Ik wil meer informatie, want dit klinkt onbegrijpelijk. Wat voor soort verjaardag is het dat dit zo lang duurt? En bedoelen ze niet gewoon dat ze graag willen dat je tegen die eindtijd weggaat? Je kan toch net zo goed een uurtje gaan en dan naar huis, Ook al wil je vriend wel langer?
Ik schrik ervan als jonge mensen al 9 maanden dagelijks een bepaalde online applicatie moeten gebruiken en nog steeds niet weten waar ze bestanden kunnen vinden, zelfs niet als ik mijn scherm deel en de datum naast de documenten staat.
Of je behandelt een tekst over een jonge man die zich inzet voor mensen met dementie en iemand concludeert dat de jongen zelf aan dementie lijdt.
Maar ze lopen heel erg uit! Ik heb echt brede voeten en toen ik mân docs net had moest ik echt moeite doen ze aan te krijgen en zaten ze megastrak. Toen heb ik er een dag op gelopen en toen had ik tintelende voeten met een ongezonde kleur (echt niet goed eigenlijk, maar ben eigenwijs en moest en zou ze hebben). Nu ze zijn ingelopen zitten ze alles behalve strak
ook de veganleer soort?
mijn partner heeft de echt leren versie en die zit idd als een pantoffeltje, maar deze blijven maar strak op de (on)juiste plaatsen
Oh geen idee, volgens mij heb ik echt leer
Hahahaha ja zij is echt top. Ik kijk haar altijd rond het songfestival, wanneer ze alle nummers gaat beoordelen.
Vooral deze parel:
Waarom heb ik mijn stijltang meegenomen op vakantie, luchtvochtigheid is hier maar 99,99%
Nieuwe muziek gevonden x lekker ongegeneerd 1 nummer op repeat
Zelfde reden als dat ik mijn sportkleding heb meegenomen op vakantie Zuurstofgebrek.
Is het SharePoint? Want daar kom ik ook nooit uit
Nee, Itslearning. SharePoint is kut ja.
Ik werk nog 1,5 week voor ik 3 weken vakantie heb en de laatste loodjes wegen zwaar. Ik heb het heel druk op werk met allerlei taken afronden en er komt van alles tussendoor gevlogen, en daarnaast privé ook een boel aan de hand. Wel alleen maar leuke dingen, maar mijn hoofd voelt soms zo
Is het eindelijk lekker weer zit ik binnen te werken. En je zal zien dat wanneer het weekend is, het weer gedaan is met het mooie weer.
Ik kom er net achter dat Big Dick Energy iets heel anders betekent dan hoe ik het altijd gebruikte. Ik dacht dat iemand dan gewoon heel kut of arrogant was. Dus ik heb nu over zoveel mannen gezegd dat ik ze BDE vond hebben terwijl ik het tegenovergestelde bedoelde (waaronder een verschrikkelijke boomer op mijn oude baan )
Dus je bedoelde small dick energy ipv zijn grotere variant
Woah ik had net een feedbackgesprek met de directeur van mân stagebedrijf en nu heb ik zo goed als zeker werk na mân opleiding
(wel freelance, maar dat is gebruikelijk in deze sector en wil ik zelf ook graag)
Nee die lopen totaal niet uit heb ik op de harde manier geleerd omdat ik een paar vegan docs een maat te klein kocht en ze bleven voor eeuwig te klein. Uiteindelijk verkocht en een maat groter gekocht
Heb je wat penicilline binnengekregen
Je wordt toch niet zo snel ziek van een beetje schimmel?
Ik dacht niet dat elke schimmel penicilline heeft. Al weet ik niet of outlander de beste bron is, haha. Daar gaat ze vet veel verschillende dingen laten beschimmelen om penicilline te vinden.