Wat je even kwijt wil #59

Poep in de wasmachine? :cry: Nee volgens mij heb ik die post gemist haha. Inderdaad wel een schrale troost, maar ik weiger echt om dit zo te blijven doen. Krijg het alleen echt niet aan z’n verstand op de één of andere manier. :smiling_face_with_tear:

Ik klink als een corpsmeisje en ik heb allemaal afspraken vandaag :+1:t2::+1:t2::+1:t2: Wil m’n stem terug

10 likes

Hier ook veel te herkenbaar!

Retour naar mama & papa gaat hier ook niet helpen want hier komt het ook net doordat zij ook geen huishoudwonders zijn, en hij ook gewoon nooit moest helpen ofzo. Hij heeft thuis echt het rolmodel gehad van de man die thuis komt na z’n werk, in de zetel ploft en niets moet doen :tired_face:

3 likes

:deer:

7 likes

Ik zit voor het eerst sinds corona weer eens in de trein (voor langer dan 10 minuten). Gelukkig kon in zo’n 1 zits in de 2e klas bemachtigen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes


Ik wil dit ook

51 likes

Ik snap echt niet dat mensen het leuk vinden om wakker te worden met vogelgekrijs. Die krengen maken mij iedere dag om 5:30 wakker. En niet alleen dat schattige getjilp, er zit ook een eend of een gans mee te krijsen.

7 likes

Ja he, het lijkt alsof ik in Jurassic Park ben.

4 likes

Hopelijk heb je geen wilde parkieten in jouw buurt. Die kunnen krijsen, niet normaal

Misschien wel maar nooit gezien! Wel veel meeuwen.

1 like

Ik ben helemaal van mn a propos. Er kwam net een monteur om glasvezel te installeren. Maar blijkbaar heb je daar een kastje voor nodig dat ze opgestuurd hebben. Hebben ze kennelijk op 14 april verstuurd, toen woonde ik hier nog niet dus kon niet bezorgd worden. Maar daar heb ik allemaal niks van meegekregen. Maar toen zei hij: ik kan wel een test converter plaatsen of een andere als ik er een over heb. Ik dacht: ja zal wel, dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Hij weg, ik de klantenservice bellen. Kreeg een super blije vent aan de lijn die meteen alles voor me ging oplossen, Terwijl ik aan het bellen ben wordt er aangeklopt. Is het die monteur weer met een test converter. Die kon hij gewoon installeren en dan komt hij de andere die nu verstuurd wordt ophalen als hij een x in de buurt is. Naaahhhhh zo aardig allemaal, ik kan het niet aan :pleading_face:

68 likes

Zat al de hele ochtend er tegenaan te hikken om naar kantoor te vertrekken (regen, moe) en nu is de meeting daar gecancelled :partying_face: Direct omkleden naar trui en joggings hahah. Fijn zo

31 likes

Mijn motivatie om te werken is echt beneden 0 gedaald. Zit heel al de ochtend op de bank vlogs te kijken🥹

6 likes

Nog anderhalve dag en dan ben ik weer lekker vrij. Kijk er nu al naar uit

9 likes

Die nieuwe starbucks frappucino is best wel lekker, smaakt naar split ijsjes

2 likes

ik ben vandaag verhuisd naar mn nieuwe tijdelijke stek waar ik nu 2 maanden in m’n eentje ga wonen en ik heb me toch een partij ge-ugly cry’d. eindelijk weer alleen na al die jaren :sob: voelt alsof ik eindelijk weer kan ademen

120 likes

Ik ook! Ik wilde om 13 écht gaan werken maar dat is het inmiddels al geweest.

2 likes

Muziek aan en lekker dansen in je eigen huis!

6 likes

De volgende keer als ik op vakantie ga check ik of er feestdagen zijn in het land :joy: een beetje overprikkeld door de drukte haha

1 like

Wat voor werk was je ook weer gaan doen?

4 likes