Ik zeurde dat het vandaag zo rustig is tegenover een collega en nu krijg ineens allemaal irritante mailtjes in mijn inbox. Ik vraag ook nooit meer ergens om.
Ben je blij met ut leefuh dat je leeft elke dagggg
@Koffiekopje nou bij mij ging dat alarm keihard af op zowel mijn eigen telefoon als werktelefoon. Leef weer drie jaar minder denk ik
Ik moest vannacht noodgedwongen cetirizine (antihistaminicum) nemen en dat middel werkt bij mij versuffend dus nu ben ik nog steeds helemaal moe en brak Best apart dat cetirizine voor een lage prijs gewoon bij de supermarkt verkocht wordt, terwijl het bij sommige mensen dus sterk versuffend werkt. Ik zou daarmee bijv. niet veilig achter het stuur kunnen.
Ik mis de American Apparel winkels⊠ik heb kledij die ik al 10 jaar draag en er nog steeds goed uitzien. Je betaalde wat meer dan zara/h&m, maar je had wel wat.
Same, als ik cetirizine + neusspray pak doe ik altijd de beste dutjes
Ik oook joh
Je stelde een vraag. Daar hebben we topics voor. Hier wil je gewoon even iets kwijt. Maar als je geruststelling zoekt, ik heb geen idee wie je bent dus het is niet persoonlijk
Als er een openbare klaag over je werk topic was geweest had het van mij verplaatst mogen worden haha
Volgens mij bedoelde ze openbaar als niet members-only
Dat kan in outlook! Of nja, niet verschillende smileys maar ik gebruik dat duimpje als een âok, goed, gelezen, ga ik doenâ. Echt heel handig
Gatverdamme bedenk mij net dat ik volgende week naar de mondhygienist moet. Ik heb nooit een mondhygienist gehad die geen sadist was.
Oh man ik heb echt glorieuze fotos uit 2011 met mijn discopants, Serena was ook echt mijn stijlicoon toen
Zit nu niet op mn werklaptop dus kan geen screenshot maken, maar er staat inderdaad gewoon een duimpje als soort likeknop die je kunt aanklikken, dan wordt er geen mail gestuurd maar krijgt de ander wel een melding in outlook. Maar mogelijk alleen in de webversie?
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/like-an-email-message-in-outlook-on-the-web-een-e-mailbericht-leuk-vinden-in-de-webversie-van-outlook-cfd919a9-7c3e-40ed-a6e6-aabd7d2d2acb
Ja volgens mij alleen de webversie inderdaad, heb het nog nooit in de Outlook app gezien op mân werklaptop. Als iemand je e-mail een duimpje geeft in de webversie ontvang je daar in de app ook geen notificatie van geloof ik, dus het is ook niet zo dat je het zelf niet kunt geven maar in elk geval wel ziet. Zou me wel echt zo fijn lijken!
Ik heb kunnen concluderen dat mijn voeten te smal voor crocs zijn. Mijn wansmakelijke droom valt nu in duigen.
@MENDOWN Ik was vooral fan van hun hoodies en deep V t-shirts. Heb ze erg lang gedragen en ben toen nog naar zoân sample sale in Amsterdam geweest waar ik echt goed had ingeslagen.
Zelfs Bieber droeg ze.
Ik vond net een hele zielige zieke eekhoorn, toen ik door het bos liep op weg naar mijn werk. Heb de dierenambu gebeld, en ze kwamen best wel snel. Ik kwam wel te laat voor mijn eerste leerling maar dit is wel een zeer goed excuus. Wat een helden bij de dierenambulance, ze waren er echt binnen een kwartier Hoop zo dat het goed komt met hem.
Ik heb een soort betaversie met dingen die binnenkort beschikbaar komen, maar heb helaas deze optie nog niet!
Jaaa ik heb nog steeds zoân deep V shirt wat echt al 12 jaar oud is