Wat je even kwijt wil #57

Nou het jaar is nog niet voorbij hè :sunglasses:

2 likes

Heftig, knap dat je voor jezelf bent opgekomen en dat je je grenzen aaan hebt gegeven. Hele dikke knuffel :heart::kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Straks vind ik het echt een knaller :grimacing:

2 likes

Nouja eerlijk. Denk niet dat er veel foutere nummers zijn gemaakt. Maar weet het niet zeker want net als @Lort is het me gelukt dat nummer nog nooit te horen.

4 likes

Cheers!! :wine_glass:

3 likes

Ik twijfel nog steeds of ik vanavond alleen thuis blijf of niet maar weet nu al dat beide keuzes niet 100% bevredigend gaan voelen

2 likes

Ik heb de laatste tijd geen instagram meer op mijn mobiel staan en ik merk dat ik mij hierdoor zo minder druk maak over bijvoorbeeld avonden als deze waarbij ik geen spannende plannen heb. Heerlijk bankhang avondje zonder mij te vergelijken met andere mensen :relieved:

15 likes

Jep, het is oud en nieuw, elke keuze is niet bevredigend!

2 likes

Ik ben The Hobbit Battle of the Five Armies aan het kijken en ben nu op de helft en weiger het laatste nu te kijken want ik heb geen zin om met zo’n kuteinde m’n films dit jaar te eindigen :’’’)

2 likes

Ik heb het ook verwijderd, n.a.v. dit berichtje van jou! Vind het ook steeds meer een app waarvan ik me eerder slechter ga voelen dan dat ik er iets mee op schiet. Toch nog een last minute goed voornemen op de valreep zo (niet meer op insta kijken)

3 likes

Net zoals vorig jaar knallende ruzie. Vorig jaar ben ik oud en Nieuwjaar met ruzie erin gegaan.
Dit jaar nu weer knallende ruzie. Top. Echt top.

2 likes

Ik ben een echte stress-eter en alleen thuis en heb al m’n snacks al bijna opgevroren, maaarrr ik heb ook nog overgebleven kerstsnacks in huis die ik op kan kanen :tada::cry:

Ik heb zoveel oliebollen gegeten als lunch en daarna dat ik geen zin heb in avondeten.

Ik had al een zak met 6 oliebollen (en daarnaast ook appelbeignets) bij de oliebollenkraam gehaald, maar toen ik bij de bakker m’n bestelling op ging halen zat daar ook nog een grote zak met 10-12 oliebollen erin bij :upside_down_face: Die ga ik maar invriezen denk ik want is iets teveel vh goede voor mij alleen haha

9 likes

Leuke traditie. Gaat het een beetje?

1 like

Ik heb net TWEE UUR LANG mijn haar staan krullen, loop ik 5 min met de hond buiten en is alles weer stijl. Hoe kinderachtig :sob::sob::sob:

8 likes

Mijn badkamer ziet er nu uit alsof ik een logeerpartijtje houd. Ach, hond is rustig en ik krijg geen houten kont op deze manier

2 likes

Ik lig al in bed. ik voel me eenzaam. Zou oud en nieuw eigenlijk met een van mijn weinige vriendinnen vieren, maar ze is (weer) opgenomen in het ziekenhuis. Probeer m’n gevoel maar te sussen met dat we beide een eenzaam oud en nieuw hebben. ben blij als het maart is

18 likes

Mijn partner moet werken tot 2 uur vannacht en we hebben een baby van 11 maanden dus ik ben met hem thuis. Hij slaapt en ik lig lekker in bed met chips en serie. Ik word steeds geappt en gebeld door familie en vrienden of ik toch echt niet langskom, en dat de baby daar kan slapen en dat ik niet zo ongezellig moet doen. Laat me met rust ik vind het helemaal prima zo.

Word wel echt helemaal leip van al dat vuurwerk hier in de buurt, echt om de halve minuut keiharde knallen, en zag dat m’n tokkie overburen een vuur ton in de tuin hebben en een huis vol visite en 3 melkbussen voor carbid schieten, heel fijn wordt dat straks :grimacing:

13 likes

Heb echt het idee dat ik meer vuurwerk hoor dan vorig jaar, alsof meer mensen schijt hebben? Het siervuurwerk is wel mooi, maar die zinloze knallen snap ik echt niet

16 likes