Zou het misschien kunnen komen door een verkeerde roller?
Is het nieuwbouw? Dan moeten er vaak wel 10 lagen op omdat de muren alles opzuigen en je dan vlekken krijgt
Ja is nieuwbouw, dan ben ik nog wel even bezig 🥲
Nu in het goede topic lol, ik heb net ja gezegd tegen een dienst van 10 uur aanstaande zondag en ik kom er net achter dat ik zondag of maandag ongesteld word
Heel veel sterkte maar wat fijn dat je op die manier afscheid hebt kunnen nemen.
Ik ben bang dat het een beetje mosterd na de maaltijd is maar ik vrees dat je voorstrijk had moeten gebruiken. Muren in een nieuwbouwwoning absorberen vaak heel veel verf, waardoor het dus vlekkerig wordt. Voorstrijk voorkomt dat.
Veel sterkte voor jou
Hooikoortsseizoen is weer begonnen
Ook bekend als het seizoen: is het corona of is het hooikoorts?
Ik heb mijn wimpers laten liften en het is zo prettyyy
Jaloers, bij mij werkte t niet.
Why not both 🥲
Ik ga naar de club vanavond. SO EXCITED
Ik heb geen jeukende ogen, maar wel het gevoel dat er een hond van 15 kilo op mijn borstkas ligt. Ja, ik spreek uit ervaring.
Waarom wordt koffie gratis aangeboden maar cola light niet.
Ik kijk altijd op deze site, wel voor reuma/migraine, maar misschien heb je er iets aan.
Ik zit verstopt in de poppenhoek. Heb heb nog vergadering maar ik wil niet
Met poppen spelen is veel leuker. Ook al zijn vergaderingen soms een grote poppenkast.
Haha ja dat herken ik wel. Ik voelde me gisteren niet goed en ik snapte het niet echt. En toen keek ik op de site en bleek de kans hoog te zijn qua klachten.
Had even kortsluiting, maar je werkt natuurlijk op een basisschool.