Ew nooo
Ik kreeg dit altijd bij een vriendin, omdat ik geen melk lustte. “Ja Vaiaan, dit is lekker.”
Had me dan gewone limonade gegeven!
Heerlijk wandelen in de regen met een paraplu, word ik zo rustig van en kan ik echt van genieten!
Ik zou dan een berichtje sturen naar de webshop. Zij kunnen wss snel vinden naar wie het pakket wel moet als je het ordernummer geeft neem ik aan.
Ik ben blij dat het regent
Helaas geen motor verder poetsen, maar gelukkig zijn alle bouwwerkzaamheden van de omgeving gestopt en klinkt de regen zo lekker rustgevend. Hopelijk komt er nog een beetje zacht gerommel van onweer bij en dan is het compleet
Ik ben via mijn ene vrijwilligerswerk nu ook een maatje geworden in een ander project met eenzame ouderen. Krijg ik ook een nieuwsbrief doorgestuurd met allemaal leuke weetjes van natuurgebieden en vogels in de buurt en van verhalen van maatjes wat zij aan elkaar hebben echt ik vind het nu al zo aandoenlijk
Oh goede!! Ga ik doen
Ik liep net met honderd andere mensen in Hoog Catherijne verdwaasd rond te kijken omdat de winkels blijkbaar dicht waren
Ik heb net de beste avocado in m’n leven gegeten. Wil nu nooit meer Nederlandse avocados eten.
M’n 89-jarige oma heeft vandaag samen met m’n ouders 2 uur in de auto gezeten om voor het eerst m’n studio te bekijken. Daarna hebben we een rondje door Amsterdam gereden als een soort sightseeing tour en geluncht in het Amsterdamse bos. Ze heeft echt haar ogen uitgekeken, zo cute
Is in het vlaams " ik kom zo de rekening brengen" hetzelfde als in t nederlands? Of is vlaams “zo” “nooit”
Wilt u het tieketje? Krijg daar altijd errors van. Ticket waarvoor? De loterij?
Hahaha mijn vriend ligt te slapen op de bank en hij snurkte net zo hard dat hij er zelf wakker van werd
Het is hetzelfde haha
En ik vond plat water al zo gek klinken. Maar Belgen zullen ook vast vaak denken: Wat zegt die nou?!
Ja plat water krijg ik ook errors van haha. Water is gewoon water. En water met bubbels is spa rood
Maar plat water klinkt alsof het water is waar alle prik uit is omdat het te lang in de koelkast stond zonder dop
Het voelt bijna als herfst, weet niet of ik daar blij mee ben of niet
Dat zeggen mensen in Nederland toch ook gewoon
Op papier misschien, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand om een glas plat water horen vragen hier.