Wat je even kwijt wil #60

Wat een rotopmerking, waarom zou je zoiets zeggen over welke vakantie dan ook? Karma

1 like

Snag Tights heeft momenteel hele gave panty’s in de kleuren van de pridevlag, transvlag, lesbisch, bi, pan en non-binaire vlag. :rainbow_flag: :heart:

14 likes

Gisteren coaching gehad en daarnaast deze week ook iets buiten m’n comfort zone gedaan en heb nu nul energie. Echt leeggezogen gewoon. Ga het liefst terug naar bed maar eerst nog even 73 mins doorbijten.

3 likes

Meestal een muis in de muren of iets. Doen mijn katten heel vaak en ik ben altijd heel even bang dat er een geest is ofzo terwijl ik daar niet in geloof :joy:

4 likes

Ook echt precies 73 minuten haha, succes met die laatste minuten!

3 likes

ik opende net iets van mijn werk dat ik vandaag af wil hebben en deed echt mijn ogen dicht en hoopte dat ik er al aan was begonnen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik dacht dat er iemand van het koningshuis was overleden vanwege al die vlaggen halfstok. Ik zag de tassen over het hoofd en vergat dat we in de eindexamenuitslag periode zitten :sweat_smile:

9 likes

Ik heb een kaartje op ticketswap gezet en het is na 2 uur nog niet verkocht en nu heb ik gelijk zoiets van straks kom ik hier nooit vanaf. Terwijl het pas 2 uur geleden is en het concert pas over 2 maanden is haha jezus

1 like

@kaneel Ik denk dat dit echt een dingetje is van de afgelopen jaren. We zijn zo gewend geraakt dat alles snel gaat. Ik heb dat ook met Vinted van ‘Is dat kledingstuk nog steeds niet verkocht?’. Dit terwijl het geen haast heeft en veel ruimte inneemt in mijn kast.

5 likes

Al vind ik ik Vinted wel echt anders dan voorheen. Misschien omdat er zĂłveel is? Ik verkocht eerst mijn halve kast in twee maanden, mag nu blij zijn als ik eens in de drie maanden iets verkoop.

4 likes

Er staat voor mijn gevoel meer troep op en het toevoegen van bepaalde categorieën vind ik geen upgrade. Of ben ik nu een gatekeeper van kledingkasten. :joy:

3 likes

Oh nooooo realiseer me nu dat m’n lievelings slaaptshirt daar nog ligt :smiling_face_with_tear:

Ik ben bij Guus Meeuwis en heb drinken vriendinnen gemaakt bij de wc en laf it, heb dit echt gemist

24 likes

Haha als je dit zo leest lijkt t net alsof jij bij hem thuis bent. Doe m de groeten.

31 likes

DM jij Yvonne ff?

8 likes

Er zijn allemaal dronken meiden bij guus op zn wc!!

6 likes

En hij doet dingen met spaarlampen.

7 likes

Ik krijg net een ‘visitflevoland’ reclame op m’n Instagram :cry:

7 likes

Godverdomme ik haat mensen. Een of andere half tamme spuugt net kauwgum in mijn haar omdat ik een mondkapje in het OV draag. Echt jezus waarom zijn mensen zo :tired_face:

11 likes

wtfack? Dus zij spuugt kauwgom op jouw alleen maar omdat je een mondkapje op hebt :exploding_head:

2 likes