Je stelt je helemaal niet aan! Het is logisch dat je het nu niet weet. Mijn vraag was vooral zodat iemand het hopelijk signaleert als jij het niet meer trekt over een tijdje
Mijn vriend heeft een Spaanse achternaam en wij krijgen af en toe deze brieven in het Spaans .
Vandaag is het precies 9 maanden dat mijn ouder plotseling niet meer leeft en het voelt zo onwerkelijk.
Ik had nooit gedacht dat ik verder kon leven met dit gemis. En net vandaag heb ik de sleutels ingeleverd van mijn vorige woning en dat voelde ook echt als rouw, afscheid nemen van mijn huisje. Toch ook de plek waar ik alles heb meegemaakt en associeer met die weken rondom het overlijden, alsof ik dat ook achter moet laten nu.
Het ging redelijk okĂ© vandaag, totdat ik zojuist thuis kwam en post op mân nieuwe adres open van een schat van een vriendin met âIk denk aan je vandaag. Dubbel!â
Zo lief
Ik ga zaterdag op een hondje passen en heb er zoân zin innnn, zo gezellig
Sorry jou berichtje niet gezien. Maar jeetje wat een kut nieuws allemaal en om dat allemaal (alleen) te moeten dragen. Mijn dm staat voor je open als je wil kletsen. Mag depri nieuws zijn mag ook gewoon luchtig een berichtje zijn omdat je het er juist niet over wil hebben. Sterkte.
Net in de tegels geboord en eindelijk een wcrolhouder opgehangen (en een plank). Heb ik helemaal geen man voor nodig (vond het een beetje eng, boren in de tegels), kan ik prima zelf
Zit in de stiltecoupé in een relatief lege trein gaat een of andere aso persoon hier lopen bellen: ga ergens anders zitten!!!
Edit: heb dâr gevraagd beneden te gaan zitten en ze is gegaan. Kan die prikkels niet meer hebben na een gevoelsmatig lange werkweek en extreem lange dag
Ik heb net mijn ultieme vrouwenbladfantasie beleefd: hoe je van een day to night look gaat. Na mijn werk had ik aansluitend een werkfeestje. En wat heb ik gedaan: blazer uit, grotere oorbellen in, statement ketting en wat lipgloss op. Maar uiteraard gewoon mijn sneakers aangehouden. Living the dream!
Hele dikke knuffel voor jou
Eeen ik zit weer op t station zonder mn tas. Waaarom vergeet ik die.
Ik krijg echt een deja vu van dit bericht? Heeft iemand dit al eerder gepost?
Ja @grace had vorig jaar volgens mij ook een day to night look zonder hakken.
(oh the useless things i remember)
Omg ik was in mijn droom aan het daten met een hele oude man met grote bierbuik inclusief seks op de aanrecht van mijn oma en opa
Geil hoor
Ja echt erg maar ik had er gewoon zin in! We moesten wel halverwege stoppen omdat er iemand thuis kwam
Haha deze hashtag #harderwijk
Ik heb gisteren voor het eerst geboulderd (vet leuk!) en nu heb ik dus spierpijn in mân vingers?? Wist niet eens dat dat kon
Er is echt niets dat ik meer haat dan in de wachtkamer van de dokter zitten, al die hoestende neusophalende mensen die op het puntje van hun stoel zitten te wachten tot ze geholpen worden
Oke maar ik zag gisteren diezelfde vrouw bij iemand met brandwonden (?) dreads doen en dat vond ik wel echt tof.
Verder is het behoorlijk cringe idd