Wat je even kwijt wil #59

Hahahaha love de formulering. So far met de monarchie liefde :joy:

2 likes

Een van de beste dingen van volwassen zijn is dat ik als avondeten een heel stokbrood kan eten en er niemand iets van mag zeggen.

41 likes

Ik vind het zo gek dat we voor het Koningshuis vrij krijgen, maar op Bevrijdingsdag - in mijn ogen een belangrijkere dag - maar eens per 5 jaar :woman_shrugging:t3:

60 likes

Hahah heb ik gister ook gedaan :relieved:

2 likes

Bij bedrijven en kantoren misschien, maar winkels en restaurants zijn helaas wel open. Wat overigens echt kut is, want niemand gaat dan de winkels in, maar dichtgaan… ho maar.

1 like

Elke reden is een goede reden om je eigen meuk te verkopen

5 likes

Heb echt zulke erge spierpijn rond mijn heupen/bovenbenen door mijn avontuur van gisteren hahahaha. Ben het niet gewend om zulke afstanden te lopen.

1 like

Ik dacht woensdag lekker troep te kopen maar heel veel plekken (in Amsterdam dan) zijn alleen bestemd voor Kindervrijmarkt :thumbsdown: ik wil wel troep maar geen kindertroep!!

12 likes

Ik heb ‘het ultieme puzzelboek’ van een vriendin gekregen, en ben echt dolgelukkig ermee. Echt uuuuren vermaak gewoon.

Ik wou net op de crosstrainer trainen en puzzelen tegelijk maar dat was toch geen succes

14 likes

Holy shit ik ben blij dat ik mn dansles niet heb afgezegd. Ik heb me ineens een hete danspartner migado mijezus. Vgm is hij wel 100 jaar jonger maar goed ik ben in mn hoofd een zoomer.

40 likes

Ik heb de griep en een longontsteking. Ben al een dikke week ziek en heb oprecht het gevoel dat ik nooit mn energie meer terug ga krijgen of me beter ga voelen. Pfff.

8 likes

Eerst een wortelkanaalbehandeling van €820 en vandaag brak mijn spalkje en moet ik een nieuwe… kosten €251. Geen verzekering :neutral_face:

(HiFiGIF.cc)_kindheartedbrownangelfish-small

22 likes

Ik ben dat niet, is een andere forummer, ik weet alleen niet wie!

4 likes

Ik vond een paar dagen geleden een zielige halfdode groene rups in mijn gang. Hij lag naast een plasje vocht en bewoog zo goed als niet, ik denk dat ik hem misschien geschopt heb ofzo :broken_heart:
Toen heb ik hem bij mijn bananenplant onder blaadje gelegd in de verwachting dat hij daar dood zou gaan. Maar de volgende ochtend was hij weg! En nu vond ik hem net na een paar dagen aan de andere kant van mijn huis :heart: Ik heb hem in een ander plantje gezet en wat spinazie voor hem neergelegd. Hij was heel levendig, ik ben echt verbaasd!

58 likes

Ik zag net iemand lopen in een neon peplum top met statement ketting. Flashbacks :exploding_head:

11 likes

Zo een die je achter je tanden krijgt na een beugel? Is dat zo duur, ja?

2 likes

Oooh ok!

4 likes

Ik zou een even bellen, want die prijs is echt exorbitant. De code die ze gebruiken voor het herstellen van een spalkje (=retentieapparatuur) is F812A en daar hoort een prijs bij van €39,58. Ze hebben vast reden om er iets bovenop te doen, maar een gemiddelde prijs is iets van €90. Heb je toevallig een factuur gekregen waar alle codes opstaan? Dan kun je die ook nog even nalopen voordat je belt. Ik zou je in ieder geval niet laten afschepen.

11 likes

Ja dit is bij de tandarts. Ze zei zelfs dat ze het goedkoper hadden gemaakt dan ze normaal moeten vragen. :woman_shrugging:

1 like

Heb je het opnieuw vast laten plakken na loslaten? Want ik moet nu nl een hele nieuwe laten maken en vast maken. Dus moest gebitsmodel maken met gips en nu wachten tot nieuwe spalk klaar is. En ze vragen dus €20 per tand om het vast te zetten met composiet…

en volgens mij ga ik ook nog een rekening krijgen voor het verwijderen van het oude spalkje per tand :sweat_smile:

Ik moest deze kostenopgave wel ondertekenen dat ik akkoord ging…. Dus geen idee of ik er nog onderuit kom.

4 likes