Hahah no worries, alleen maar fijn voor jou. Misschien dat deze poedel mij desensibiliteert
Ben veels te vroeg op station. Ik ben altijd Ăłf veels te vroeg Ăłf veels te laat ergens, no inbetween.
Als je toch nog wilt verven: ik ken mensen die een laser hebben gebruikt. Is ondanks structuur toch behoorlijk recht geworden. Helemaal recht zal je het niet krijgen denk ik maar het is zeker niet storend bij hen. Ik heb zelf frogtape gebruikt, maar dat was op een gladde muur
Wat is mijn vader toch een lul, ik heb hem al zeker 3 maanden niet meer gezien/gehoord. Vandaag hou ik mijn verjaardag dus hij zou ook even komen, belt hij net af. Hij heeft niet zoân zin en moet nog een beetje werken⊠Of ik dan morgen thuis was, NEE rot echt op. Bah
Ik heb gisteren mijn neus gebroken, die hebben ze nu met tape vastgeplakt nadat er flink aan gevoeld/geduwd is op de spoedpost en dat deed al super veel pijn. En nu blijf ik ook nog aan het niezen wat een klote gevoel. En als verrassing kreeg ik er gisteren door de klap op mijn neus ook nog een addison crisis door. De vakantie is echt super begonnen
Ik heb overal last van
Er staat hier een man zijn fietstassen vol te scheppen met stenen (Er ligt een berg met steentjes voor werk bij het spoor)
Ik vind gedesensibiliseerd echt klinken alsof je zoân biostabil ketting hebt gedragen
Nou die hoeft niet meer naar de Gamma
Sinds wanneer zitten boomer ouders op tik tok? Mân vader heeft blijkbaar een account en ik niet eens. Krijg nu ook allemaal bruiloft gerelateerde filmpjes toegestuurd.
Mijn vader heeft ook een account en vraagt dan hoe dingen werken. Maar ik heb geen account en zit ook nooit op tiktok.
Ik heb echt super lekker bij een strandtent gezeten vanmiddag. Ik was bijna niet gegaan omdat t zo bewolkt was, maar toen we er eenmaal waren kwam t zonnetje door. Heerlijk, instant vakantie gevoel
Ik zit in de bus en hoor een groepje praten over kinky SM feesten en dark rooms, ze zeggen dingen als â2 mannen tegelijk genomen aan alle kanten in alle gatenâ, âtot bloedens toeâ. Bro wat voor gesprek is dit om in de bus te voeren
Ik ga straks naar een feestje van iemand war ik sinds kort weer contact mee heb. Ken verder niemand dus zit al aan de zuip om mezelf wat socialer te maken. 1e keer uitgaan ook weer sinds corona dus
Ik zit in een restaurant en naast mij zitten nederlanders bners op te noemen en wat ze er van vinden. Ze vinden johan derksen en giel belen top.
Het zijn ook echt 2 van die jeroenen en 2 mariskas erbij
Ben op een festival en zie veel mensen die heup/low rise broeken dragen. Weet niet helemaal zeker of ik ok ben met deze trend.
Maar waarom ook niet eigenlijk als anderen zich er goed in voelen. ÂŻ_(ă)_/ÂŻ
Ik wil me echt bekeren tot belg. Ik was net een beetje aan t rondstruinen in antwerpen. En ik had mn mobiel in mn hand om overal fotos van te maken en we waren aan t rond kijken. En toen vroeg een man âzoeken jullie iets?â Dus wij nee maar toch bedankt. We vinden antwerpen gewoon leuk. En toen liep hij verder en draaide hij zich om , om ons toch meer tips te geven. En toen hebben we even met hem mee gelopen was zo gezel mozzerel.
Nu zit ik feta te vreten op t dak terras. Het leven is mooi
Ik zit op de bank en krijg ineens zin om de hele keuken te gaan poetsen. Hoe kom ik van dit rare gevoel af??
Zak chips pakken en in het â leed dat relatie heetâ topic lezen hoe stom het vermijden van schoonmaak klusjes is.