Wat je even kwijt wil #60

Penicilline is afkomstig van een schimmel. Nemo heeft hier een betere uitleg over

Ja op het forum leer je elke dag wat nieuws

4 likes

Dan moet je wel precies de goede schimmel herkennen en vreten. Daarnaast denk ik dat antibiotica in pil vorm veel geconcentreerder is en beter werkt.

Dus ik zou het niet aanraden, maar als het jou leuk lijkt ga je gang.

2 likes

Hap ook liever een pil op dan dan ik me door drie rotte appels heen moet worstelen :nauseated_face:

7 likes

Wat heb ik toch een takkehekel aan de wind.

4 likes

Zit lekker op werk op de wc te scrollen op indeed.

12 likes

Neem je ook wel eens pleepapier mee naar huis?

1 like

Nee is echt kut plee papier. Pure arremoe

2 likes

Toch niet van dat grijzige😱

1 like

Al wat leuks gezien?

1 like

@Soy.peor lijkt het je niet leuk om in een fourniturenzaak te werken, soms reparaties van klanten enzo.

1 like

Lijkt me leuk maar zoiets zit hier niet haha.

1 like

De schimmel op brie is een penicillinum. Dat mag ik niet eten met mijn antibioticavrije dieet.

Dus, bij longontsteking veel brie of camembert eten :laughing:

6 likes

Ik had net een sollicitatiegesprek en die vrouw deed mij zo erg aan iemand denken, kon er maar niet opkomen tot ik besefte dat het Josh V was waar ze erg op leek :sweat_smile:

2 likes

Beige kleding ook?

3 likes

Ik kwam net mijn zak met knikkers tegen en toen bedacht ik me dat ik de mooiste wel wilde houden voor ‘later’. Maarrrr toen ging ik even kijken op etsy

Zou dit écht wat opleveren?!

1 like

Ik moet nog 3 dagen werken voor ik 3 weken vakantie heb en ik heb altijd zo’n hekel aan die laatste dagen voor een lange(re) vakantie. Ik probeer dingen af te ronden maar er komt altijd de raarste shit voorbij last minute
Zojuist wel een project opgeleverd waaraan ik al sinds januari werkte, echt dit lucht al zo op, ik kan wel janken :upside_down_face::upside_down_face: denk dat ik vanavond lekker eten ga bestellen en een wijntje erbij drink, pre-vakantie party

15 likes

Net na 9 maanden eindelijk even mijn “nieuwe” baan op linkedin gezet. Eigenlijk vind ik het hele idee van linkedin altijd maar stom, uiteindelijk hebben we gewoon allemaal maar een baan.

4 likes

Ik zie weleens restaurants met een 2,7 ofzo op thuisbezorgd, maar net zag ik er twee met een 1,5 en een 1,7. Waarom worden die er niet gewoon afgegooid haha, dat kan toch niet? Echt veel recensies ook. Ik zou daar nooit durven bestellen

2 likes

Ik lees nu even reviews van een van de slechtst beoordeelde restaurants in mijn buurt (2,1). En het is of teringslecht of echt helemaal briljant.

Edit: weet niet waarom maar ik vind dit een grappige review

Was giwon sneller dan de brandweer jonn teerin , ik was andere kant van Hollanda en Sranang bezorger was aanwezig , bestelling was 37 euro ik giwon 4 donnie geven voor de love

8 likes

Gatver soms heb ik na koffie drinken op werk echt last van een opgejaagd gevoel/misselijkheid en “hartkloppingen”. Ik drink dan ook echt alleen een latte dus zo veel caffeine zal daar toch niet in zitten? Ik krijg dit gevoel ook na een blikje redbull en dat lijkt me veel sterker. Zo naar! Ik heb het ook echt alleen na de koffie op mijn werk :smiling_face_with_tear:

1 like