Ik ben erg verdrietig. Uiteindelijk is heel die ruzie door gegaan tot bij z’n oudste broer. Die heeft inmiddels met hem gepraat en is streng geweest tegen hem dat dit gedrag niet kan. Wil gewoon graag naar bed, bedankt voor het vragen
Alles in huis voor een oliebollenvreetfestijn, twee schalen vol gebakken, had in de supermarkt nog net de laatste fles zonnebloemolie. Maar ik heb geen poedersuiker 

Heb je gewone kristalsuiker en een vijzel (of bender) toevallig? Zo kan je vast de suiker tot poeder malen! In principe is poedersuiker namelijk dat gewoon.
Edit : kan ook met maïzena blijkbaar
Als je naar bed wilt, gewoon doen. Morgen is weer een dag
Oh wat slim! Als ik er zin in heb doe ik dat misschien nog wel. Nu eet ik er één met witte basterdsuiker.
Je buren vast wel
Ff zakje vullen
Noooh.
Betty White is dood 
99 is best een leeftijd
Ja lig er lekker in weliswaar in zn broer zn bed maar helemaal oke, snel slapen en morgen weer een dag.
Houd je taai en probeer dit weekend nog wat leuks te doen. Al is het een serie kijken op Netflix
Ik heb dit jaar -op de valreep- voor de 4de keer de huissleutels in de buitendeur laten zitten en mijn vriend is een beetje pissig nu
Zou serieus nog weleens tegen kunnen vallen, woon tussen allemaal weirdo’s. M’n ene buurman heeft alleen bier (gok ik) en de andere durft me nooit aan te kijken als ik ‘m tegenkom. Heb ook nog een normale buurman maar daar heb ik stiekem een crush op dus durf daar niet aan te bellen 

Deze saaie oma gaat zo naar bed 
Morgen weer vroeg op ivm werk.
Slaap lekker oma
Hahah same 
Te laat voor een staatslot dan maar meedoen met de postcodeloterij 

Een of andere mafklapper staat al een kwartier onder mijn raam te schreeuwen dat ie helemaal de weg kwijt is. Maar echt zo: IK BEN DE WEG KWIJT!!! IK BEN DE WEG HELEMAAL KWIJT!!!
Vraag me nu ineens af of hij de letterlijke weg of zijn mentale gesteldheid weg bedoelt.