Wat je even kwijt wil #58

Heb zó geen zin in mijn avonddienst zo. Het zonnetje schijnt, het is weekend. Mijn vriend is op vakantie lekker aan het chillen. Ik wil óók chillen. :rage:

3 likes

Mijn kind is ziek dus onze plannen gaan niet door. Alleen ik wil zo graag naar buiten maar vind het zo stom om in mijn eentje naar het strand te gaan. Terwijl het waarschijnlijk niemand boeit, behalve mezelf.

3 likes

Zelfde kwaliteit als mijn videoband en mini televisie vroeger!

7 likes

Ik vind het zelf echt heerlijk om voor werk te sporten. Sta vaak om 06:00 al in de sportschool om mijn ding te doen. Weinig mensen, materiaal wat niet bezet is. Lekker wakker worden met sporten en de rest van de dag hoef je daar niet meer aan te denken.

3 likes

Yes, dit is het stemmetje in je hoofd dat je nu tegenhoud van een leuke middag!

Gewoon gaan, zijn super veel mensen alleen, maar daar kom je pas achter als je er op let(en surprise, bijna niemand doet dat!).

En als je er bent en je vind het stom, dan ga je toch gewoon weer terug? Maar daar kom je alleen achter door het te doen!


Ugh ik wil wandelen met de hond , maar de wandeling die ik in gedachte had is langer(18 km) en dat vind ik sneu voor de hond en ik wil ook nog ergens koffiedrinken, dus nu moet ik even opnieuw berekenen hoe ik ga lopen :sweat_smile:

12 likes

Dat heb ik ook nog steeds met dat filmpje dat iemand heeeel easy een knot maakt door haar hand op een bepaalde manier door het elastiekje te halen.

Nou echt coupe vogelverschrikker hier als ik dat probeer.

It’s all a lie!

  • kan uiteraard t filmpje nu niet vinden.
1 like

Is dat dat ‘still too fast’ filmpje toevallig? Die probeerde ik ook te doen, maar haha niet om aan te zien.

1 like

Mijn moeder heeft dus haar pols gebroken en ze hebben het nu gelukkig goed kunnen zetten zonder te opereren. Maar doordat ze dus een ongelukkige breuk heeft moet ze aankomende week weer controle hebben om te zien of het nog goed staat. Anders moet ze dus wel een operatie.

Voel me echt behoorlijk shit dat ik er niet kan zijn. Heb bloemen besteld voor haar die komen morgen. Hopelijk kan ik van de week nog even langs gaan of het weekend.

7 likes

Jaaa die!!

2 likes

Ik spring inderdaad nu op de fiets en ga het gewoon doen

7 likes

Heb het echt zó koud. Zit met dekentje, hittepit en drie lagen kleding op de bank maar zou nog we laag bij mogen. Of een persoon om me warm te knuffelen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Zo eindelijk m’n sportschoolabbo opgezegd. Genoeg gesponsord. Nu op zoek naar iets wat ik wel leuk vind / volhoud… who am I kidding

10 likes

Jongen in de trein tegenover me knakte net een voor een AL zijn vingers

Nu heb ik moordneigingen

12 likes

Bedankt! Jaa had ik gezien, maar de echte vogelgeluiden apps moet je voor betalen (gier). En qua picture bird was t me niet helemaal duidelijk of die ook geluiden herkende.

3 likes

Oh bah daar gruwel ik echt enorm van. :confounded:

5 likes

Ben nog geen 3km onderweg op m’n skeelers en ik zit even kapot te gaan van de kuit kramp.

3 likes

Respect!! Vind het ook echt heel stoer als mensen die discipline/drive hebben om zo hun dag in te delen.

Bij mij zat de weerstand er meer in dat hoe diegene dit vertelde, het bij dit specifieke groepje echt zo’n filosofie is van we sporten zo vroeg zodat niemand wegkomt met smoesjes om niet te komen van moest werken/sociale dingen/thuis/studie etc etc. Want op dat tijdstip is de enige reden om het niet te doen (uitzonderingen daargelaten) dat je je bed niet uit wilt komen. Klopt ergens ook wel, maar vond dat wel iets judgmentals hebben oid. Want zonder alleen maar lui te klinken (wat ik wel ben haha), een goed slaappatroon is ook zooo belangrijk voor je gezondheid.

Maar dat dus haha, niets tegen ochtendsporters verder!

9 likes

De weersvoorspellingen voor aankomende week😍

19 likes

Ik ga zo linzensoep maken en ik kan niet wachten om vanavond, pruttelend van de scheetjes, in bed te liggen.

12 likes

Jaa loved it. Mis die tijd soms echt onbezorgd cartoons kijken en weinig verantwoordelijkheden in t leven.
Rocket Power was ook zo leuk.

22 likes