Het slechte nieuws is dat als je niet meer door je oksels zweet het er op andere plekken meer uit komt, bijv op je rug, of in je gezicht. 🫥
Ik weet dat er wel behandelingen voor zijn, fijn dat je vriendin er baat bij had! Bij mij gaat het echt om m’n hoofd/haar, voor zover ik weet zijn daar geen behandelingen voor mogelijk. Maar het is jaren geleden dat ik me erin verdiept heb, ik heb het inmiddels geaccepteerd voor wat het is.
Dit is wel echt een top tip voor iedereen die snel zweet in het gezicht
Kan gewoon over je verzorging en onder je make-up en je gezicht is de hele dag kurkdroog 🫶🏼
Kijk dat zeggen ze er nooit bij op de website!!
Nee hoor dat is niet het geval. Ik krijg al +10 jaar 2x per jaar botox in mijn oksels en er komt niet meer zweet uit andere plekken op mijn lichaam. Ik zweet nu gewoon ‘normaal’ vanuit mijn oksels dus het is niet volledig geblokkeerd.
Ze horen officieel wel te vermelden dat dat wel kan na zo’n behandeling; ik hoor het toch wel regelmatig. Maar fijn voor jou dat het bij jou niet is.
Ik ben dan wel altijd bang dat je lichaam dat op een andere plek compenseert? Maar ik ben sws een zweetbeer all over dus tenzij een full body botox een optie is haak ik af
@Krabsalade wat jij zegt dus!
Is niet mijn ervaring, ik heb al een stuk of 10x Botox in mijn oksels gehad en het is voor mij echt een verademing geweest want ben ook zeker niet meer gaan zweten op andere plekken gelukkig!
Edit; oepssss, @jasmijntheetje was me al voor!
Ik wilde net zeggen, ik hoef nu niet ieders ervaring te horen. Ook heel fijn voor jou.
Hahaha nee sorry was ook niet de bedoeling; sloeg aan op je bericht en had niet verder gelezen
Ik kan jullie wel allemaal aanraden om keto te eten als je extra wil stinken
Echt niet normaal hoe dat ineens je lichaamsgeur verandert naar pure horror
Of anders zwanger worden. Echt niet normaal wat hormonen met je zweetgeur doen
En de anus, is dat ook mogelijk?
Ja de transpir-anus wordt dat ook wel genoemd.
Dan misschien toch liever het haar lijkt me, is denk ik wel vervelend als je kont zeiknat is en mensen daar opmerkingen over maken
Ik kijk voor hetzelfde geld en die kinderen heten King, Mercedes en Beer.
Over een kwartier ben ik jarig, en mijn man slaapt al grrr. Ik moet eigenlijk ook gaan slapen merjaaaa
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Hahah sweet summer child. Dit werkt niet voor de échte sweaty Betty’s. Daar kan niks tegenop.