Wat je even kwijt wil #60

Mijn Android stond op stil en ging wel af.

3 likes

Ja zo kan het ook, Mascha van beutygloss

9 likes

Oh god ik ken heel dit lied ( en alle andere liedjes van brace) helemaal uit mn hoofd. Mn bestr vriendin gelukkig ook dus we zingen t vaak samen haha

6 likes

We staan op drijfzand
We zakken dieper in die shit
Blijf van m’n lijf af
Dit heeft echt geen zin

Poëzie

14 likes

Blijf van mn lijf want.

6 likes

Wat een faal van een humblebrag ook. Twee hits.
Dat waren ook meteen zijn enige :joy:

:raised_hand: wat dacht je van Moppie, Drijfzand, Ik ben je zat. Cultureel erfgoed dat we niet mogen vergeten

17 likes

Ik zeurde dat het vandaag zo rustig is tegenover een collega en nu krijg ineens allemaal irritante mailtjes in mijn inbox. Ik vraag ook nooit meer ergens om.

Ben je blij met ut leefuh dat je leeft elke dagggg

@Koffiekopje nou bij mij ging dat alarm keihard af op zowel mijn eigen telefoon als werktelefoon. Leef weer drie jaar minder denk ik

2 likes

Ik moest vannacht noodgedwongen cetirizine (antihistaminicum) nemen en dat middel werkt bij mij versuffend dus nu ben ik nog steeds helemaal moe en brak :cry: Best apart dat cetirizine voor een lage prijs gewoon bij de supermarkt verkocht wordt, terwijl het bij sommige mensen dus sterk versuffend werkt. Ik zou daarmee bijv. niet veilig achter het stuur kunnen.

3 likes

Ik mis de American Apparel winkels
 ik heb kledij die ik al 10 jaar draag en er nog steeds goed uitzien. Je betaalde wat meer dan zara/h&m, maar je had wel wat.

11 likes

Same, als ik cetirizine + neusspray pak doe ik altijd de beste dutjes

2 likes

Ik oook joh

4 likes

@Lula zet je deze ook in het werk topic of ben je alleen overijverig als het om mijn Posts gaat?

Als er een openbare klaag over je werk topic was geweest had het van mij verplaatst mogen worden haha

1 like

Die is er!
https://www.forumfeminarum.nl/t/ergernissen-op-je-werk-2/22303

2 likes

Volgens mij bedoelde ze openbaar als niet members-only

1 like

Dat kan in outlook! Of nja, niet verschillende smileys maar ik gebruik dat duimpje als een “ok, goed, gelezen, ga ik doen”. Echt heel handig

2 likes

Gatverdamme bedenk mij net dat ik volgende week naar de mondhygienist moet. Ik heb nooit een mondhygienist gehad die geen sadist was.

2 likes

Oh man ik heb echt glorieuze fotos uit 2011 met mijn discopants, Serena was ook echt mijn stijlicoon toen

7 likes