Zolang ze maar geen herrie maken. Want van herriemakers hebben we al genoeg in de straat.
Mijn vriend gaat deze week naar een festival en ze zijn nu nog aan het afspreken hoe laat ze willen gaan vandaag en wie welke boodschappen gaat halen. Ik ben echt geïrriteerd voor hem want hoezo bedenken ze dit niet ff een dag vooraf ofzo.
Typisch mannen dit. Als mijn vriend met zijn vrienden weekendje weggaat of een uitje heeft ligt er ook nooit een plan tot het moment zelf😂
Dit zit in ineens in mijn hoofd (maar kom niet verder dan ‘vraaaahaaaag jezellef eens af’)
En geen idee waarom Edit: ik weet al waarom totaal vergeten dat dit het lied is wat begint met ‘Ik ben gezegend met een mooie stem – twee hits En toch pak ik nog gewoon de tram’. Wat mijn vriend gisteren zei omdat hij… Ja met de tram wegging.
Ja of dan vraag je wat details, is het: oh geen idee. En er wordt dan altijd wel iets vergeten en is het: oh jammer nou ja volgende keer beter. Ik aanschouw het toch vaak ook wel met een bepaalde graad van jaloezie, echt zero stress
Haha ja inderdaad, echt een vooroordeel. Scherp van je.
Heel hard trillen toch vooral?
Bij mij maakt ie geen geluid en trilt ie ook niet, heb m’n geluid en trillen altijd uit op iphone. Denk dat ie bij een eerder android telefoon alsnog wel geluid maakte oid als ie op stil stond maar weet ik eigenlijk niet zeker
Hangt ervan af of je telefoon op stil staat.
Mijne staat op stil, dan krijg je alleen dat bericht.
Mijn werktelefoon staat op geluid en die ging wel keihard af
Mijn iphone maakte net wel geluid bij het alarm, maar ik heb het geluid ook gewoon aanstaan.
Mijn Android stond op stil en ging wel af.
Ja zo kan het ook, Mascha van beutygloss
Oh god ik ken heel dit lied ( en alle andere liedjes van brace) helemaal uit mn hoofd. Mn bestr vriendin gelukkig ook dus we zingen t vaak samen haha
We staan op drijfzand
We zakken dieper in die shit
Blijf van m’n lijf af
Dit heeft echt geen zin
Poëzie
Blijf van mn lijf want.
Wat een faal van een humblebrag ook. Twee hits.
Dat waren ook meteen zijn enige
wat dacht je van Moppie, Drijfzand, Ik ben je zat. Cultureel erfgoed dat we niet mogen vergeten
Ik zeurde dat het vandaag zo rustig is tegenover een collega en nu krijg ineens allemaal irritante mailtjes in mijn inbox. Ik vraag ook nooit meer ergens om.
Ben je blij met ut leefuh dat je leeft elke dagggg
@Koffiekopje nou bij mij ging dat alarm keihard af op zowel mijn eigen telefoon als werktelefoon. Leef weer drie jaar minder denk ik