Ga daar alsjeblieft nooit weg
Schrijf een boek. Nee beter nog een serie.
Ik wil wel meedoen
Dr is niks te doen op werk omdat bedrijven momenteel niet veel bestellen in deze tak en we zitten allemaal maar wat voor ons uit te staren en spelletjes te doen op onze computer
Dagen duren zo ook echt veel te langā¦
Staan er nog vacatures open?
Nja het is hier verder niet heel boeiend. Alleen af en toe een wtf moment
Dit lijkt wel een sitcom bedacht door de makers van de luizenmoeder.
Ik mis alleen nog een winterklaas.
Haha ja we zoeken nog een nieuwe collega op deze functie moet je wel Duits spreken en supervisor taken op je willen nemen.
Hoorde allemaal getoeter dus ging chago naar het raam om kijken wat voor aso nou weer bezig was. Was een brandweerwagen even gestopt om zich uit te sloven en een klein jongetje extra gelukkig te maken
Mijn hoofdhuid is super geĆÆrriteerd dus heb een nieuwe shampoo daarvoor besteld, cannnnnnn Not wait om vanavond mijn haar te wassen ermee.
ik steek er dan altijd langs de binnenkant een veiligheidsspeld in. aan de buitenkant zie je dan alleen een klein zilveren streepje. de=oe ik ook wel eens bij de rok als die makkelijk open waait
Een moofje? (geen idee hoe duur die dingen zijn)
Haha dan mag je er nog wel 1300 euro bij optellen
Mijn ouders waren helemaal van kom maar hier thuis werken ipv je te warme studio. Maar mijn ouders houden totaal geen rekening dat ik ook daadwerkelijk moet werken en besprekingen heb en doen alles super luidt en dan ook vooral als ik dan net een korte meeting heb. Geen succes dit.
Ik heb zo geen zin meer. Ik ga inmiddels om de 20 minuten even 10 min op de wc chillen.
Ik vind het altijd zoān lief gezicht als mandjes op fietsen zijn versierd met nepbloemen.
Kun je nog bezwaar maken? En anders eisen dat het balkon een teringhoge muur heeft haha
Kun je niet iets met de buren opstarten een petitie ofzo ?
1.5 week terug was ik zó misselijk in de trein dat ik nauwelijks nog terug durfde, laat staan weer met de trein. Nu toch gedaan want sowieso al veel minder last van misselijkheid. Gaat hartstikke goed.
Tot iemand zān frikandelbroodje opende
Halli hallo ich heisse kartoffel, immer geradeaus!
Is dat genoeg?
@CloserToFine haha ik heb dat ook eens gedaan en mijn moeder kwam iedere 5 minuten wat vragen en wou me steeds vanalles laten zien ik zit daar dan ook met een laptop alsof ik rustig een potje patience zit te doen ofzo, maar ben gewoon aan het werk. Geen succes