Wat je even kwijt wil #60

Wij waren afgelopen donderdag 2 uur van tevoren en in 20 minuten door security heen, maar goed, je weet het natuurlijk pas als je er bent

1 like

Ik zag gisteren mijn pubercrush en hij kwam naar ons (mijn vriend en ik) toe om gedag te zeggen en zei: “Ah ik zag hier al een prachtig meisje staan!”

Het was zo cringe, maar de bakvis in mij vond het weer even helemaal leuk. :weary::skull:

39 likes

Ik wil wandelen nu en 't liefst in een korte broek zodat m’n benen een beetje kunnen bijkleuren, maar kan dat al? Of zal 't nog te koud zijn? Ben niet iemand die 't heel snel koud heeft maar ben bang dat iedereen zo nog met lange broek en trui aan loopt en ik daar dan ij m’n hemdje met korte broek tussen loop :joy:

2 likes

Kan makkelijk! En anders is het eens en nooit weer.

5 likes

Hahaha ja precies. Denk dat ik 't maar gewoon moet gaan doen.

1 like

Als ik hier aan twijfel doe ik altijd een paar stappen naar buiten!

Maar ik heb al wel meerdere mensen gezien met korte broek en draag het zelf ook :wink:

5 likes

Nou dat scheelt haha.

1 like

Het is echt heel warm, ik heb een maxidress aan, en ben levend aan het verbranden

Dit laat mij twijfelen :joy: Maar goed, ik ben overtuigd! Korte broek it is. Kan ik direct m’n anti schuur stick van de decathlon uitproberen.

Het voelt echt warmer dan die 17 graden vind ik, gisteren ook weggesmolten uit de tuin. Zeker met wandelen kan het makkelijk, echt heerlijk weer!

3 likes

Ik heb een cadeaubon van Zalando, maar weet echt niet waar ik moet beginnen. Er is zo’n enorm groot assortiment, vind het echt vreselijk als ik niet naar iets specifieks op zoek ben haha. Ben verder natuurlijk wel blij met die cadeaubon hoor

Had ik laatst ook en toen heb ik een tasje gekocht dat mee mag een concertzaal in! Ik had geen tas die kleiner was dan A4 dus toen kon ik die cadeaubon mooi besteden.

5 likes

Oh laat ff weten of die goed werkt, ben ik al langer benieuwd naar.

Ik vind trouwens tuin of echt buiten wel verschillend. Hier staat nog een fris windje.

2 likes

Gisterern tot laat in de kroeg geweest en vanochtend gesport. Geen kater heerlijk😍

8 likes

Ja!!

3 likes

Ja totaaaal niet bij stilgestaan voor vanochtend :rofl:
Mijn moeder had voor ons ingecheckt en toen ze dat deed met mijn id-kaart moest ze ook aanvinken of ik een UK resident was (dan mag je wel met je id naar binnen), zij gedachteloos dat hokje aanvinken :rofl:

3 likes

Voel me echt in de steek gelaten vandaag, niet terecht wss maar toch. Had met vriendinnen afgesproken, maar die zeggen vanmorgen af (een ervan met een stomme reden vind ik, maar mag ik ook niet vinden). Dus ik mijn zus appen of ze zin heeft wat te gaan doen, zegt ze dat ze een feestje heeft. Van zichzelf. Voor familie (ik ben niet uitgenodigd :woman_shrugging:).
Voel me hier kutter door dan zou moeten

13 likes

Wat is dat nou weet voor iets raars? Durf je niet gewoon te zeggen: vind je het oke als ik aansluit? Jij bent toch ook familie!

3 likes

5 likes

Heb gevraagd hoe het zit. Onze moeder heeft familie uitgenodig bij haar thuis en ik heb geen contact meer met hun dus het wordt iets duidelijker nu.

4 likes