Zit nu niet op mn werklaptop dus kan geen screenshot maken, maar er staat inderdaad gewoon een duimpje als soort likeknop die je kunt aanklikken, dan wordt er geen mail gestuurd maar krijgt de ander wel een melding in outlook. Maar mogelijk alleen in de webversie?
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/like-an-email-message-in-outlook-on-the-web-een-e-mailbericht-leuk-vinden-in-de-webversie-van-outlook-cfd919a9-7c3e-40ed-a6e6-aabd7d2d2acb
Ja volgens mij alleen de webversie inderdaad, heb het nog nooit in de Outlook app gezien op mān werklaptop. Als iemand je e-mail een duimpje geeft in de webversie ontvang je daar in de app ook geen notificatie van geloof ik, dus het is ook niet zo dat je het zelf niet kunt geven maar in elk geval wel ziet. Zou me wel echt zo fijn lijken!
Ik heb kunnen concluderen dat mijn voeten te smal voor crocs zijn. Mijn wansmakelijke droom valt nu in duigen.
@MENDOWN Ik was vooral fan van hun hoodies en deep V t-shirts. Heb ze erg lang gedragen en ben toen nog naar zoān sample sale in Amsterdam geweest waar ik echt goed had ingeslagen.
Zelfs Bieber droeg ze.
Ik vond net een hele zielige zieke eekhoorn, toen ik door het bos liep op weg naar mijn werk. Heb de dierenambu gebeld, en ze kwamen best wel snel. Ik kwam wel te laat voor mijn eerste leerling maar dit is wel een zeer goed excuus. Wat een helden bij de dierenambulance, ze waren er echt binnen een kwartier Hoop zo dat het goed komt met hem.
Ik heb een soort betaversie met dingen die binnenkort beschikbaar komen, maar heb helaas deze optie nog niet!
& @Glitterpen volgende keer als je bij apotheek bent, vraag dan LEVOcitrizine, daar word je minder hazy van
En ik voel jullie meiden, dit jaar voor het eerst in lang echt niet normaal veel last van hooikoorts
Leuk, bedankt. Helaas geen winkel in Belgiƫ en shop toch liever offline. Ik koester mijn AA items verder
Dank voor de tip!
Omg het concert van The Rolling Stones in de Arena is super last minute gecanceld. Dat zal een flinke chaos worden daar.
Dat geluksmomentje als je vegan kookt, het gezond is en ook nog eens super lekkerš
Voor de geĆÆnteresseerden:
Samenvatting
Ik kwam net langs station Bijlmer Arena en het was er heeeeel vol. En nu in de trein zingen de concertgangers zelf maar Stones liedjes
Hopelijk zitten ze niet in de eerste klas
Woooow ik realiseer me nu pas waarom ik zo moe ben Thanks, ik maakte me al zorgen om andere dingen
Ah wilde je al de Allegra tip geven, want die is top.
Word ook zo slaperig van ceterizine, echt heel vervelend. Heb daar zelfs de volgende dag nog een heel suf gevoel van.
Oh, werkt dat wat? Dan wil ik het ook wel es proberen
Ik ga morgen na werk naar mijn ouders en blijf daar een week slapen wanneer zij op vakantie zijn. Is ook de helft dichter bij mān werk dus chill maar ik moet mān spullen nu nog pakken en zit dat gigantisch uit te stellen. Waarom ben ik zo?
Hoe is āt nog gegaan met āt huis? Of nog niks gehoord?
EƩn van mijn katten was de laatste tijd al een beetje aan het kwakkelen met de gezondheid, maar nu lijkt het erop dat het niet meer lang duurt allemaal en ik begin al te huilen als ik er aan denk
Wat onzettend verdrietig, Lumosā¤ļø Je wil je huisdier het liefst altijd bij je houden en ze gaan zo veel voor je betekenen. Ik wens je veel sterkteā¤ļø
Ik weet niet of je van dit soort dingen houdt maar ik heb een pootafdruk in klei van de hond waarmee ik ben opgegroeid. Deze is me zo dierbaar. Wellicht vind je dit ook een mooi ideeā¦
Het is helaas naar iemand anders gegaan (huurder van de makelaar die het verkocht en dus voorrang kreeg). Echt balen want we zagen het al helemaal voor ons hoe we het eigen zouden makenā¦