natuurlijk nooooit zeggen dat zijn partner alcoholist is en dat met regelmaat zorgt voor ruzies met geweld, geschreeuw in de tuin etc.

Ik vind het echt gemeen dat ze nu ouderen de schuld geven van de woningcrisis. Als ik het zelf was ging ik ook niet weg uit het huis waar ik jaren gewoond heb, waar ik alles naar mijn hand gezet heb en waar ik me fijn voel.

5 likes

Nou zo zwart wit is het niet. Er zijn veel ouderen die graag weg zouden wíllen, omdat ze bijvoorbeeld gelijkvloers willen wonen omdat ze simpelweg niet mobiel genoeg meer zijn om trap te lopen. Maar die kúnnen niet weg omdat ze niets anders kunnen kopen.

7 likes

Ik had precies hetzelfde gisteren :tired_face: het ruikt nu wel gewoon neutraal trouwens, maar ben bang dat het na een uurtje dragen al naar zweet zal gaan stinken

1 like

Ik had een cadeautje gekocht voor mijn vriendin omdat die een nieuwe baan heeft. Een dag later krijg ik een snapchat van haar met dat ze een bos bloemen toegestuurd heeft gekregen van een vriendin en dat ze dat zo lief vond, dat haar vriend dat niet eens voor haar deed etc. Maar mijn pakketje is al met 3 dagen vertraagd en ik ben bang dat zij gaat denken dat ik het alleen gedaan heb omdat die andere vriendin het ook gedaan heeft? Vind het alleen ook gek om te zeggen: heb ik 4 dagen geleden al besteld hoor, voordat je die snapchat stuurde. :rofl:🥲 waar maak ik me druk om.

7 likes

Haha hier herken ik me in. Misschien kan je als ze je bedankt iets van “ah fijn dat het toch nog is aangekomen, het was zo lang vertraagd!” sturen ofzo? Iets in die richting :sweat_smile:

19 likes

Wat een heftig verhaal. Veel sterkte en een dikke knuffel :heart:

Het is zo saai op kantoor. Maar drie mensen inclusief ik en iedereen net in een andere ruimte

Anderhalf meter is voor de zwakkelingen, ik heb minstens 5 meter voor mijzelf nodig

Hopelijk komt er nog wat leven in de brouwerij

3 likes

Baktotaal bouwhuis speelt er handig op in