Ooh ik las dit en zie nu pas dat het album vandaag uit is! Heb hem gelijk opgezet
Misschien helpt het wel tegen de koppijn
âWat in de kop zit, zit niet in de kontâ.
Zoiets is een spreekwoord toch?
een boer is een scheet, die de weg naar de reet niet weet?
Bij mijn AH staat sinds kort idd een soort kratje vooraan bij de groenten en fruit maar het was altijd al op, gisteren had ik voor het eerst succes!
Ik heb een lifehack gevonden (kost wel geld) wanneer ik op vrijdag met mijn weekend ov reis. Upgraden naar de eerste klas en in een zoân cabine gaan zitten. Komt bijna nooit iemand bij zitten dus heb alle ruimte en kan mijn muziek wat harder zetten
edit: de stopcontacten zijn ook nice.
Trigger warning voor Zeeuwse mensen:
Ik had een bolus gekregen, die 2 minuten geblast in de magnetron (sorry), hem toen twee uur op een bord laten liggen (had geen honger/was afgeleid) en net moest ik m met een vorkje en grof geweld van het bord af beitelen.
Hij heeft nu de structuur van beschuit EN HET IS ECHT EEN VERBETERING op dat natte kleverige dat een bolus normaal heeft.
Zelfs ik voel me persoonlijk aangevallen door dit verhaal. En kom niet eens uit Zeeland.
Knapperige bolus!!! Volgende week ga ik voor hartige Bossche Bol in jouw eer.
Ik doe vandaag een klusje wat ik al heel lang uitstel omdat het me stom lijkt en het is nog stommer dan ik dacht.
Ik kan ook de helft niet doen, dus dinsdag moet ik er weer aan
Ik zou nog 2 uur kunnen werken. Maar ga Netflixen of slapen.
Hahaha wow, ik had laatst een gesprek over de onaangename verrassing als wat je denkt dat een slagroomsoesje is ineens een kaassoesje blijkt te zijn, stel je voor dat je denkt een Bossche bol te eten en het is ineens een tonijnsoes met jus
Wow, start pagina.nl bestaat geworden nog
En het is geen spat veranderd!
Ik zag vanochtend dat de benzine bij een andere pomp dan waar ik normaal tank 11 cent goedkoper is per liter. Wil ik er nu heen is de benzine opeens 5 cent duurder per liter dan vanochtend
En sowieso dat mijn werkgever niet de reiskostenvergoeding (die toch al niet de reiskosten dekt onder normale omstandigheden) omhoog gooit zolang de benzine literprijs zo achterlijk hoog is.
Of de thuiswerkvergoeding nu de gasprijs zo hoog is. Overdag ook de hele dag de verwarming aan loopt nu aardig in de papieren.
Oh ja dat ook. Krijg 1,50 per werkdag terwijl 1 m3 gas al duurder is dan dat inderdaad
Hopen op een normale thuiswerkvergoeding heb ik al opgegeven.
Ik krijg een schamele 25 euro per maand. Hier ook fors zelf bijleggen dusâŠ
Ik wordt voor de eerste keer tante
Ah wat leuk, is zo speciaal! Vond ik tenminste. Gefeliciteerd!