Wat je even kwijt wil #60

Ik vind alleen wonen de laatste tijd echt niets meer aan. Had vanmiddag afgesproken en dan kom je weer thuis en dat geeft me de laatste tijd toch een wat eenzaam gevoel. Ik had hier vroeger nooit zo last van.

10 likes

Ik ben lid van zo’n Facebookpagina van mijn dorp want dat is soms gewoon top entertainment. Maar nu gaat er dus een man de politie bellen voor een busje dat door het dorp reed. Hij ging dat busje ook echt volgen en heeft besloten dat het inbrekers zijn. Zijn bewijs? Ze reden lang rond, het busje is gedeukt en heeft een Italiaans kenteken :+1:t4:.

9 likes

Aahh (voor mij) nieuwe afleveringen van Love on the Spectrum op Netflix❀ Amerikaans, dus ander accent maar vind dit ook lief

1 like

We hadden een hele leuke vakantie in Parijs. We hadden net de auto ingeladen en liepen even terug naar m’n zus om gedag te zeggen (zo’n geluk een zus die daar woont) en.m binnen 5 min heeft iemand m’n ruit ingetikt en wat spullen gestolen. Ik baal er echt enorm van. Vorig jaar een hele mooie zonnebril gekocht in VenetiĂ«, die overigens niet zichtbaar lag. Maar het meest vervelende vind ik het idee dat iemand dus in m’n auto heeft gezeten (stoel stond anders en er is aan de knoppen gedraaid) en aan m’n spullen heeft gezeten. Blehh!

16 likes

Ik ben gewoon de sjaak denk ik. Wel de pijn, maar niet ongesteld.
Wordt toch nog een bezoekje aan de huisarts als het niet doorzet denk ik,
tweede maand op een rij dat ik mijn ontrekkingsbloeding oversla.

Jij ook veel sterkte!

Ik heb gister chips gekocht maar hij scande blijkbaar niet. En toen de cassiere vroeg hoe duur hij was zei ik 2 nog wat. En toen zei ze ik doe gewoon 99 cent. En nu zag ik dat het op de bon staat als voeding. Lof it. Ik wil hem t liefst inlijsten.

41 likes

Volgens mij hebben we meelmijt in onze voorraadkast en ik heb er gewoon echt de puf niet voor om alles helemaal schoon te gaan maken voor de 100e keer.

Hoop dat er bedrijven zijn die die beesten kunnen uitruimen

2 likes

Makkelijkste oplossing is alles weggooien. Het zat bij ons toen zelfs in dichte pindakaaspotten, echt om van te janken.

7 likes

Het is eindelijk ff droog dus ik ben een rondje lopen maar ik voel me echt die meme nu. Stupid walk for my stupid mental health.

38 likes

Ik voel me zo ondankbaar want ik heb een kaartje voor een concert volgende maand waar ik al zĂł lang heen wil dus ben super blij, maar ik had niet echt keuze in wat voor ticket het was en nu heb ik een staanplaats terwijl ik in mijn eentje ga en daar alleen voor de deur staan wachten niet fijn en onpraktisch vind :sob: dus ik hoop heel erg alsnog een zitplek te kunnen bemachtigen. En ruilen via marktplaats ofzo vertrouw ik al helemaal niet

2 likes

Ik wil in bad én wijn drinken én mijn bovenlip ontharen met spul dus het wordt denk ik wijn met een rietje

9 likes

De supermarkt gaat blijkbaar over 3 minuten dicht en we hebben niks in huis :weary: waarom zijn wij zo

:disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Echt zo kut en zonde

3 likes

Ik zou @GEEZ bellen want het einde moet dan wel in zicht zijn :sob:

6 likes

Dat is juist het voordeel van in je eentje naar een concert, dan kun je makkelijk naar voren sneaken en hoef je niet al uren van tevoren te gaan wachten :smile:

9 likes

Ik wilde kijken hoe duur zo’n huis in de Paddingtonfilm is. 575.000 pond voor een 1 slaapkamerwoning :clown_face:
Heeft die beer het toch goed voor elkaar

11 likes

Si.

2 likes

Hola mi bebé be
Hola mi bebé be
LlĂĄmame, llĂĄmame

De hele dag al in m’n hoofd ik wil het kwijt

24 likes

Nou Apple had wel wat fancier gekleurde macbook airs mogen releasen. Ze hebben nu alleen een Jeroen-blauwe kleur toegevoegd, geen fancy oranje of paars zoals bij de imacs. :cry:

6 likes

Nou een beetje doorloop kun je wel gebruiken bij keto

12 likes