Wat je even kwijt wil #60

ja same, maar ik dacht zij heet gewoon stien en dit is een hippe spelling ofzo? waar staat es tien dan voor???

edit:
ik lees net op wiki: Stien den Hollander (Hoorn, 8 november 2000[1]), bekend onder haar artiestennaam S10 (uitgesproken als ‘es-tien’[2])

dus ze heet stien maar noemt zichzelf es tien en dr artiestennaam is s10, ik ben het helemaal kwijt

3 likes

Ze heet gewoon Stien en S10 is gewoon als artiestennaam een quirky hippe variatie daarop en dat spreek je uit als es-tien. Haar normale naam niet.

6 likes

Als het echt echt echt niet gaat kan je je altijd nog ziek melden voor de laatste periode. Wat een vervelende situatie verder. Dat je je kut voelt snap ik wel want de situatie klink echt naar. Je collega’s niet kunnen vertrouwen/leidinggevende is echt niet oké. Veel succes vandaag! (wil je trouwens wel dit werk blijven doen of ben je van plan om toch een switch te maken?)

3 likes

Ik was vroeger helemaal in de ban van W817 tot ik er achter kwam dat het een speling was op “wacht een seven” (was een Vlaamse jeugdreeks).

Ik vind het ook zo irritant dat je dan moet gaan vragen “kun je m’n tikkie nog betalen?”. Voel me dan altijd zo’n irritant persoon, terwijl zij juist de irritante personen zijn die niet betalen haha. Heeft iemand hier nog tips over hoe je zo’n herinnering het beste kan verwoorden? Of zeggen jullie gewoon precies dat

5 likes

Ik stuur meestal een antwoord op het bericht van het Tikkie met ‘Hierbij een herinnering aan het Tikkie’ of zoiets. Maar ik vind het ook heel irritant als ik erop terug moet komen, het is 30 seconden werk en ik heb nu nog bijna 800 euro te goed van deze mensen.

2 likes

Ze zijn toch niet aan het wachten tot hun salaris binnen is. Dat is ook zo irritant.

8 likes

Wie weet :sweat_smile: Maar dat is niet mijn probleem. Dit zijn ook mensen met een inkomen waarvan je zou mogen verwachten dat ze niet van salaris naar salaris hoeven te leven, maar goed.

6 likes

Mijn huidtherapeut heeft gisteren aan een onderhuidse ontsteking dicht bij mijn oog gezeten en nu heb ik daar een hele charmante bult :joy:

1 like

Iemand zei afgelopen weekend tegen me ‘doe niet zo woke’ tijdens een discussie en sindsdien herhaalt mijn dochter (3,5) dat af en toe. Zegt ze vanuit het niks ‘doe niet zo woke mama’. :melting_face:

53 likes

Jezussssssss hebben jullie ook zoveel haaruitval? Niet normaal dit

1 like

HOI! Ik ben nieuw ; )

42 likes

Hoi nieuw ik ben soy.peor

50 likes

Liegenbeest :clown_face:

Edit: mijn dyslexie nam een loopje met me :woman_facepalming:t2:

2 likes

Beter

19 likes

Nog een komma en dan zijn we er helemaal volgens mij

3 likes

Oh kut ja. Daarom had ik deze naam ook gekozen.

3 likes

Vandaag na werk krijgen we vanuit het werk een workshop over verrekijkers haha

Eerst pizza eten met m’n collega’s en dan langs de Maas de workshop. Sullig dat ik ben heb ik daar best wel zin in :sweat_smile:

18 likes

Ben je echt nieuw? :thinking:

39 likes

Vraag me af hoe je daar een hele workshop eromheen bouwt :thinking:

1 like