Wat je even kwijt wil #60

Heel herkenbaar helaas.

3 likes

In ieder geval niet via mp kopen want daar worden veel mensen opgelicht

2 likes

Dyson stofzuigers iig nooit. Er zit schijnbaar voor winkels te weinig marge op om ze ooit in de sale te doen.

Je kan misschien wel een price alert aanzetten op Tweakers? (Edit: Nevermind die nerds zetten een föhn natuurlijk niet op hun site)

6 likes

Ja vind ik wel! Een föhn + ronde borstel lukt me echt niet, maar alle opzetstukken van de airwrap had ik zo onder de knie

6 likes

Heel slim om het zo te doen qua sparen! Ga het ook eens overwegen.

1 like

Nee als ik er eentje koop, dan wordt het een nieuwe. Wil ook graag garantie. Maar bedankt voor de tip!

1 like

Stofzuigers kan je wel via de Media Markt outlet goedkoper krijgen!

Ja sowieso! Het is super makkelijk en mijn haar zit ALTIJD goed. Alsof ik de salon uitloop zeg maar.

4 likes

Ik was vanavond bij het concert van Alanis Morissette en het was zo leuk! Wat zingt ze goed live. Jagged little pill, een van de beste albums.

45 likes

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik heb enkele collega’s die dat hebben gedaan/doen en zij zijn er altijd zo enthousiast over!

3 likes

Ik moet om 6 uur opstaan maar het is me gewoon nog niet gelukt om te slapen :sob: wat een ellende

Haha ja dat had misschien wel gescheeld, nu heb ik nog een uurtje of anderhalf geslapen en werd ik helemaal suf wakker omdat ik net lekker lag te slapen.

Wat vervelend van je oog wel, hopelijk trekt het weg gedurende de dag!

Pff zondagavond is slapen altijd een drama, ik werk vandaag gelukkig vanuit huis dus ik kan een beetje rustig opstarten :sleeping:

2 likes

Via Coolblue tweedekansje misschien?

3 likes

Bij het wegrijden van de oprit tegen de auto van de buren aanrijden: er zijn betere manieren om de week te beginnen :roll_eyes:

5 likes

We krijgen nieuwe buren en ik hoop op mensen met een andere afkomst. Dan wil ik matties met ze worden en eten uitwisselen.

13 likes

Straks zijn het mensen die een hekel hebben aan koken en eten hen totaal niet boeit.

2 likes

Zolang ze maar geen herrie maken. Want van herriemakers hebben we al genoeg in de straat.

4 likes

Mijn vriend gaat deze week naar een festival en ze zijn nu nog aan het afspreken hoe laat ze willen gaan vandaag en wie welke boodschappen gaat halen. Ik ben echt geïrriteerd voor hem want hoezo bedenken ze dit niet ff een dag vooraf ofzo.

2 likes

Typisch mannen dit. Als mijn vriend met zijn vrienden weekendje weggaat of een uitje heeft ligt er ook nooit een plan tot het moment zelf😂

6 likes