Wat je even kwijt wil #60

TW suicide

Ik werd vandaag wakker met het bericht dat de broer van een ex overleden is door zelfmoord. Ik kende hem niet eens maar ik ben er al de hele dag zo door ontdaan. Echt afgrijselijk, zo’n jonge gast die geen andere uitweg meer zag. Ook om het verdriet van m’n ex te voelen, echt afschuwelijk om iemand waar je zo hecht mee bent op die die manier te verliezen. Sowieso al, maar dat je dan ook nog weet hoe het gegaan is. Hij heeft me ook verteld hoe hij het precies heeft gedaan en ik blijf het maar voor me zien. Ik wil m steunen maar ik kan zo weinig voor m doen.

12 likes

Ik had net echt iets heel vreemds :face_with_monocle: zit tv te kijken en hoor opeens iets heel hard trillen. Dacht eerst dat het de babyfoon was, maar dat was het niet. Toen dacht ik dat het de airco buiten was, ook niet.

Is het een metalen bakje op mijn aanrecht waar groter bestek in staat… toen ik het vastpakte stopte het met trillen. Maar het was het enige wat trilde in de keuken?? En de vaatwasser stond niet aan ofzo

4 likes

@Karl_Lagerfeld Je wordt de opvolger van Jomanda, ik zou alvast een biostabil om je nek hangen.

10 likes

Oh was je niet bang? Ik zou echt panisch zijn, veel te veel films gekeken

2 likes

Ze hebben je gevonden karl.

2 likes

Ja ik vind het wel eng (ben ook nog eens alleen thuis) maar ik hoop dat er gewoon een natuurkundige verklaring voor is :joy:

2 likes

Heb je onder- of bovenburen? Misschien gebeurde daar even iets wat jouw bestekbak deed trillen.

Je kan dit checken.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/seismologie/stations/live-seismogrammen

3 likes

Wat lief van je broer! :smile: Dat wordt vast een leuke dag met hem.

4 likes

Ik heb net een doos Merci gekregen als bedankje, zo heerlijk old school, ben er helemaal blij van en vind die chocolaatjes ook echt lekker

21 likes

Vooral die groene jammm

Edit: en natuurlijk ook lief zo’n bedankje

6 likes

Fuck fuck ik heb echt stress. Onderweg naar Eindhoven airport nu, kom ik er achter dat je voor UK een paspoort nodig hebt en een id niet meer geldt. Ik heb geen paspoort. Om 7 uur komen we aan, 9 uur vertrekt het vliegtuig. Marechaussee lopen bellen, noodpaspoort aanvraag is echt kiele kielie. Ondertussen rijdt mijn moeder steeds verkeerd.

5 likes

Herkenbaar, misschien onder je oksel klemmen?

Of even in je (boodschappen)tas doen als je hem bij hebt met het boodschappen?

1 like

Wij kwamen erachter dat als de buren de wasmachine aan hadden staan, dat op mijn slaapkamer de spiegel trilde.
Wasmachine van de buren stond beneden aan de achterkant van het huis en ik sliep boven aan de voorkant.
Maar dat waren oude huizen met houten vloeren.

1 like

Oh wat zenuwslopend! Is het goed gekomen?

2 likes

Ik zit nu in het vliegtuig! Dus ik denk het wel

15 likes

Heb je de brexit even gemist haha. Je hebt nu wel een leuk roze paspoort tho.

24 likes

Is die roze?
Cooooool

1 like

Ik weet echt niet zo goed hoeveel uur van tevoren het nu handig is om op Schiphol te zijn met al het gedoe nu als je alleen handbagage hebt. Ga binnenkort vliegen. En er gaan ook minder treinen rijden las ik dus stresss.

Nou je mag niet eerder dan vier uur voor vertrek er zijn.

2 likes