Wat je even kwijt wil #60

Was het wat? Wil er binnenkort ook heen!

3 likes

Concert van Elton John was echt 10/10. Hij is 75 jaar oud en zingt nog steeds loepzuiver, wat een fantastisch concert!! :star_struck:

56 likes

Ik voel me echt even een successful adult. Vanavond heerlijk uit eten geweest en drankjes gedaan maar op tijd naar huis gegaan + een opdracht die ik af moet maken afgemaakt. Normaliter was ik gewoon in bed gaan liggen en zie het morgenochtend wel joe.

2 likes

Wat vet dat je er was!!! Jaloers!! Ik ga morgen filmpjes opzoeken, veel plezier met de napret!

2 likes

Jaaa ik vond het zó mooi. :pleading_face: We waren om 19.58 binnen, echt nét op tijd haha. Echt genoten vanavond!

8 likes

Ja echt leuk!!! Niet heel veel groente op de kaart :rofl: maar wel heeeeeel veel andere dingen. Lekkere drankjes. En je kan bestellen via qr code. Aardige meisjes die er werken ook (veel buitenlandse studentes)

3 likes

Ulg ik heb vanochtend rijst bij mn ontbijt gegooid ipv havermout. Nu net een hart aanval gekregen op t station omdat er een dronke puber eng in een hoekje zat. Ik ga vandaag maar gewoon rustig sollicitatie brieven schrijven op de wc op werk.

18 likes

Ugh ik heb al een week een verstopte standleiding waardoor ik geen water kan gebruiken in de keuken. Nu zou er vandaag eindelijk een loodgieter komen voordat ik naar m’n werk moet maar hij is te laat en ik moet zo echt weg :upside_down_face:

Ik snap dat je nerveus bent! Inclusief kind?

2 likes

Net opeens moeten overgeven :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: Ik had niet eens buikpijn ofzo en nu ook nog niet, dus ik ga ook maar gewoon werken

Als hij niet komt he steken we hem in de fik.

18 likes

Succes vanavond!
En natuurlijk ook veel plezier met je overige plannen!

2 likes

Bwah alweer opgestaan met oorpijn. Was vorige week bij de huisarts en toen was mijn trommelvlies wat rood, maar toen was de pijn redelijk weg.
Dan maar weer de huisarts bellen

Er is ook een avond geweest in de balie waarin rutger hier tegenin is gegaan met een vrij sneu betoog waar de snijtafel ook bij was. Staat ook op youtube. Ik kom die Casper van de snijtafel heel vaak tegen in mijn buurt maar ik vind dit ook wel sneue actie van hem hoor eigenlijk haha

1 like

Leidschendam is in de buurt dus ik ben er zo! :boxing_glove::field_hockey::broom::facepunch:

3 likes

Hij begon ook stipt om 20:00, kunnen veel artiesten een voorbeeld aan nemen!!

2 likes

Aaah ja zo goor! Toen ik nog kassawerk deed bij Hoogvliet hadden we de bakkerij van de winkel + een bakkerij klink in hetzelfde gebouw. Ik zat daar echt tussen in en ging bijna over mijn huig joh. Zo vies

Ik heb een elektrische fiets te leen de komende weken, ben al helemaal aan het bedenken waar ik allemaal heen kan.

Heb gewoon een auto, dus kan overal heen, maar toch :upside_down_face:

14 likes

Ik ben mijn arm nu een paar dagen aan het trainen en ik merk nu voor het eerst dat ik weer wat dingen kan en ik ben er echt even blij mee. Heb me best wel down gevoeld de afgelopen paar weken en nu zie ik het voor het eerst weer een beetje optimistisch in allemaal

36 likes

Aaaargh ik heb de fout gemaakt om nog eens met m’n ex af te spreken. Enkel met de intentie om de lucht wat te klaren, zodat we gewoon normaal kunnen omgaan met elkaar, hallo zeggen wanneer we elkaar tegenkomen (wat onvermijdelijk is).
Maar hij lijkt zo instabiel, en nu bestookt ie me met berichten die gewoon nergens op slaan, dat hij met mist en alles zou geven etc etc. En dat ik alle foto’s die hij heeft genomen van m’n insta moet verwijderen?! Terwijl hij het nota bene zelf beeindigd heeft. Met een berichtje :+1:

Vind het echt jammer als ik m overal moet gaan blokkeren

1 like