Bij mij rotten ze veel sneller als ik ze afspoel dus dat doe ik niet tot ik ze eet!! Bij mij gaan ze dan wel dag of 5/6 mee grotendeels
Dit hele gesprek doet me beseffen hoe achterlijk veel geld ik deze week heb besteed aan aardbeien
Ik vind die van ons, gewoon van de Jumbo, zich eigenlijk wel goed houden, staan wel 5-6 dagen denk ik. Vind die juist wel wat groenig in het begin. Ik laat ze gewoon de verpakking zitten.
Heb een feestje afgezegd omdat ik moet studeren, maar ondertussen wel de helft van de tijd op het forum zitten hè.
Een koude sinaasappel eten in bad om de dag af te sluiten . Niks fijners dan in de warmte zitten en dan kou eten en/of drinken.
Jaa, dit wil ik ook haha. Ik zag wel een Nederlandse subreddit, maar daar heb ik mijn omgeving recentelijk niet meer gezien. Speel het sinds kort online maar er zit altijd zo lang tussen elke sessie dat ik het echt een beetje mis.
Ik zie dat je structuur behang/muur hebt en een zieeeek recht vlak hebt geverfd. Weet je nog welke tape je hebt gebruikt? Ben als de dood dat ik m’n complete behang van de muur trek haha
Is het niet het plafond?
Ohja goeiemorgen
Nou ik hoor me nu toch een naam. Sjeranda.
Frogtape of de gekleurde schilderstape bij de action (geel en blauw, niet dat zachtgele super goedkope). Afplakken, eerst met witte verf over de tape heen gaan aan de kant waar je wil schilderen zodat die ‘dicht’ zit en er geen gekleurde verf onder door loopt. En daarna pas schilderen. En de tape er gelijk na het schilderen weer af halen, niet te hard trekken.
Ik heb een familielid die Quaniva heet echt nog steeds geen naam gehoord die ik lelijker vind dan dat, al komt deze aardig id buurt
Die zou ik bij een zuid amerikaanse vrouw nog wel leuk vinden. Maar niet bij een doorsnee nederlander haah
Ja is het plafond. Heb op de babykamer een halve muur gedaan met frog tape en dat krijg je niet recht door de structuur. Dus als je het heel strak wilt, beter niet doen
Oke ik skip t verven haha, ga wel voor zo’n houten latjes wand die iedereen en zn moeder heeft haha. Ooit, want megaduur
Spontaan een hotel geboekt voor over een paar weken met m’n vriend en allemaal lekkere kazen etc gekocht voor een borrelplankje dit weekend. Eerder gunden we onszelf dat soort dingen niet echt want te duur, maar soms is het zo fijn om dat soort dingen gewoon eens te doen
M’n oppaspoedel is er, ik kan het niet aan, het is zo gezellig. Echt fuck mijn allergieën
Ik voel me echt een kind van Cynthia en Ernst-Jan Pf. met hun dankbaarheidsboeken, maar het lijkt of ik dit jaar voor het eerst wat minder last heb van hooikoorts! 🥹 Zo dankbaar. M’n theorie is dat ik mezelf gedesensibiliseerd heb, omdat we nu twee jaar in het groen wonen tegen een bos aan, maar misschien heb ik gewoon geluk dit jaar.
Edit: @Banananana haha lol sorry dit komt echt lullig over na jouw post.