Ja hier ook echt! Gaat al een paar weken los maar vandaag doet echt niet onder voor de jaren zónder vuurwerkverbod.
Ja precies, maar ook harder geloof ik, ik voel soms echt bommen die naar mijn idee 10km verderop worden afgestoken maar toch tril ik ervan uit 't huis.
Hier gaat het ook lekker, stond net al ambulance in de straat en al meerdere keren brandweer gehoord en net zo’n harde knal dat er een autoalarm afging voor 5 minuten. De kat schrikt normaal niet van vuurwerk maar die sprong nu echt van mijn schoot. En waar ik nu zit is het redelijk rustig wel normaal (Amsterdam maar niet midden in het centrum), vanmiddag alleen wat buurtkinderen die samen met papa wat erwtjes en sterretjes afstaken. Ze hadden ook beter niet kunnen vermelden dat er weinig capaciteit was voor vanavond qua politie etc.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar in ieder geval een dikke knuffel
Ik ben zo blij dat ik op musical koor ben gegaan dit jaar. Het is zo fijn om te zingen. Dankzij de zangles word ik er ook beter in VOO mijn gevoel al bak ik er nog niks van haha.
Ik ben erg verdrietig. Uiteindelijk is heel die ruzie door gegaan tot bij z’n oudste broer. Die heeft inmiddels met hem gepraat en is streng geweest tegen hem dat dit gedrag niet kan. Wil gewoon graag naar bed, bedankt voor het vragen
Alles in huis voor een oliebollenvreetfestijn, twee schalen vol gebakken, had in de supermarkt nog net de laatste fles zonnebloemolie. Maar ik heb geen poedersuiker
Heb je gewone kristalsuiker en een vijzel (of bender) toevallig? Zo kan je vast de suiker tot poeder malen! In principe is poedersuiker namelijk dat gewoon.
Edit : kan ook met maïzena blijkbaar
Als je naar bed wilt, gewoon doen. Morgen is weer een dag
Oh wat slim! Als ik er zin in heb doe ik dat misschien nog wel. Nu eet ik er één met witte basterdsuiker.
Je buren vast wel Ff zakje vullen
Noooh.
Betty White is dood
99 is best een leeftijd
Ja lig er lekker in weliswaar in zn broer zn bed maar helemaal oke, snel slapen en morgen weer een dag.
Houd je taai en probeer dit weekend nog wat leuks te doen. Al is het een serie kijken op Netflix
Ik heb dit jaar -op de valreep- voor de 4de keer de huissleutels in de buitendeur laten zitten en mijn vriend is een beetje pissig nu
Zou serieus nog weleens tegen kunnen vallen, woon tussen allemaal weirdo’s. M’n ene buurman heeft alleen bier (gok ik) en de andere durft me nooit aan te kijken als ik ‘m tegenkom. Heb ook nog een normale buurman maar daar heb ik stiekem een crush op dus durf daar niet aan te bellen
Deze saaie oma gaat zo naar bed
Morgen weer vroeg op ivm werk.