Jammer, maar blijkbaar noodzakelijk. Zeg tegen hem dat hij je mag mailen als hij weer normaal kan doen en blokken die handel
Hoezo. Gewoon weg tot nooit meer ziens. Geen ingang geven want dan mailt tie continu
Ja, dat kan natuurlijk ook
Hij weet me wonen, dan stuurt hij maar een brief
Heb ergens ook met m doen ofzo, het lijkt echt niet goed te gaan, maar das mijn taak ook niet om dat op te lossen. Vind het gewoon heel naar om elkaar zo rigoureus uit elkaars leven te verwijderen. Had ook goed contact met zân kinderen en dat is nu ook zoân open einde want die heb ik helemaal niet meer gezienâŠ
Echt niet aardig van mij, maarja actie reactie.
Ik ga dit jaar op vakantie met mijn moeder naar Rome. Nu is er een vage kennis die ik vorige week op een verjaardag had gezien en echt een super lullige reactie gaf erop (âik zou mijn moeder naar iets luxers mee nemen dan dĂĄtâ). Een beetje steken onder water geven, zo voelde het.
Nu is haar peperdure vakantie naar Portugal in het watergevallen want KLM heeft haar vlucht geannuleerd i.v.m. personeelstekort en het lijkt gezien haar insta stories er niet op dat ze 1,2,3, even wat anders kunnen regelen.
Ik heb 32.50 gewonnen met mn staatslot. En ik kreeg extra loon omdat ze mn reiskosten waren vergeten voor een paar weken.
Ik hoop dat mn vrienden nog wel een beetje normaal tegen me doen nu ik zo rijk ben.
Wtf?! Alsof iedereen ff met zân moeder op vakantie kan gaan.
Mijne krijgt dit jaar gewoon een normale Harry Potterboek. Jammer joh, dan maar geen erfenis voor mij.
Wat een stomme reactie. Ik ben laatst nog met mijn moeder op citytrip naar Rome geweest echt zo leuk om samen te doen!!
Echt love mijn moeder. Ik vroeg wat ze had gegeten in het vliegtuig. Zij: omelet met popeye groente.
Wat een rotopmerking, waarom zou je zoiets zeggen over welke vakantie dan ook? Karma
Snag Tights heeft momenteel hele gave pantyâs in de kleuren van de pridevlag, transvlag, lesbisch, bi, pan en non-binaire vlag.
Gisteren coaching gehad en daarnaast deze week ook iets buiten mân comfort zone gedaan en heb nu nul energie. Echt leeggezogen gewoon. Ga het liefst terug naar bed maar eerst nog even 73 mins doorbijten.
Meestal een muis in de muren of iets. Doen mijn katten heel vaak en ik ben altijd heel even bang dat er een geest is ofzo terwijl ik daar niet in geloof
Ook echt precies 73 minuten haha, succes met die laatste minuten!
ik opende net iets van mijn werk dat ik vandaag af wil hebben en deed echt mijn ogen dicht en hoopte dat ik er al aan was begonnen
Ik dacht dat er iemand van het koningshuis was overleden vanwege al die vlaggen halfstok. Ik zag de tassen over het hoofd en vergat dat we in de eindexamenuitslag periode zitten
Ik heb een kaartje op ticketswap gezet en het is na 2 uur nog niet verkocht en nu heb ik gelijk zoiets van straks kom ik hier nooit vanaf. Terwijl het pas 2 uur geleden is en het concert pas over 2 maanden is haha jezus
@kaneel Ik denk dat dit echt een dingetje is van de afgelopen jaren. We zijn zo gewend geraakt dat alles snel gaat. Ik heb dat ook met Vinted van âIs dat kledingstuk nog steeds niet verkocht?â. Dit terwijl het geen haast heeft en veel ruimte inneemt in mijn kast.
Al vind ik ik Vinted wel echt anders dan voorheen. Misschien omdat er zĂłveel is? Ik verkocht eerst mijn halve kast in twee maanden, mag nu blij zijn als ik eens in de drie maanden iets verkoop.
Er staat voor mijn gevoel meer troep op en het toevoegen van bepaalde categorieën vind ik geen upgrade. Of ben ik nu een gatekeeper van kledingkasten.