Wat je even kwijt wil #60

Vandaag na werk krijgen we vanuit het werk een workshop over verrekijkers haha

Eerst pizza eten met m’n collega’s en dan langs de Maas de workshop. Sullig dat ik ben heb ik daar best wel zin in :sweat_smile:

18 likes

Ben je echt nieuw? :thinking:

39 likes

Vraag me af hoe je daar een hele workshop eromheen bouwt :thinking:

1 like

Ontslag en ziekmelding kan ook als het ten koste gaat van je gezondheid (zo te lezen misschien wel). Je wil ook opgeladen beginnen aan een nieuwe baan. Succes!

5 likes

Haha word vooral eerst uitleg over verschillende verrekijkers die we verkopen en daarna zelf uitproberen. Dus eigenlijk niet echt een workshop bedenk ik me nu

3 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik vind mezelf even een goede vriendin. Ik haat sporten, meestal sport ik onder zwaar protest, die ene keer per maand. Alleen m’n vriend word ongelukkig als hij niet sport en als hij ongelukkig is sport hij nog minder. Nu gaan we op mijn initiatief samen hardlopen na het werk. Hij werd helemaal blij omdat ik er zelf mee kwam.

17 likes

Wat een rottige situatie zeg, sowieso zo snel mogelijk ontslag nemen! Heb je voor die laatste negen weken misschien nog vakantiedagen die je kan inzetten? En anders zou je je kunnen ziek melden, onderstaande quote is genoeg onderbouwing daarvoor hoor.

4 likes

Een live infomercial bijwonen

1 like

Ik weet niet of je jezelf langere tijd bij deze werkgever ziet werken, maar ik kan me voorstellen dat het je relatie met je werkgever niet ten goede komt als ze erachter komen dat je bewust verzwijgt dat je te veel salaris hebt gekregen.

Ik heb zelf vorig jaar €1000 bonus gekregen ipv de beloofde €100 en dat heb ik meteen gemeld bij mijn leidinggevende. Uiteindelijk mocht ik het verschil houden (:raised_hands:), maar ik ben blij dat ik open kaart heb gespeeld.

Huh moest reactie op @Monster zijn, sorry

11 likes

Ruzie met het forum vandaag. Heb een hele oude post van @Oprah per ongeluk reactie gegeven en krijg het niet weg :joy:

Zocht ook hoe ik een gifje moest plaatsen maar ook dat lukt niet :weary:

2 likes

Het wordt volgende week eventueel 28 graden. Dat wil ik niet :cry:

5 likes

Ik negeer buienradar wat dat betreft en de rest houdt t voor hier nog op 23 dus hoop dat de rest gelijk heeft. Eerste nadeel van thuiswerken is gevonden.

1 like

GODVER ik kreeg vorige week een mail dat we geld terug krijgen van vliegtickets van British Airways van 2 jaar terug en dat ze dat op mijn creditcard terugstorten, maar ik heb inmiddels een nieuwe dus ik heb geen idee hoe dat gaat. En de website van British Airways komt ook uit de prehistorie want die doet het echt nooit.

1 like

Pin me er niet op vast want nog in opleiding. Maar heb 1 keer zo’n soortgelijke vraag gehad en de uitkomst was dat t of gewoon goedkomt, en anders je bank bellen(als je daar die cc had) en dan kunnen ze het regelen volgens mij.

Maar volgens mij dan wel begin volgende maand pas als t deze maand wordt teruggestort.

2 likes

Succes morgen! :crossed_fingers:

5 likes

Ik heb dit ook een keer gehad en het geld werd vastgehouden door de bank, moest even contact opnemen en toen werd het geregeld.

3 likes

Nog een dag en dan heb ik lekker weekend. Kan niet wachten.

6 likes

Was ik ook niet en nooit geweest ook. Was er zo klaar voor, dat ik me geen seconde druk heb gemaakt.

Succes morgen!

4 likes

Heel veel succes!! Heb vrijdag mijn eerste gesprek en ben heel nieuwsgierig hoe het allemaal gaat!

4 likes