Wat je even kwijt wil #58

Ik kijk altijd op deze site, wel voor reuma/migraine, maar misschien heb je er iets aan.

4 likes

Ik zit verstopt in de poppenhoek. Heb heb nog vergadering maar ik wil niet

18 likes

Met poppen spelen is veel leuker. Ook al zijn vergaderingen soms een grote poppenkast.

Haha ja dat herken ik wel. Ik voelde me gisteren niet goed en ik snapte het niet echt. En toen keek ik op de site en bleek de kans hoog te zijn qua klachten.

1 like

Had even kortsluiting, maar je werkt natuurlijk op een basisschool.

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

ja waarom word koffie überhaupt aangeboden en cola niet? De vraag zou eigenlijk standaard ’ cola? ’ moeten zijn

5 likes

afbeelding

2 likes

Ik bezit echt een uitstekende overlevingsstrategie, al zeg ik het zelf. Wil je iets nieuws leren? Ga dan aan hard de slag, maar wordt wel boos op jezelf bij elke fout die je maakt.

Ik wil graag auditie doen voor een musical. Vorige week ging het zo goed tijdens zangles en ben ik een week lang blij. Nu probeer ik een nieuw nummer en doe ik het weer fout.

Ik ben nu zo kwaad op mezelf. Echt heel irritant.

:roll_eyes:

3 likes

Ik vind tuinieren echt leuk en ben echt blij dat het bijna voorjaar is en ik weer lekker in de tuin bezig kan. Voel me nu echt een 50+er die lid is van Groei& Bloei.

21 likes

Ugh ik zit al een tijdje heel erg met iets in mijn hoofd en het lukt me niet om het los te laten. Dit weekend zou ik lekker drie dagen bij een vriendin zijn en van alles doen en lekker uit eten en zo (en dus niet alleen zijn /weinig tijd om na te denken) maar nu heeft ze corona en gaat het weekendje natuurlijk niet door :pensive:

1 like

Ik had een superrustig weekend gepland met veel dingen in huis doen, zwemmen, olympische spelen kijken en vroeg naar bed/vroeg opstaan en daar had ik echt zin in… Maar er is ergens een prspctfeest en mn favo dj komt draaien en ik zit zoooo in dubio nou :disappointed_relieved: Geen zin om brak te zijn maar gvd het is gewoon meer dan 2,5 jaar geleden dat ik op zo’n soort feest was

18 likes

Oh dit snap ik helemaal… Maar ik zou lekker van je rustige weekend genieten. We wachten nu al zooo lang dat een extra week/maand er nog wel bij kan.
Ben echt een oma geworden met corona maar zoiets als een spontane nacht uit zou ik simpelweg niet meer aan kunnen. Ik moet me daar nu mentaal op voorbereiden :joy:

2 likes

ja dat heb ik dus ook 🥲 maar ik ben echt heeel toevallig maandag vrij dus ergens is het ook weer de perfecte gelegenheid.
maar ik wacht de locatie eerst ff af, als die echt onmogelijk is wordt de keuze wel wat makkelijker voor me gemaakt

1 like

Ik heb net mijn contract voor een nieuwe baan getekend :partying_face::partying_face:. Zelfs last minute nog wat betere voorwaarden kunnen fixen. Wat een heerlijk begin van het weekend.

102 likes

Ughhh mijn massage op mijn verjaardag is gecanceld :cry:

Thanks :heart: ik ben zelf alweer in NL. Ik testte ook positief en moest toen zsm het land uit zodat ik niet ook vast zou komen te zitten (kon gelukkig met eigen vervoer). Dus ben in isolatie geweest bij m’n ouders wat heel surrealistisch was maar ook fijn om daar verzorgd te worden. Nu weer in ‘ons’ huis, maar dan dus alleen :pensive: we houden hoop!

Ik wou vandaag schoenen terugbrengen bij een winkel en er zaten een paar veegjes (echt minimaal) op de zolen van het passen thuis (heb geen tapijt ofzo) en de verkoopster begon direct ‘de volgende die dit past gaat klagen dat ze niet als nieuw zijn’ alsof ze zelf niet meer die veegjes eraf ging krijgen

3 likes

Ik kan niet ophouden met lachen om een vriend die nederlands probeert te spreken. Volgens mij lach ik hem gewoon keihard uit maar echt het is zo slecht. Nederlands is gewoon een super lelijke taal.

3 likes

Die veegjes komen er direct weer op zodra de volgende klant ze in de winkel gaat passen :joy:

7 likes