Wat je even kwijt wil #60

Ik ben nu al zoooo kapot. De Ropa run duurt nog tot morgenmiddag en dan nog van Rotterdam naar huis, heb het uiteraard flink onderschat.

2 likes

Heb je dan wel kit waar je overheen kunt verven? Bij siliconen kan dat bijvoorbeeld niet. Ik heb het zonder kit gedaan en ook dan wordt het super strak, gewoon een kwestie van goed aandrukken zodat er geen verf onder kan komen. Succes!

2 likes

Oh dit zou echt mijn nachtmerrie zijn

3 likes

Over een week heel kort naar Londen voor een concert van mijn moeder en mijn favoriete band (Daughtry), zo leuk! In 2017 gingen we naar Manchester voor hen.

11 likes

In welke band speelt jouw moeder?

12 likes

Hoe maak ik dit grammaticaal correct hahah
Van mijn moeders en mijn favoriete band?

Zou wel tof zijn als achter die kale zanger gewoon een vrouw met masker zat.

3 likes

Thanks! Bij acryl kan je erover heen schilderen.
Ik heb een behang met structuur, dus ben bang dat alleen tape onvoldoende aansluit

4 likes

Van de favoriete band van mijn moeder en mij

6 likes

Ik zat ineens te denken dat zoveel producten in de supermarkt eigenlijk niet meer dan gemak kopen is. Optimel is eigenlijk gewoon melk met een vructensmaak. Mix melk met fruit puree en klaar. Met het overige fruit kan je dan yoghurt maken met fruitsmaak of je maakt jam of een cake of je eet het zo. Met de melk kun je met bloem een saus maken. En de bloem weer voor de cake gebruik etc. Ik wist dit wel maar het blijft fascinerend hoe eten werkt.

3 likes

Ain’t nobody got time

29 likes

Ja zeker waar haha. Maar ik dnek wel dat je door minder gemak producten te kopen en meer zelf te maken geld kan besparen. Ik ben benieuwd of dit op de lange termijn ook gaat gebeuren nu gezien de situatie.

3 likes

Je moet ook nog wat zoetstof in je zelfgemaakte optimel gooien, anders smaakt het te gezond.

3 likes

Nooit zin in optimel maar nu ineens wel door dit gesprek :woman_facepalming:

4 likes

Dit is echt niet hetzelfde :joy: melk met een smaakje wordt milk& fruit, geen Optimel :rofl:

3 likes

Naja ik vind het wel in dezelfde hoek vallen maar goed optimel is mierzoet dus sowieso niet m’n ding.

2 likes

Ik deed altijd karnemelk met limonade siroop. Klinkt akelig maar is Optimel.

6 likes

ORS is echt een life saver

5 likes

Ik ben zo bizar onbeschrijflijk blij dat die pandemie restricties voorbij zijn, ik heb de geweldigste weekenden, big fucking smile op alle foto’s en video’s, eindelijk weer dansen in de zon en confettikanonnen zien afgaan, tien euri dokken voor een blikje gin tonic en vervolgens nog vijf euro voor 2 karige loempia’s maar alles smaakt zoveel beter en is het zo waard als je met je beste vrienden op de beste muziek aan het water in het stof staat te dansen en de problemen even allemaal heel ver weg lijken

Even emo, ik leef weer 🥹

50 likes

Wat tof. Heb je al eens otters in het wild gezien?

2 likes