Ik kwam net langs station Bijlmer Arena en het was er heeeeel vol. En nu in de trein zingen de concertgangers zelf maar Stones liedjes
Hopelijk zitten ze niet in de eerste klas
Woooow ik realiseer me nu pas waarom ik zo moe ben Thanks, ik maakte me al zorgen om andere dingen
Ah wilde je al de Allegra tip geven, want die is top.
Word ook zo slaperig van ceterizine, echt heel vervelend. Heb daar zelfs de volgende dag nog een heel suf gevoel van.
Oh, werkt dat wat? Dan wil ik het ook wel es proberen
Ik ga morgen na werk naar mijn ouders en blijf daar een week slapen wanneer zij op vakantie zijn. Is ook de helft dichter bij mān werk dus chill maar ik moet mān spullen nu nog pakken en zit dat gigantisch uit te stellen. Waarom ben ik zo?
Hoe is āt nog gegaan met āt huis? Of nog niks gehoord?
EƩn van mijn katten was de laatste tijd al een beetje aan het kwakkelen met de gezondheid, maar nu lijkt het erop dat het niet meer lang duurt allemaal en ik begin al te huilen als ik er aan denk
Wat onzettend verdrietig, Lumosā¤ļø Je wil je huisdier het liefst altijd bij je houden en ze gaan zo veel voor je betekenen. Ik wens je veel sterkteā¤ļø
Ik weet niet of je van dit soort dingen houdt maar ik heb een pootafdruk in klei van de hond waarmee ik ben opgegroeid. Deze is me zo dierbaar. Wellicht vind je dit ook een mooi ideeā¦
Het is helaas naar iemand anders gegaan (huurder van de makelaar die het verkocht en dus voorrang kreeg). Echt balen want we zagen het al helemaal voor ons hoe we het eigen zouden makenā¦
Ahhh ik voel je verdriet gewoon. Ik hoop dat jullie nog even goed kunnen knuffelen en kunnen genieten van de tijd die jullie nog samen hebben.
Dank je wel, lief. Ja, ik had daar eigenlijk helemaal niet aan gedacht, maar dat is wel een heel goed idee. Hoe heb je dat toen aangepakt, als ik vragen mag?
Ik zat al te kijken naar nog een pootafdruk (op papier, zeg maar), maar dat lijkt me toch een heel gedoe met inkt en verf en ik wil echt niets doen wat het nog zwaar voor haar maakt, dus dat valt af. Lees net op de site van de dierenkliniek dat zij het ook nog doen achteraf Misschien dat maar vragen.
Fuck ik ben iemand vergeten te bellen vanmorgen voor werk en dat project liep al niet lekker.
Wouter van Elise heeft die
Echt van die kakkerlak meppers
Blijkbaar hebben we zonder het te weten in een van de gevaarlijkere wijken in London een hotel geboekt (volgens een man in de metro en het internet). En dat beeld werd wel bevestigd toen we zojuist van het station naar het hotel liepen en allemaal gure gastjes zagen + een man een vrouw naar haar arm zagen grijpen waarop die vrouw keihard wegrende. No wonder dat het hier zo goedkoop was .
Maar we zijn veilig aangekomen.
Barking.
Ik werk voor zorgopleidingen maar ben vandaag nep Parkinsonpatient die met een tillift vanuit bed een rolstoel in moet worden getild.
Nou ben blij dat ik dat nie heb meegemaakt
Maar overdag vond ik het wel reuze meevallen, gezellig marktje enzo. Alleen sānachts was de sfeer wel ff anders.