Wat je even kwijt wil #60

Weet ik niet! Ik ben wellicht ook niet de beste om dit aan te vragen, want mijn lievelingsplek is de plek met de meeste (adem)ruimte cq zo ver mogelijk vanboven in de tweede ring, aan het gangpad :sweat_smile: Mij lijken die plaatsen in de ring aan de zijkanten, dichtbij het podium, wel heel irritant omdat je dan een beetje gedraaid moet zitten

3 likes

Ohhhh gadverdamme wat goor :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Ik zou inderdaad contact opnemen met de GGD, zij kunnen hem helpen mogelijk ook met geestelijke moeilijkheden. Ik werk zelf met de GGD samen hierin en het kan wel zijn dat het enorm lang duurt voor ze in actie komen door personeelstekort, ligt aan welke regio.

4 likes

Wat voor soort toetje? :eyes:

1 like

Ik krijg altijd dikke stress als ik mn ouders even iets laat zien op mn mobiel. Meestal zet ik vliegtuigstand aan zodat ik geen gekke berichten binnen krijg.

10 likes

Lang leve de niet storen functie op de iPhone

2 likes

Als het een teken was geweest dat je geen toetje mag dan stond er wel tobleroNEE op

4 likes

Ging vanavond met zes onbekende mensen buiten sporten (overwinning) en was echt zo fucking leuk, maar ik zweet zoooo snel en veel op m’n hoofd / in m’n haar ik vind het vreselijk

Voel me er kei ongemakkelijk bij omdat iedereen dat volgens mij ook associeert met helemaal kapot zijn, en dat ben ik helemaal niet, kon zo nog een uur door, maar ik heb dat gewoon

Het houdt me echt tegen om zoiets vaker te doen of bijv. een mee te doen aan een sportieve activiteit met collega’s en ja rationeel gezien: boeiend, je sport, je zweet

Maar niemand maakt mij wijs dat er niet naar gekeken en wat over gedacht wordt, zo’n kletsnat haar :sob:

3 likes

Ik vind het echt 100% normaal om op je hele lichaam + op je hoofd en in je haren te zweten als je sport! Bij mijn sportschool wisselt het echt mega per persoon, sommige mensen hebben echt een compleet doorweekt t-shirt en bij anderen is geen zweetdruppel te zien. Echt totaal niet erg en volgens mij let helemaal niemand er op! :slight_smile:

7 likes

Sorry maar die andere zien er toch ook lellik uit. En zij zijn meer bezig met overleven dan kijken naar hoe iemand anders zweet.

25 likes

Ik heb dat ook. Laatst nog erger dan normaal omdat het 33 graden was in de sportschool. En dan gaan mensen ook helemaal vragen of het wel goed gaat :smiling_face_with_tear: Maarja boeiend, we staan er toch?

1 like

Ik heb een misschien domme vraag maar kan nergens duidelijk het antwoord vinden
 (waars zoek ik niet goed) đŸ„č
Als de rente over de studieschuld volgend jaar naar 1,5% gaat is dat dan rente die je maandelijks over je openstaande studieschuld betaald of is dat de jaarlijkse rente die vervolgens gedeeld door 12 wordt? :sweat_smile:

1 like

De rente die maandelijks berekent wordt over je gehele resterende schuld en bij je schuld wordt opgeteld

2 likes

Vroegah voor het 0% was werd er bij mij elke maand een ander bedrag aan rente bijgeschreven. Dus elke maand een paar cent minder.

3 likes

@Soy.peor @Panorama @jasmijntheetje
dit dus, het zal niet de eerste x zijn dat mensen er opmerkingen over maken (je loopt leeg, gaat het nog goed?, lang niet getraind?, rustig aan he, je bent zeiknat), het is heel leuk te denken dat dit niet gebeurt maar helaas niet de realiteit, het is iets wat heel erg afwijkt van “normaal” en dan valt het mensen op en er komen bepaalde associaties bij, bijvoorbeeld dat ik kaaaaapot ben haha (ben ook nog dikker dan gemiddeld)

In de sportschool voel ik me er minder oncomfortabel bij, ik ben daar alleen, kijk vaak in de spiegel, “redo” mijn haar een paar x en rust soms uit wanneer ik teveel zweet :sweat_smile:

Ik had echt plezier in het sporten maar met mixed feelings naar huis. Hopelijk gaan meer mensen zoals jullie denken in de toekomst :pray:t3:

3 likes

Dank! Ook @mikselke !
Vreesde er al voor :grimacing: Gelukkig geen issue voor mij maar dat is echt niet te doen als je een hoge studieschuld hebt :pleading_face:

Edit: Studenten vrezen einde nulrente ('zoveelste financiële klap') op studieschuld | NOS > in dit artikel staat wel een rekenvoorbeeld. Maar dan is het toch wel die 1,5% over je totaalbedrag gedeeld door 12 eig?

3 likes

Je hebt nat haar als je zweet en sport, dat is niet iets dat “erg afwijkt van normaal” en dat dit forum een speciale club mensen is die dat accepteert en de rest van de maatschappij niet is gewoon onzin.

Er zijn miljoenen mensen die met een echte aandoening elke dag afwijken van normaal, jij hebt gewoon zweterig haar.

32 likes

Ik vind dat echt heel erg raar als mensen daar opmerkingen over gaan maken. Je bent toch aan het sporten, dit is doodnormaal hoor. Ik ben ook een sweaty betty maar neem gewoon altijd een handdoek mee anders word ik gek. En verder ben ik daar voor mezelf dus boeiend. Ik zie overigens zoveel zwetende hoofden en natte haren in de spprtschool dat ik me echt afvraag met wat voor wondermensen jij toevallig dan sport dat niemand daar zweet

11 likes

Als reactie op: lang getraind, gaat het wel goed, rustig aan hĂš, kun je ook antwoorden: nee hoor, ik zweet alleen snel

1 like

Vanmorgen wilde ik zout in het pannetje gooien toen ik mijn ei aan het koken was
 en zojuist probeerde ik een youtube video dat ik op mijn telefoon aan het kijken was zacht te zetten met de afstandsbediening. Gaat lekker!

3 likes