Wat je even kwijt wil #59

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #58 - #5221 door Neusklem.

Eerdere discussies:

4 likes

Ik twijfel om morgen op kantoor te werken. Op zich zijn er wel collega’s e.d. maar ik voel hem gewoon niet ofzo?

2 likes

Deze!

Samenvatting

6 likes

Dan hoeft het toch niet? Ik weet niet of er al een verplichting is maar er zijn nog andere dagen om je collega’s te zien en samen op locatie te werken.

Op zich is maandag een verplichting bij ons. Men wilt met de gehele afdeling in een vergaderzaal zitten voor afdelingsoverleg. Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Vorige week was ik er wel, maar toen heb ik alsnog die meeting digitaal gevolgd.

4 likes

Jaaaa! :relaxed:

4 likes

6e

5 likes

7e

2 likes

Argh, ik heb macarons in de koelkast staan maar mijn vriend heeft iemand over en zij zitten aan de suffe koekjes die ik voor ze heb neergezet. Als ze nu gewoon gaan dan kan ik de macarons eten

3 likes

Ik heb zo’n uitdeelzak met kleine zakjes chips gehaald zodat ik meer keuze heb en niet een hele zak in één keer eet. Lig nu met 4 zakjes met verschillende smaken op de bank :tired_face:

53 likes

That’s the spirit

Edit: Vier zakjes is alsnog niet gelijk aan een volle zak chips dus progress is being made :confetti_ball:

8 likes

Vandaag echt zo’n dag gehad dat ik gewoon pijn heb in mijn kaak van al het gelach.

16 likes

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens makeup op gedaan vandaag. Heb nu echt zo geen zin om het eraf te halen

4 likes

Wat is de maan mooi vanavond!

3 likes

Goeie dagen :heart:

Ik heb iets op m’n insta story geplaatst over het fucking hypocriete en racistische gedrag omtrent de vluchtelingen (uit Oekraïne vs uit Syrië bijv) en ben benieuwd hoeveel bekrompen domme mensen uit m’n geboortedorp me gaan ontvolgen. Ik heb nog nooit gekeken naar hoeveel volgers ik heb maar nu wel haha. Ik hoop dat ze allemaal oprotten, de racists :slightly_smiling_face:.

10 likes

Ik houd echt van tiktok live, precies hierom. En dan al die fitties onderling nog. Heerlijk :redface:

2 likes

Ik wil niet uit beddd

3 likes

Vandaag is er een benifit dag voor Oekraïne op televisie en radio.

Kan iemand mij taggen als er BN’ers voorbij komen die een patriottisch nummer van John Ewbank zingen? Alla het Koningslied? Ik ga daar altijd wel hard op.

4 likes

Ja ik dacht al waarom hoor ik Mattie en Wietze op 3FM :face_vomiting:

5 likes

Ik luister niet maar het lijkt me zo ongemakkelijk🙈.

1 like