Wat je even kwijt wil #60

Heb zo’n heerlijk parfum cadeau gekregen met een lief kaartje van een vrouw waarvoor ik vrijwilligerswerk doe. Zo lief :pleading_face:

22 likes

uh oh (kijk je stranger things?)

8 likes

Jij hebt nu nog maar 24 uur te leven.

8 likes

Je bent onderdeel van het complot van seizoen 4 van Stranger Things.Toevallig ook nog random een tikkende klok gespot?

2 likes

Wat supertof! Is misschien niet je genre, maar kan wel een hele interessante ervaring/leuk experiment zijn toch? Superleuk om mee te maken! Laat je weten hoe het was?

3 likes

Soms denk ik echt dat ik een goede influencer zou zijn maar ik hecht toch wel net iets teveel waarde aan mn privéleven

5 likes

Oke daaaan. Er zit een man in de trein en de vorige x maakte hij ook al van die vage kreun geluiden. Alsof hij keihard zn teen stoote. Maar nu heb ik t idee dat hij gewoon vies zit te doen. Wanr hij kreunde en ik keek hem zo recht aan van wat mot je vies peuk. En toen zag ik zn gezicbt van " oh kut eh… even mn been strekken en doen alsof ik pijn heb"

Hij houd wel op tho.

2 likes

Er is een tussenpersoon die strijkers voor ditsoort klussen regelt, en er zijn arrangementen gemaakt enzo die we doorgestuurd hebben gekregen.
Er is een heel stylisten team dat alles goed passend maakt en heb er verder geen invloed op helaas haha. Ik moest zaterdag al langs de concertlocatie voor een doorpas. Ben benieuwd wat er na afloop met al die kleding/schoenen gebeurt!

@anon71827919 ja zeker een leuke ervaring! Ik had even getwijfeld omdat het erg lange dagen zijn, maar ik ben blij dat ik het toch wel doe. Lijkt me wel kicken zo in een volle ziggodome. Zal laten weten hoe het is!

28 likes

Ik voelde me na mijn vakantie niet lekker in mijn huis, dus nu ben ik een beetje aan het opruimen. Nu ging ik net de bovenkant van mijn kledingkast opruimen en sierraden enzo en ik heb echt veel weggegooid, maar het enige verschil is dat het er nu stofvrij uit ziet :roll_eyes:.

Oh en wat doen jullie met alle kabels? Wat nou als ik het ooit nog nodig ga hebben? En kan je je grafische rekenmachine na 15 jaar nog verkopen? :rofl: (En waarom hebben alle sekstoys een andere kabel :rage:)

1 like

Ik heb zojuist mijn ontslagbrief ondertekend :clap:t2: Na 16 jaar ga ik eindelijk wat anders doen(ben bij m’n bijbaan blijven plakken, zo oud ben ik niet :joy:) Ben ook echt helemaal klaar met het bedrijf, niet normaal. Nog een maandje en dan is het voorbij.

81 likes

Zo ik herinner me ineens m’n droom (ja I know, echt totaal oninteressant). Maar dat ik nog allemaal wiskunde tentamens moest inhalen en ik had nooit huiswerk gemaakt, dus ging natuurlijk falen. Maar het voelde heel werkelijk

5 likes

Ik droom echt vaak dat ik weer terug moet naar de basisschool en het echt helemaal leuk vind om weer even kind te zijn😂

2 likes

Geen kringloop in de buurt?

Je kunt er ook voorlopig schoteltjes/frisbees/deksels/whatever onder zetten

6 likes

Heb je dit al gemeld bij de GGD? Misschien kunnen zij hem helpen. Kan me heel goed voorstellen dat het heel rot is, helemaal als je zelf je deur niet open kan laten zonder vliegeninvasie.

10 likes

Leeft hij wel nog?

30 likes

Hij had zijn balkondeur open en daarvoor niet dus lijkt me wel :sweat_smile: maar gezond klinkt het niet!

2 likes

Er loopt een man heel hard FUCK JULLIE ALLEMAAL, WAAROM GELOVEN JULLIE RUTTE te schreeuwen door de straat, al een paar minuten.

Ik bedoel eens met de boodschap, maar wat heeft deze straat misdaan dan

55 likes

Ik werd vannacht wakker terwijl ik in een hele realistische droom zat en het leek toen ik wakker werd echt alsof er een dikke spin vlak boven mij zweef. Hartslag naar 1000 ineens en ik liet me van bed rollen waardoor ik op de grond ben gevallen en nu heb ik mijn knie bezeerd :rofl:

Oh en er was geen spin…

10 likes

Misschien heeft hij de verkiezingsuitslag per wijk opgezocht en was de VVD bij jullie de grootste

16 likes